Jag måste tillstå att det som kommit ut om Mette-Marit slår det som kommit ut om vår egen höghet.
Mette-Marit har alltså varit nära vän med Epstein under flera år i egenskap av (uttråkad?) norsk prinsessa och prinsgemål.
”
Du är väldigt charmig, vet du”, skrev hon i ett mejl den 13 november 2012 enligt Aftenposten.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wr85QL/mette-marit-till-epstein-mejlade-om-nakenbilder
Saxat: QUOTE/"Den norska kronprinsessan nämns hundratals gånger i de nysläppta dokumenten.
I de långa mejlväxlingarna skriver hon bland annat att hon inte behöver droger,
att Paris är en bra stad för otrohet och att hon befinner sig på tråkiga fester.
”Kom och rädda oss! Jag håller på att dö av tristess här”.
I dokumenten framkommer även att Epstein 2014 ska ha betalat 20 000 dollar till Mette-Marit i vad som beskrivs som en fastighetsaffär, skriver VG.
I en mejlkonversation 2011 ställer finansmannen Boris Nikolic en fråga till Epstein om Mette-Marit.
”Vad hände med Mette nu??
Vill hon bära ditt barn? 
”, skriver Nikolic.
”mette is a mess”, svarar Epstein."/UNQUOTE
Jenny Alexandersson i AB skriver: "
QUOTE/"De mejlade varandra vid jul, födelsedagar och till vardags. De gav varandra komplimanger och boktips. De skämtade med varandra och gjorde upp planer för att ses.
Mette-Marit skrev en dikt till Epstein och han skickade blommor till henne."
"Han kallade henne konsekvent för ”Mette”. Hon skrev:
”Du får mig alltid att le. För du kittlar min hjärna”. /UNQUOTE
Undrar vad Haakon tänker. Detta är så pinsamt så det är inte klokt. Skulle gärna vilja se den dikt Mette hade totat ihop till Epsteins ära.
Sofia och Mette-Marit. Undrar om det finns fler Epstein-tjejer bland kungahusen. Kunde ha tänkt mig den äventyrliga engelska Fergie under tidigare år.
Nu måste Harald vara helt uppe i limningen. Borde banka käppen i bordet eller i "rompa" på Mette. Återstår bara han och Sonja som inte är direkt inblandade i någon form av skandal i norska kungahuset?