2026-01-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror att många fler skulle få ligga bland männen .om fler kvinnor vart intresserade.

No shit
Citera
2026-01-27, 01:41
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Har du intervjuat många "män" om det här?

Kom igen när du skaffat dig lite livserfarenhet. Det är inget du kommer att få i närtid med din inställning, om du frågar mig.

Men som jag skrivit tidigare, man ska följa sina egna värderingar för det är bra.
Fast du kommer aldrig att ses som lämplig att döma åt andra, i mina ögon.

Ja, har intervjuat 10000 män om detta och 85% ville ha dom egenskaperna hos en kvinna, så nu vet du.
Som sagt, man behöver ingen erfarenhet för att veta vad som är bra coh dåliga egenskaper hos en kvinna.
Det är precis som att en kvinna med noll förhållanden innan kan veta att en kort, skallig, smått överviktig man som går på socialidrag inte är nåt kap i 99 fall av 100.
Citera
2026-01-27, 01:47
Medlem
Jo, men hittills har hyllningskören lyst med sin frånvaro.
Citera
2026-01-27, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haze2255
En anledning är att om en kvinna ligger med låt oss säga 10 män och blir gravid, vem är pappan utan att ta dna test? Omöjligt att veta förr!

[...]

- Lägst risk vid 0–1 partner: De som gifter sig som oskulder eller endast har haft sin make som partner har den absolut lägsta risken för skilsmässa (cirka 6 % risk inom fem år för de som gifte sig på 2000-talet).

Numer är det ju dock väldigt lätt att ligga runt utan att bli gravid.

Klart risken är låg för dem, de vet ju inte vad de går miste om.
Citera
2026-01-27, 02:22
Medlem
Det är tyvärr så att män och kvinnor egentligen är samma sak men bara ser lite olika ut.
För att förenkla lite så kan man säga att det som vi män värderar högst av allt är den där fina som kvinnor har mellan benen.

I princip varenda kvinna kan utan svårighet hitta en man som vill ha sex med henne.
Det kan inte alla män.

När det handlar om en kortvarig relation så spelar det egentligen ingen roll för oss män hur många kvinnan haft sex med tidigare.
För en långvarig relation så kan det spela en väldigt stor roll.

Självklart så ska kvinnor få ha sex med så många dom vill men det kommer att påverka mäns intresse för en långsiktig relation.
Citera
2026-01-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
En inte helt ointressant aspekt är ju också att i krig används våldtäkter av kvinnor och barn för att förnedra och psykiskt instabilisera befolkningen, ofta i resten av familjens åsyn...
En handling frikopplad från sexualitet och mer att se som terror mot befolkningen.

För övrigt så tycker jag inte alls att ett frisinnat sexuellt leverne behöver belönas eller premieras, det räcker att det avstigmatiseras.

Det intressanta med modern frihet är att det återgår till biologiskt imperativ speglat i hur djuren fortplantar sig, alpha får massor.
Citera
2026-01-27, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Förstår ändå inte vad du menar riktigt.
Att en tjej knullat 20 snubbar innan mig har ju inget med dan test att göra, det är mer att det är jävligt äckligt och säger mycket om vad det är för tjej man ska knulla.

Och om du eller en annan man knullat 20 tjejer? vad säger det om er?

Rent objektivt så säger det bara:

1. människa som gillar sex och som uppenbarligen fungerar normalt på den punkten.
2. Människa som är så attraktiv fysiskt, socialt etc... att hen får sex

och det är fan inte "äckligt" för att det är en kvinna som knullar men inte när det är en man, fattar du inte själv hur inkonsekvent det är?

Är de något som är värt kallas för just "äckligt" så är det ju de tankegångarna du har i huvudet...
Citera
2026-01-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haze2255
Oj du lever i din lilla bubbla va?

Du verkar ha glömt hur evolutionen har påverkat oss och hur dynamiken mellan män och kvinna på riktigt funkar.

Många kvinnor idag lever i någon slags låtsasvärld där dom tror sig veta vad männen vill ha och behöver. De kvinnor som på riktigt förstår vad män vill ha och behöver är de riktiga vinnarna.

