2026-01-21, 21:51
Medlem
Det är i alla fall betydligt mer rättvist att kvinnor som väljer ha många sexpartner hånas än män som har olika problem och hånas men också för om de är utan sex.
Bättre att håna för någons val än när någon ofrivilligt har problem och när någon ofrivilligt är utan sex.

Att ha många sexpartner behöver inte synas på någons utseende och det behöver inte påverka sexet.
Citera
2026-01-22, 23:08
Medlem
Nattvarelsers avatar
Det är ju löjligt.
Genom ett litet ingrepp kan vem som helst, till och med en hora, återfå sin oskuld.
I vissa bakåtsträvande kulturer är detta mycket vanligt.
Eller så har de analsex för att bevara sin oskuld.

Så även en kvinna med huvudduk kan man inte längre vara säker på.
Citera
2026-01-24, 03:14
Medlem
Det viktigaste är väl att inte flickebarnet har klamydia, gonorré, herpes, kondylom (HPV), mykoplasma eller syfilis.
Citera
2026-01-28, 12:16
Medlem
Om en individ från manosfären har en någorlunda normal IQ och logiska funktioner intakta, så måste ju detta innebära en smärre kortslutning i vad man ska svara...
eftersom.....det går ju inte kräva oskuld på kvinnor, parallellt med att man önskar ett normalt sexliv, (helst över normalantalet), före äktenskap, för män. Det går helt enkelt inte ihop utan kräver att mängder av män kommer bli utan både fru och knull. Och DET är ju en av huvudfrågorna för just manosfären, mäns rätt till och över kvinnor (i pluralis)

Om individen från manosfären däremot har ett IQ under fryspunkten...vilket verkar vara väldigt vanligt när man läser vad vissa sitter och skriver....så går det ju svara vilket ologiskt skit som helst...
Ja! jag har självklart rätt till sex med massa kvinnor....som jag sen ska dumpa på sopphögen märkt: Varning! "förbrukade varor" för att sen ingå äktenskap med en kvinna på som tvingats sitta i en garderob och väntat på att jag...Mr. alfahanne! blivit färdig.

Och är ju just det senare man ständigt läser.
Senast redigerad av Merapi 2026-01-28 kl. 12:27.
Citera
2026-01-28, 21:29
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Om en individ från manosfären har en någorlunda normal IQ och logiska funktioner intakta, så måste ju detta innebära en smärre kortslutning i vad man ska svara...
eftersom.....det går ju inte kräva oskuld på kvinnor, parallellt med att man önskar ett normalt sexliv, (helst över normalantalet), före äktenskap, för män. Det går helt enkelt inte ihop utan kräver att mängder av män kommer bli utan både fru och knull. Och DET är ju en av huvudfrågorna för just manosfären, mäns rätt till och över kvinnor (i pluralis)

Om individen från manosfären däremot har ett IQ under fryspunkten...vilket verkar vara väldigt vanligt när man läser vad vissa sitter och skriver....så går det ju svara vilket ologiskt skit som helst...
Ja! jag har självklart rätt till sex med massa kvinnor....som jag sen ska dumpa på sopphögen märkt: Varning! "förbrukade varor" för att sen ingå äktenskap med en kvinna på som tvingats sitta i en garderob och väntat på att jag...Mr. alfahanne! blivit färdig.

Och är ju just det senare man ständigt läser.
Nej, som jag uppfattar det har "manosfären" med frihet och kärlek att göra? Sex och samlevnad är kvinnogrejor som projiceras på "manosfären" (jävla bögord btw) utifrån av såkallade "experter" och allsköns patrask som ska lägga "näsan" (pbu the pun) i blöt.

Det mesta handlar väl om att skaffa sig ett liv, typ träna, käka gott, gå i naturen m.m.

Fast ja, ingen man med självrespekt accepterar något annat än en oskuld som maka, spelar ingen roll vad media och universitet och liknande säger. Det är Sanningen med två S.

Angående rätt till kroppar så har jag en jävla massa övervintrade kvinns som snackar med mig om "självförsörjning" m.m. inom stat och psykvård. Jag ler bara glatt sedan går jag hem, i princip.

"Ta det röda pillret", skål.
Citera
2026-02-02, 16:09
Medlem
SysterMorbids avatar
Hur ska man kolla upp detta? Borde finnas en databank man kan söka i för hur många ligg någon haft.
Citera
2026-02-17, 23:08
Medlem
bullmonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Ju fler män en kvinna haft mellan benen, desto mer skadad har hon blivit. Inte bara fysiskt, utan också psykiskt.

Helt naturligt som du känner, det är en manlig instinkt som tyvärr grumlats ordentligt de senaste 20 åren.
Citera
2026-02-17, 23:10
Medlem
bullmonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Det är i alla fall betydligt mer rättvist att kvinnor som väljer ha många sexpartner hånas än män som har olika problem och hånas men också för om de är utan sex.
Bättre att håna för någons val än när någon ofrivilligt har problem och när någon ofrivilligt är utan sex.

Kvinnors motsvarighet till manliga incels är att vara hora/madrass.
Citera
2026-02-17, 23:11
Medlem
bullmonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
De flesta män tycker det känns dåligt ifall deras partner har haft många tidigare partners. Det är inte något unikt eller ovanligt. En helt naturlig reaktion och känsla hos män. Män föredrar kvinnor med få tidigare partners. Ju färre desto bättre.

Helt naturligt och logiskt.

Ett lås som öppnats av många nycklar är ett dåligt lås.
Citera
2026-02-18, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmonstret
Kvinnors motsvarighet till manliga incels är att vara hora/madrass.
Inte helt samma sak.
Citera
2026-02-18, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Hur ska man kolla upp detta? Borde finnas en databank man kan söka i för hur många ligg någon haft.
Haha, om alla män antecknar alla tjejer de satt på i ett moln så har man ju en databas.

Tänker att tjejer inte är så sugna på att skriva ner det.

Nä, bäst är att inte fråga om tidigare knull.
Citera
2026-02-18, 00:39
Medlem
bullmonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Inte helt samma sak.

Jo, det är i princip samma sak.

Skamfyllt för en man att inte få till det, samhället älskar att håna svaga män. Till och med feminister som säger att de värnar om att könsroller skall omdefinieras, uttrycker (inte alls förvånande) större förakt för män som inte lever upp till en typisk traditionell könsroll, än vanliga kvinnor.

Skamfyllt för en kvinna som inte kan ha kontroll, utan särar på benen så fort hon är kåt. Även om feminister gjort allt för att vi skall tro att det inte spelar någon roll att kvinnor agerat madrasser.

Och omvänt. En man som kan få till det, som har många kvinnor kallas Casanova.
Och omvänt, En kvinna som kan hålla på sig, och kanske till och med är oskulld, är något de flesta män finner mycket attraktivt (även om en del män tvingas säga något annat av samhället).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in