2025-12-28, 23:11
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Gissar på att du är psykiskt sjuk. Bögar är överrepresenterade när det gäller psykisk ohälsa.

Ja jag har lite psykisk ohälsa i bagaget, men jag skulle vilja ha en källa på att bögar är överrepresenterade när det gäller detta. Tror det förekommer minst lika mycket inom hetero-världen.
Citera
2025-12-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Ja jag upplever (tyvärr) att sexuella handlingar i alla situationer är jobbiga. Därför håller jag mig helst på min kant och njuter på egen hand, det känns tryggast så. När jag tittar på porr och njuter så är det distans till killen på skärmen, och det känns inte lika jobbigt som att jag skulle vara tillsammans med någon IRL.

Okej. Jag tänker att det inte är något fel med det, vi alla är ju olika
Citera
2025-12-29, 04:16
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Är jag den enda bögen i Sverige som inte gillar sex??!! Jag har inga problem med att onanera och fantisera, men tycker verkligen inte om att ha sex i verkligheten (har så svårt med andras kroppsvätskor). Känner mig seriöst som den enda bögen som inte alltid är "kåt och redo". Men det måste ju finnas fler av oss, eller?

Finns massor av bögar i kvinnokroppar(alltså kvinnor i kvinnokroppar) som inte vill ha sex. Anledningen till det är att mansformen är motbjudande.

Hur funkar din romantiska attraktion då?
Citera
2025-12-29, 08:40
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Finns massor av bögar i kvinnokroppar(alltså kvinnor i kvinnokroppar) som inte vill ha sex. Anledningen till det är att mansformen är motbjudande.

Hur funkar din romantiska attraktion då?

Mansformen är det bästa som finns på denna jord skulle jag säga, men inte när man behöver vara intim med någon. Så jag skulle säga att min romantiska attraktion är mer att jag uppskattar manliga anatomin men att jag inte vill komma närmare, det är liksom tryggt att vara en betraktare. Och genom att vara en betraktare kan jag samla på mig fina bilder att onanera till, hemma i min egna trygga zon.
Citera
2026-01-03, 23:48
Medlem
Monerokungens avatar
Ni bögar som får en stock i anus!

Har ni stånd samtidigt? Får ni orgasm i röven?

Får ni något i röven samtidigt som ni tar på er själva?

Gör det inte ont? Luktar det bajs?
Citera
2026-01-06, 21:20
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Ja behöver lite hjälp ja o en kompis runkade ihopa ett par ggr till en gammal tv1000 porrfilm, som han hade på vhs long play. Tror vi körde säkert 4-5 ggr till denna film. Iaf nu senast när vi umgicks frågar han mig om vi ska dra en Benny ihop o jag säger som vanligt klart vi ska. Han sätter på videon o vi börjar dra. Men han kommer typ o sätter sig nära mig jag fattar inte riktigt varför jag ignorerar det o vi bara fortsätter dra. Så kommer det då att närma sig utlösning o jag kör på som vanligt. Dock tycker jag det är lite obehagligt att han kommer så nära medans jag sprutar. Nu till min fråga. Vi har runkat ihop i snart 2 år men inte förrän nu börjar han göra typ små närmanden. Är min kompis bög? Eller vad är det egentligen som händer här?

Möjligt att han är bög, skulle dock säga att det är lika säkert som om du är det. Möjligt men inte säkert. Jag skulle testat att göra något om jag var du. Nu är jag ju inte så objektiv men vad är det värsta som kan hända? Att du kommer och får en skön orgasm Lennart det är en man som gjorde det och att du aldrig upprepar det igen? Du kan ju börja med att suga av varandra och om du tycker det är skönt, vilket du kommer, kan du ta den i hans röv. Om du bortser från att han är man, om du inte gillar det, kan du bara fantisera om någon kvinna för det är helvetes tightare än fitta

Uppdatera om något hänt!
Citera
2026-01-07, 20:02
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Möjligt att han är bög, skulle dock säga att det är lika säkert som om du är det. Möjligt men inte säkert. Jag skulle testat att göra något om jag var du. Nu är jag ju inte så objektiv men vad är det värsta som kan hända? Att du kommer och får en skön orgasm Lennart det är en man som gjorde det och att du aldrig upprepar det igen? Du kan ju börja med att suga av varandra och om du tycker det är skönt, vilket du kommer, kan du ta den i hans röv. Om du bortser från att han är man, om du inte gillar det, kan du bara fantisera om någon kvinna för det är helvetes tightare än fitta

Uppdatera om något hänt!
Vafan pratar do om är du bög eller
Citera
2026-01-07, 22:26
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Vafan pratar do om är du bög eller

Ja
Citera
2026-01-08, 08:51
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Det är klart, med kladdet av glid och eventuell sperma blir det ibland obekvämt, men det är fortfarande sjukt sexigt för mig att ge mitt hål till en annan man för vår gemensamma njutning.

Vad är det som är omständigt?

Att hålla på och greja för att "mjuka upp" röven. När jag ska sätta på min pv så är det nice då han har en het tonårsröv som jag gärna rimmar länge och väl. Men tycker mest det är drygt att hålla på med mitt eget ass, ids helt enkelt inte, och tycker inte intrångskänslan under knullet är värt besväret längre.
Citera
2026-01-08, 08:59
Medlem
Mohaves avatar
Ni som har provat på att knulla både killröv och tjejröv, känns det någon skillnad? Hur, i så fall?
Citera
2026-01-08, 18:29
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Ni som har provat på att knulla både killröv och tjejröv, känns det någon skillnad? Hur, i så fall?
Nä ingen skillnad mest psykologiskt
Citera
2026-01-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Röv som Röv, kuken har väl inga ögon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in