2026-01-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det märkliga i historien är dels att hon nekar, till vad nytta…
Dels att hon är 55 år gammal… hennes bruk av narkotika borde inte skett särskilt ofta i hennes yngre år, svårt när man är eller pluggar till polis.
Tänker så jag med ..
Har Hon blivit draftad ?
.. Inte ovanligt att grupperinger försöker att då in en fot i olika sammanhang och områden .
Citera
2026-01-31, 11:11
Medlem
Bara för du har receptbelagda mediciner betyder inte att man får köra bil med dem.

Nederländerna så får man röka hasch , det betyder inte att du sen får ta en åktur precis som alkoholen i riket är lagligt så fåe du inte köra påverkad.

Men lets face it... Katja ljuger bestämt...jag önskade det inte var så men hon ska inte komma undan bara för vi båda jag och Katja är SDare

Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Frågan jag ställer mig mest är vad det vita pulvret i påsen är. Hon är helt tyst om det, samt om vilken orsak narkotika utslaget gav på blodprovet.

Hade hon haft svar som visar på något oskyldigt här (utskriven medicin eller dylikt) sä hade hon sagt detta från första början. Luktar psykopat.
Citera
2026-01-31, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolandRomanski
Men kan ni se bortom gammelmedias oerhörda vinklingar. Katja är OSKYLDIG tills motsatsen bevisats och det har den verkligen inte.
-En laglig substans i påsen
-En stor älg mitt i körbanan
-Det var inte hon
-Planterade bevis

ALLT detta är mer sannolikt än det som nu målas upp och även mer sannolikt än att alla som nu röstar på SD är helt imbecilla eftersom de släppt fram en sådan här bindgalen person.
Klart att hon är skyldig till motsatsen bevisats. Men att hon blitt av med lappen, det är redan ett faktum.

Över till dina funderingar då.

Så kan det såklart vara, låt oss vänta och se. Men även om hon har rent mjöl i påsen kvarstår ju problemet med vad ett blodprov kan påvisa.

Och vad hände isf med den älgen? Ljuger polisen om att det inte finns några spår av större vilt på platsen? Och även om det verkligen var en älg och hon tvingades gira för att inte få in den genom vindrutan, detta påverkar ju inte något ifall hon körde drogpåverkad.

-Det var inte hon
Nu får du ge dig. Hon har ju själv bekräftat att hon befann sig på platsen osv. Det hon väl då verkar mena inte har hänt är att man inte hittat någon påse samt att hon verkar ha en helt annan bild av detta med att det tagits blodprov eftersom hon säger att hon ju bara gjort ett snabbtest för alkhol och det var grönt. Det märkliga här sedan är ju att om hon verkligen inte lämnat blod eller pissat i en mugg, varför säger hon inte det nu då?

-Planterade bevis
Vilka bevis då? Påsen med mjöl?

Och nej det du nu drar iväg med är inte mer sannolikt än att hon under dagen dragit en lina och tagit ett par glas vin för att sedan köra bil samt att hon när detta avslöjas får total panik då hon ser sin framtid gå i kras.

Huruvida de som röstar SD är imbecilla eller ej ifall allt som påstås om henne är sant är en löjlig infallsvinkel. De flesta röstar väl på ett parti vars politik de sympatiserar med och har inte full koll på alla namn på en valsedel. Inte helle behöver polisledningen eller de inom SD som sätter upp folk på partiets listor vara imbecilla för att de missat denna persons ev verkilga jag. Vi har ju personer som Kapten Klänning som släppts fram inom polisen och flera partier har haft förtroendevalda personer som visat sig kapabla att mörda. Människor är bra på att dölja sina hemligheter.
Citera
2026-01-31, 11:24
Medlem
Instämmer helt
Jag röstar SD men jag vill att hon ser insidan av en cell...

Barn kan vara ute , ska deras livsresa sluta pga en pundare beslutade att sitta bakom ratten ( som för övrigt får typ 5 år max medans föräldrarna till barnet som blir påkört får livstids straff) och lägger inte en tanke på andra ...

Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Om en vanlig Svensson skulle åka dit på samma sätt, tror du han/hon skulle få glida iväg med någon långsökt bortförklaring?

