2026-01-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Finns det nån som säljer disposable vapes med den kombon?
Är inte thcx syntetiskt cannabinoid som inte ens finns i plantan? Hur fan vågar ni vara försökskaniner
Citera
2026-01-30, 20:38
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Det här. För den som är inbiten rökare så är det rejäl skillnad på vanlig THC och THC-A.

En sak som jag har riktigt märkt med THC-A som jag vet händer för andra är när man röker mycket av det så blir det som en form av panikångest/känslan av hjärtattack.

Det är skillnad på rus och rus här. Man blir stenad, du blir bäng men inte på samma sätt ifall du nu jämför med den riktiga varan.
Fast nu var jag ju sarkastisk.

Vet du vad som också ger panikångest och känslan av hjärtattack? Weed med för mycket THC i förhållande till CBD.
Citera
2026-01-30, 22:31
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vet du vad som också ger panikångest och känslan av hjärtattack? Weed med för mycket THC i förhållande till CBD.

Ja, jag vet. Men det är inte samma.
Citera
2026-01-30, 22:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ja, jag vet. Men det är inte samma.
För återigen så händer det inte för mig och för andra som jag känner. Eller jo, det har det ju så klart. När vi har rökt för mycket.
Citera
2026-01-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Finns det nån som säljer disposable vapes med den kombon?
Det vet jag inte. Jag köper buds
Citera
2026-01-31, 15:34
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Misstänkt hur? Dummaste jag läst på flashback.
Jag listar inte shoppar av integritetsskäl, men läser du inlägget du citerade så är det inte svårt att räkna ut vilken i alla fall en utav webshopparna är, som jag beställde från senast denna veckan.

Var är det du ens antyder? Vad skulle jag ha för personlig vinning i att komma med falska upplevelser?

Ja skriver man att jag köpte 5g av det här och 5g av det där så vet säljaren vem du är om han läser tråden.
Citera
2026-01-31, 15:42
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Ja skriver man att jag köpte 5g av det här och 5g av det där så vet säljaren vem du är om han läser tråden.
För det är bara en person per dag som handlar?

Och även om dom mot förmodan skulle klura ut det - vad tror man att dom ska göra? Skicka folk?
Citera
2026-01-31, 15:50
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
För det är bara en person per dag som handlar?

Och även om dom mot förmodan skulle klura ut det - vad tror man att dom ska göra? Skicka folk?
Skriver jag att jag köpte en femma badder och 10g isolat från Swizzle förra veckan vet dom nog vem jag är ska du se. Då kanske dom skickar på en lite freebies. Som du märker bryr jag mig inte personligen men att kalla folk dittan och dattan för att han inte vill outa sig är helt enkelt efterblivet. Bara för att du inte tror dom kan göra någonting? Det är nog rätt mycket pengar det handlar om så vem vet.

Kommer det hit någon hampabonde får han tömma fickorna.
Senast redigerad av Kapuff 2026-01-31 kl. 15:56.
Citera
2026-01-31, 15:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Skriver jag att jag köpte en femma badder och 10g från Swizzle förra veckan vet dom nog vem jag är ska du se. Som du ser bryr jag mig inte personligen men att kalla folk dittan och dattan för att en person inte vill outa sig. Bara för att du inte tror dom kan göra någonting. Det är nog rätt mycket pengar det handlar om.
För du är givetvis den enda förra veckan med en sån order, inte sant?

Jag har inte kallat någon för något, inte ens mellan raderna.

Det är klart att det handlar om mycket pengar, men en dålig recension är fortfarande bara en dålig recension. Jag sa inte att dom inte kan göra något, jag säger 'varför skulle dom?'

Jag har ju också gett ett dåligt omdöme, visserligen inte så dramatiskt uttryckt som han, men jag har ändå avrått folk från att köpa en viss produkt, en hel kategori till och med. Utan några som helst repressalier.
Citera
2026-01-31, 16:20
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
För du är givetvis den enda förra veckan med en sån order, inte sant?

Jag har inte kallat någon för något, inte ens mellan raderna.

Det är klart att det handlar om mycket pengar, men en dålig recension är fortfarande bara en dålig recension. Jag sa inte att dom inte kan göra något, jag säger 'varför skulle dom?'

Jag har ju också gett ett dåligt omdöme, visserligen inte så dramatiskt uttryckt som han, men jag har ändå avrått folk från att köpa en viss produkt, en hel kategori till och med. Utan några som helst repressalier.

Som när polarn skrev att han fick kasta sitt gräs han köpt på upgradenatural för dryga tusenlappen. Ändå skulle du rekommendera shoppen och du anklagade honom för att vara ett pårökt troll. Minns du det?
Citera
2026-01-31, 22:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Som när polarn skrev att han fick kasta sitt gräs han köpt på upgradenatural för dryga tusenlappen. Ändå skulle du rekommendera shoppen och du anklagade honom för att vara ett pårökt troll. Minns du det?
Nej, eftersom jag aldrig har handlat därifrån så skulle det aldrig falla mig in att rekommendera dom och således minns jag det inte eftersom det inte har hänt. Jag tror att du blandar ihop mig med R0b0t, som flera gånger har just rekommenderat den shoppen.
Citera
2026-01-31, 23:12
Medlem
Citat:
Det här. För den som är inbiten rökare så är det rejäl skillnad på vanlig THC och THC-A.

En sak som jag har riktigt märkt med THC-A som jag vet händer för andra är när man röker mycket av det så blir det som en form av panikångest/känslan av hjärtattack.

Det är skillnad på rus och rus här. Man blir stenad, du blir bäng men inte på samma sätt ifall du nu jämför med den riktiga varan.
Jag känner precis som du, något saknas i ruset jämfört med riktiga varan. Jag var dock bäng senast jag shoppade på K*shy, och klickade hem vad jag trodde var en femma kief, men det visade sig vara ett halvt hegge cbd-kief. Jag blandade i en nypa i en vanlig THC-A-spliff och tycker att det gjorde en stor skillnad. Helt plötsligt blev jag fullspektrumsbäng istället för det där lite grådaskiga ruset THC-A brukar erbjuda. Mitt tips är att köpa hem lite cbd-kief och mixa med rökat, så känns det mer som vanligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in