Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Kondenszonen minsann. Du bör lära dig att en ’kondenszon’ definieras av meteorologiska förhållanden, inte av en fast zon på en viss höjd. Nej, inte lära dig?
Jag referar till contrailsen som alltid har skapats vid stigning och landning. Förr i tiden var det enkelt att hitta videos där piloter förklarar om kondenszonen och contrails. Nu för tiden är det svårt att hitta den infon, tack vare bland andra er, som har fyllt internet med er tro om att en kondenszon inte ens existerar, trots att flygplan än idag flyger genom kondenszonen och bildar contrails som försvinner på några sekunder.
Jag är fullt lärd redan. Du däremot har hjärntvättats i skolor tills du blev en människa som inte tänker själv längre, för att SMHI och experter och media berättar ju för dig vad som är sant, och du bryr dig inte om att kolla upp om det verkligen fanns bevis för det som påstods och som du och andra clowner nu tror på.
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Kondenszonen är inget verkligt, det finns bara i ditt ytterst förvirrade huvud.
Hur förklarar du att cirrusmoln skapas på 8-12km höjd? Och att dimma skapas på 0m höjd?
Varför ljuger du om att det finns bevis för "kondenszonen"? Det gör det självklart inte, det är ju bara en förvirrad idé i ditt huvud.
Tyvär så vågar ingen pilot längre prata om contrails och kondenszonen.
I början av chemtrails fenomenet så lyssnade jag på piloter om kondenszonen och contrails online.
Det var ju då man nehövde informera sig om vad som händer på Jorden... som såg ut att vara invaderad av nån utomjordisk ras som omvandlar hela atmosfären.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Molnsådd. Smala på ordet. Man sår i moln. Ovanpå existerande moln. Förstår du? Alltså; inte kondensationsstrimmor från flygplan på en klarblå himmel. Hur svårt ska det vara?
Man planterar nya moln. Man sår nya långa moln så att du kan fantisera om kondenszonen på marchhöjd