Nej då skulle alla sitta här på flashback skadeglada och göra narr av den personen.

Det som stör mig mest är att hon är polis och sätter dit vanliga människor för påhittebrott. Folk som aldrig suttit påverkade framför ratten förlorar sitt körkort och sitt jobb även fast dom aldrig riskerat någon annans liv.

Men nu när det här falska laddludret till polis faktiskt kraschar sin bil med både alkohol och droger i kroppen så ska hon behandlas varsamt. Då är hon plötsligt oskyldig till motsatsen är bevisad på grund av hennes status.
Senast redigerad av David1982 2026-01-31 kl. 11:31.
Citera
2026-01-31, 11:33
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Klart att hon är skyldig till motsatsen bevisats. Men att hon blitt av med lappen, det är redan ett faktum.

Så kan det såklart vara, låt oss vänta och se. Men även om hon har rent mjöl i påsen kvarstår ju problemet med vad ett blodprov kan påvisa.

Och vad hände isf med den älgen? Ljuger polisen om att det inte finns några spår av större vilt på platsen? Och även om det verkligen var en älg och hon tvingades gira för att inte få in den genom vindrutan, detta påverkar ju inte något ifall hon körde drogpåverkad.

-Det var inte hon
Nu får du ge dig. Hon har ju själv bekräftat att hon befann sig på platsen osv. Det hon väl då verkar mena inte har hänt är att man inte hittat någon påse samt att hon verkar ha en helt annan bild av detta med att det tagits blodprov eftersom hon säger att hon ju bara gjort ett snabbtest för alkhol och det var grönt. Det märkliga här sedan är ju att om hon verkligen inte lämnat blod eller pissat i en mugg, varför säger hon inte det nu då?

-Planterade bevis

Och nej det du nu drar iväg med är inte mer sannolikt än att hon under dagen dragit en lina och tagit ett par glas vin för att sedan köra bil samt att hon när detta avslöjas får total panik då hon ser sin framtid gå i kras.

Huruvida de som röstar SD är imbecilla eller ej ifall allt som påstås om henne är sant är en löjlig infallsvinkel. De flesta röstar väl på ett parti vars politik de sympatiserar med och har inte full koll på alla namn på en valsedel. Inte helle behöver polisledningen eller de inom SD som sätter upp folk på partiets listor vara imbecilla för att de missat denna persons ev verkilga jag. Vi har ju personer som Kapten Klänning som släppts fram inom polisen och flera partier har haft förtroendevalda personer som visat sig kapabla att mörda. Människor är bra på att dölja sina hemligheter.
Så polisen har planterat en påse med lagligt pulver i Katjas handväska och bett henne spela drogpåverkad?

Allt för att lura Aftonbladet i fällan som nu kanske får betala 10 miljoner i skadestånd till Katja och hennes barn efter allt de skrivit.

Ja det låter mycket rimligt när man tänker efter?
Citera
2026-01-31, 11:38
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Bara för du har receptbelagda mediciner betyder inte att man får köra bil med dem.

Fast en receptbelagd medicin är ändå betydligt mindre farlig och tabu grej än vad en illegal substans som kokain är. Därför borde hon ju isf. rimligtvis hävda att det måste vara en medicin som nu gett utslag i testet. Att istället vara tyst om det, samt om påsen som hittades är ju bara misstänksamt.

Hon påstår alltså indirekt här att både polis och åklagare har ljugit ihop en helt falsk historia.
Besynnerligt.
Citera
2026-01-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Att köra bil när man har under 0,2 promille är också utbrett och socialt accepterat, eftersom man med så låga värden inte är, eller kan uppfattas som, berusad.

Men den som inte är eller kan uppfattas som berusad sitter ju alltid säker om hen är under gränsen. Lagen gäller alltså folk som trots att de är under gränsen också är märkbart berusade. Exempelvis på grund av låg alkoholtolerans, läkemedel, eller narkotika. Ingen kan åka dit under 0,2 om hen faktiskt också är nykter och opåverkad.

Det vore ju tvärtom jävligt konstigt om man fick frikort att vara hur påverkad som helst bara för att man är under gränsen, eller hur?
Citera
2026-01-31, 11:50
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Frågan jag ställer mig mest är vad det vita pulvret i påsen är. Hon är helt tyst om det, samt om vilken orsak narkotika utslaget gav på blodprovet.

