2026-02-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hon går ut starkt med "Han ägde mig" och "Gisslan i Iran" 🙈😂 Efter dessa blir det nog "Mästaren och Margarita"
Hur kan hon älska självbiografier när hon tidigare skrivit att hon aldrig läst en bok? Åh ser verkligen fram emot en recension av ”Mästaren och Margarita”. Haha!
Citera
2026-02-02, 15:33
Medlem
Är bokstoryn borta nu? Jag såg den nyss men kan inte se den längre! 🤔
Citera
2026-02-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Borta för mig med 😂.
Hon förstod nog efter att hon läst här.
Blir att be om Bert’s dagbok istället? 🤷🏼‍♀️😆
Citera
2026-02-02, 15:40
Medlem
Citat:

Men vad håller hon påååååå med
Citera
2026-02-02, 15:52
Medlem
Skulle gärna vilja se hur köket ser ut nu…. Vad hände med all dekorplast som skulle upp 19 januari?
Citera
2026-02-02, 15:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Hur kan hon älska självbiografier när hon tidigare skrivit att hon aldrig läst en bok? Åh ser verkligen fram emot en recension av ”Mästaren och Margarita”. Haha!
Jag som läser ca 20-25 böcker per år kan garantera att hon kör chatGPT för Mästaren och Margarita. Den är ju sjukt svår och inget jag kommer läsa igen 😂
Citera
2026-02-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Det var en kommentar på senaste inlägget som Hanna hade svarat med att ”hon vet precis hur hon ska bemöta Lars” osv… nu ser jag inte den kommentaren längre. Någon som ser den? Blev nyfiken på vad personen hade skrivit egentligen

Om det var den borttagna kommentaren som ifrågasatte att 2-åringar kanske inte tycker det är kul att gå i butiker, så var det någon som svarade att deras barn tycker om att hjälpa till med handlingen. Varpå Hanna svarade att det var samma för L som hellre handlar än är hemma, och gärna vill typ scanna varor osv. Och då svarade den ursprungliga personen att hens barn också gillade att hjälpa till med handlingen, men att hens barn inte visade tecken på trots utan verkade tycka om att vara i affären och därför fick följa med. Därefter verkar kommentarerna försvunnit 😅

I övrigt tycker jag att det blir tydligt att Hanna inte har så många vänner runt om sig. Det är väl sådana här situationer man pratar med sina vänner om, inte lägger ut på en öppen Instagram för att få bekräftelse från andra småbarnsföräldrar om att de också har det tufft ibland.
Citera
2026-02-02, 16:22
Medlem
Citat:
Japp. Bortplockad. Fick väl inte göra reklam eller nåt
Citera
2026-02-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Japp. Bortplockad. Fick väl inte göra reklam eller nåt
Säkert vabb i dag… hänt förut med reklam att hon glömt att hon vabbar och inte får jobba då! Hur man nu kan glömma det?
Citera
2026-02-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Säkert vabb i dag… hänt förut med reklam att hon glömt att hon vabbar och inte får jobba då! Hur man nu kan glömma det?
Då är hon riktigt klantig om hon glömmer det igen, kan få allvarliga konsekvenser om försäkringskassan kommer på en med att jobba när fallet inte är så
Citera
2026-02-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Skulle gärna vilja se hur köket ser ut nu…. Vad hände med all dekorplast som skulle upp 19 januari?
Jag med! Så nyfiken.
Citera
2026-02-02, 17:48
Medlem
I övrigt en väldigt innehållslös dag… är det extra trist nu pga ”operationen”, ingen tid på vc inom snar framtid eller en trotsig dotter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in