Citat:
Ursprungligen postat av
GretaKnullberg
Ja behöver lite hjälp ja o en kompis runkade ihopa ett par ggr till en gammal tv1000 porrfilm, som han hade på vhs long play. Tror vi körde säkert 4-5 ggr till denna film. Iaf nu senast när vi umgicks frågar han mig om vi ska dra en Benny ihop o jag säger som vanligt klart vi ska. Han sätter på videon o vi börjar dra. Men han kommer typ o sätter sig nära mig jag fattar inte riktigt varför jag ignorerar det o vi bara fortsätter dra. Så kommer det då att närma sig utlösning o jag kör på som vanligt. Dock tycker jag det är lite obehagligt att han kommer så nära medans jag sprutar. Nu till min fråga. Vi har runkat ihop i snart 2 år men inte förrän nu börjar han göra typ små närmanden. Är min kompis bög? Eller vad är det egentligen som händer här?
Möjligt att han är bög, skulle dock säga att det är lika säkert som om du är det. Möjligt men inte säkert. Jag skulle testat att göra något om jag var du. Nu är jag ju inte så objektiv men vad är det värsta som kan hända? Att du kommer och får en skön orgasm Lennart det är en man som gjorde det och att du aldrig upprepar det igen? Du kan ju börja med att suga av varandra och om du tycker det är skönt, vilket du kommer, kan du ta den i hans röv. Om du bortser från att han är man, om du inte gillar det, kan du bara fantisera om någon kvinna för det är helvetes tightare än fitta
Uppdatera om något hänt!