Citat:
Eller så slutar du gissa bara då du inte känner mig övht, blir bara komiskt.
Jag har rökt i över 30 år världen över och har bland annat bott i Amsterdam i nästan 8 år tidigare i livet.
Jag har inte rökt övht på flera år pga arbetet men har sedan några månader tillbaka större frihet igen.
Jag ville inte ge mig ut på gatan och har inga sådana kontakter kvar och såg diverse annonser om THC A. Hittade till denna tråden och såg diverse hemsidor/shoppar som listas.
Har testat, utan att nämna namn, thca hash och weed från 3 av dom mest nämnda shopparna i tråden. Ingen av dom har gett mig mer effekt än tungt huvud och tyvärr även huvudvärk.
Senast förra månaden var jag i Spanien och rökte weed från en klubb och kunde knappt stå på benen efteråt. Så där har du min nuvarande tolerans, så slipper du gissa.
Tycker det är rätt tydligt vem av oss som har ekonomiskt intresse i konversationen....
Jag frågar en sista gång, om du nu påstår jag blivit blåst av alla dom populära nämnda shopparna i tråden, när jag köpt deras dyraste varianter, så tar jag Väldigt gärna ett direkt tips på vilken sort och från vilken hemsida som jag borde överväga att Ge En Sista chans.
Om du inte kan göra det så ber jag dig vänligt att bara hålla käften istället för att försöka dumförklara mig, tack.
Jag har rökt i över 30 år världen över och har bland annat bott i Amsterdam i nästan 8 år tidigare i livet.
Jag har inte rökt övht på flera år pga arbetet men har sedan några månader tillbaka större frihet igen.
Jag ville inte ge mig ut på gatan och har inga sådana kontakter kvar och såg diverse annonser om THC A. Hittade till denna tråden och såg diverse hemsidor/shoppar som listas.
Har testat, utan att nämna namn, thca hash och weed från 3 av dom mest nämnda shopparna i tråden. Ingen av dom har gett mig mer effekt än tungt huvud och tyvärr även huvudvärk.
Senast förra månaden var jag i Spanien och rökte weed från en klubb och kunde knappt stå på benen efteråt. Så där har du min nuvarande tolerans, så slipper du gissa.
Tycker det är rätt tydligt vem av oss som har ekonomiskt intresse i konversationen....
Jag frågar en sista gång, om du nu påstår jag blivit blåst av alla dom populära nämnda shopparna i tråden, när jag köpt deras dyraste varianter, så tar jag Väldigt gärna ett direkt tips på vilken sort och från vilken hemsida som jag borde överväga att Ge En Sista chans.
Om du inte kan göra det så ber jag dig vänligt att bara hålla käften istället för att försöka dumförklara mig, tack.
Jag litar inte ett skit på det du skriver. Antingen är du en langare eller så är du bara pantad, söndrrökt i huvudet och tror att alla är likadana och delar din tolerans.
Med din logik kan man säga att alla som säljer cannabis på gatan är bedragare som säljer spice då det förekommer.
Alla jag känner har en helt annan erfarenhet och stoners blir lika brända av en bra thca produkt som av vanligt gräs. I synnerhet folk som inte är missbrukare och använder sparodiskt.
En negativ effekt utav cannabis är att man blir naiv och paranoid verkar det som. Man faller lätt för konspirationsteorier t.ex. och paranoida vanföreställningar.
Om du säger att du prövat alla upgrades produkter och inte blivit stenad så ljuger du eller så är din hjärna skadad. Har som sagt inte testat alla shoppar(upgrade, isolat på Swizzle och en THCa vape som var riktigt bra på den butiken som gick ner), så jag säger inte att alla eller ens majoriteten är legit. Det är ju vinstintresse där också.
Tror vissa butiker säljer någon analog till THCa, därav vissa inte får rätt effekter. Äkta THCa är 100% identiskt med det du blir hög på i vanlig cannabis. Går inte att skilja dessa åt då det är 100% samma kemiska struktur enligt forskningen och analyserna.
Sedan så är vissa produkter inte balanserade, för hög mängd cbg eller cbd kan ta över psykotropiska effekter t.ex.
Samt att cbn, cbc, cbt osv spelar också stor roll i effekten. Terpener mer än vad man tror.
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-29 kl. 19:20.
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-29 kl. 19:20.
ta en break och lugna dig vännen