Hade hon haft svar som visar på något oskyldigt här (utskriven medicin eller dylikt) sä hade hon sagt detta från första början. Luktar psykopat.

Japp det var jag också har skrivit om enda sedan tror jag den startade att jag får starka psykopat vibbar av denna kvinnan.
Hon är arbogakvinnan 2.0.
Total avsaknad av empati och sympati och självinsikt.

Men även om nu Katja skulle svänga 180 grader och plötsligt börjar tala sanning så undrar jag om det finns någon som skulle tro henne ändå.
Och jag tror aldrig att denna kvinnan kommer att tala sanning utan hon har helt enkelt lärt sig hon kan inte tala sanning hur mycket hon än vill så tror jag inte hon förmår det längre.

Det är lite grann som en missbrukarpersonlighet man kan liksom aldrig lita på en sån person oavsett om det är en man eller kvinna.

Hade hon bara varit helt tyst om alltihopa hade jag kunnat på något sätt men jag får stå henne men när hon dessutom går ut i sociala medier och drar in barnen i det hela och hur mycket hon har blivit falskt utpekad och så vidare och så vidare då blir jag bara ännu mer förbannad och vill se denna kärringen slängd i fängelset.

Allra helst även utvisad som hon och hennes partikamrater förespråkar. Ursäkta jag menar före detta partikamrater.
Citera
2026-01-31, 11:51
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Är det inte SD som vill komma åt och sätta dit dom kriminella? Inte så bra då att Katja gynnar dom kriminella genom att köpa och brukar kokain. Jävla hycklare
Citera
2026-01-31, 11:55
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Varför är ni förvånade?

SD är ett skitparti. De gjorde inte en skit på 4 år för att förändra ngt trots att de kunde. Feta arvoden luktar inte. Deras mål nu är att lura fler idioter att rösta på dem i år. För att säkra ännu mer pengar till sig själva. SD väljare är naiva svagtänkande varelser som tror att SD bryr sig om "vanligt folk".

Jag är egentligen inte jätteförvånad.

Det som har fått mig att gå igång så pass mycket i den här tråden det är Katjas beteende efteråt när hon fastnade med icke rent mjöl i påsen och positivt snabbtest och nu även positivt blodtest.
Att hon hela tiden har nekat och spelat offer på nätet och sök sympatier de stör mig som fan samtidigt som hon har varit med och skrikit högst om att man ska jaga de kriminella och knarkare och hon har varit med i olika projekt för att jaga folk inom rave.

Där hon enligt vissa källor här inne på nätet har betett sig riktigt svinigt mot andra människor.
Att hon dessutom har suttit med i justitieutskottet har varit med och högsta rikspolischefen tips och råd och varit med även och hjälp till hos Säpo det gör mig faktiskt mörkrädd.

Annars det du säger om Sverigedemokraterna det är delar jag fullt ut med dig det är ett parti fullt med kriminella svagbegåvade nollor.
Citera
2026-01-31, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Så polisen har planterat en påse med lagligt pulver i Katjas handväska och bett henne spela drogpåverkad?

Allt för att lura Aftonbladet i fällan som nu kanske får betala 10 miljoner i skadestånd till Katja och hennes barn efter allt de skrivit.

Ja det låter mycket rimligt när man tänker efter?
Glöm inte att man också gick in till en person som satt inlåst pga LOB och tog blod från den personen som man senare skickade in med Katjas namn och personnummer för analys.
Citera
2026-01-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad skulle krävas för att du skulle anse att motsatsen var bevisad?

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3

-Det var inte hon

-Planterade bevis

Det handlar om förtroende och människokännedom. I alla intervjuer vi har sett med henne under åren så har vi kunnat se att hon är rättskaffens och aldrig skulle begå ett sånt brott hon är satt i sin roll som polis att bekämpa.

Om Maud Olofsson hade åkt fast för mord eller om Greta Thunberg hade åkt dit för att ha släppt ut en miljon fat olja per dag i Östersjön så skulle ingen tro på det utan söka alternativa förklaringar.

Vakna för fan! Katya skulle kunna stå som exempel med bild i ordboken under ordet trovärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in