2026-01-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkrot
Röv som Röv, kuken har väl inga ögon!
Är det så? Känns som om att tjejers röv borde vara tightare?
Citera
2026-01-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Ni bögar som får en stock i anus!

Har ni stånd samtidigt? Får ni orgasm i röven?

Får ni något i röven samtidigt som ni tar på er själva?

Gör det inte ont? Luktar det bajs?

Jag är stenhård samtidigt som jag blir knullad i röven. Det händer att jag sprutar utan att röra kuken, oftast när jag känner sperma spruta mot prostatan. Oftast luktar det kuk och röv, inte bajs. Jag suger kuken efter den har knullat min röv.
Citera
2026-01-30, 17:15
Medlem
Disneylovers avatar
Skulle aldrig kunna vara monogam, finns alldeles för många snygga män där ute att kolla på!! Och ja; jag kanske uppfyller den här stereotypen nu av att bögar promiskuösa, må så vara. Jag är dock inte i en relation och vill inte vara det heller, så jag har ju fri lejd till alla snygga män ändå. Ville bara säga att om jag levde med en man livet ut så skulle jag nog bli galen till slut. Vet inte om någon mer bög tänker i liknande banor?
Citera
2026-02-01, 10:43
Medlem
zebra121s avatar
Måste erkänna att jag har ett rätt stort sug efter att få tränga in i en kille bakifrån i Doggy när han står på alla fyra. I alla fall testa. Blir kåt på tanken.
Citera
2026-02-01, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkrot
Röv som Röv, kuken har väl inga ögon!

Jo, enögd men kräsen är den jäveln.
Citera
2026-02-11, 14:31
Medlem
Disneylovers avatar
Som öppet homosexuell är det en fröjd för ögat att titta på OS när herrarna tävlar i sina tajta dräkter där konturerna kommer fram. Tänker att det är lite som när hetero-killar tittar på grenar där damerna har lite mer konturer att visa. Håller ni med om detta ni andra bögar? Lite ögongodis måste man ju ändå få ha när man annars inte är så intresserad av sport.
Citera
2026-02-11, 18:12
Medlem
Mestronis avatar
Sen vi fick barn har jag bara fått 3 avsugningar, det har gått 7 år nu...

Fått ok att vara med en man om jag vill, är väl hos bögarna det finns många experter?

Jag är 100% hetro så kanske blir svårt att få liv i lemmen.

Måste väl finnas bögar som går igång på att tillfredsställa hetro män?

I skrivandes stund kom denna tanke: Räknas jag som bi/homosexuell om jag genomför detta?
Citera
2026-02-20, 12:00
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mestroni
Måste väl finnas bögar som går igång på att tillfredsställa hetro män?
Såg en intervju med Christer Lindarw där han berättade att han gick igång på att förföra straighta män. Det verkade som att det var en större utmaning och det boostade hans ego när han lyckades med det. Så ja, det finns säkert bögar som gillar det.

Men bättre att en äkta bög och inte jag (som nog närmast är bi-curious) svarar på din fråga.
Citera
2026-02-22, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havoc-hound
Jag är stenhård samtidigt som jag blir knullad i röven. Det händer att jag sprutar utan att röra kuken, oftast när jag känner sperma spruta mot prostatan. Oftast luktar det kuk och röv, inte bajs. Jag suger kuken efter den har knullat min röv.

Blir bögen du suger av extra kåt då och ger dig en omgång till?
Citera
2026-03-03, 13:17
Medlem
Mohaves avatar
För oss straighta män låter detta som en mardröm:

https://www.jimgoad.net/pdf/prison/donny.pdf

Men det är kanske en önskedröm får er bögar som är "bottom"? Eller åtminstone en bra runkfantasi?
Citera
2026-03-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Blir bögen du suger av extra kåt då och ger dig en omgång till?

Det händer. Annars suger jag bara kuken som slaknar i munnen eller så suger jag får ett sprut i munnen också
Citera
2026-03-15, 09:29
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havoc-hound
Det händer. Annars suger jag bara kuken som slaknar i munnen eller så suger jag får ett sprut i munnen också

Intressant. Mycket intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in