De kvinnor som ska gå emot ”naturen” och tror sig veta vad vi män vill ha kommer tyvärr sluta ensamma i en hyresrätt med 3 katter och barnlösa.

Evolutionen har fungerat så att vi har sex med flera. Män som kvinnor.

och det är de kvinnor som förstår vad de själva vill ha och behöver och respekterar detta som är de riktiga vinnarna...
Citera
2026-01-27, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Ja personer som säljer sex gör det för att tjäna pengar. Något annat vore absurt att hävda.

Jag har aldrig hävdat att ALLA män ser lättfotade kvinnor som något negativt vad gäller parbildning. Men en överhängande majoritet gör det, av goda skäl.

Du behöver inse att män och kvinnor är fundamentalt olika i både beteende och värderingar. Det som för dig känns otänkbart kan för en man uppfattas görbart, och tvärtom.

Eller för att de tvingas av någon annan som vill tjäna pengar.

Och är nog mer så att din sort behöver förstå att nej män och kvinnor är inte "fundamentalt olika" i beteenden och behov ex. I värderingar möjligt ja....men inte behov, biologi etc...

Kvinnor är sexualia varelser med sexuell integritet, dvs de äger en egen vilja i dessa saker och de har egna behov av sex och frihet avv bestämma själva.
precis som män. Ingen skilland...

men just ja...vi ska tydligen hylla män för detta, men hata kvinnor för samma. Det är det påhittade patriarkala värderingarna som så många snubbar i denna tråd verkar bada i ja.
Citera
2026-01-27, 10:30
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Eller för att de tvingas av någon annan som vill tjäna pengar.

Och är nog mer så att din sort behöver förstå att nej män och kvinnor är inte "fundamentalt olika" i beteenden och behov ex. I värderingar möjligt ja....men inte behov, biologi etc...

Kvinnor är sexualia varelser med sexuell integritet, dvs de äger en egen vilja i dessa saker och de har egna behov av sex och frihet avv bestämma själva.
precis som män. Ingen skilland...

men just ja...vi ska tydligen hylla män för detta, men hata kvinnor för samma. Det är det påhittade patriarkala värderingarna som så många snubbar i denna tråd verkar bada i ja.
Det är väl ingen som hävdar att vi ska hylla män som ligger runt. Det är mer en naturlig konsekvens av den enkla anledningen att det för män är så mycket svårare att ligga runt än det är för kvinnor. Därav är det mer av en bedrift. Jag vet dock inte varför du attackerar mig då jag aldrig hyllat någon som ligger runt.

Jag är helt likgiltig inför vad folk gör med sina kroppar. Ligg runt hur mycket ni vill, men förvänta er inte att jag ska hylla beteendet.
Citera
2026-01-27, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Det är väl ingen som hävdar att vi ska hylla män som ligger runt. Det är mer en naturlig konsekvens av den enkla anledningen att det för män är så mycket svårare att ligga runt än det är för kvinnor. Därav är det mer av en bedrift. Jag vet dock inte varför du attackerar mig då jag aldrig hyllat någon som ligger runt.

Jag är helt likgiltig inför vad folk gör med sina kroppar. Ligg runt hur mycket ni vill, men förvänta er inte att jag ska hylla beteendet.

Nä, det tillhör ju bara fortsatt de gängse normerna i samhället så inget som någon behöver hävda....
Det man däremot behöver hävda, faktiskt om fortsatt idag 2026....fast! vi fan haft århundraden av feminism, är kvinnors behov av sex och intima relationer med människor de träffar på i livet, efter sitt eget huvud och inte efter vad som anses vara "rätt" för just kvinnor.

Och det är ingen jävla konsekvens av något, detta ingår i en urgammal patriarkal ideologi som säger att män har rätt att dominera över kvinnor...och speciellt då kvinnors kroppar, sexualitet och liv, för det är där som män har "intressen". och alla denna skammning av kvinnor....du vet..."inte flickvänsmaterial" , "äckligt", "hora" "madrass", slampa, luder etc etc är METODEN man använder för att kontrollera kvinnor socialt.

Och du är ju inte likgiltig....du träffar en tjej, hon är skitvacker, intressant etc etc.....men så får du veta att hon haft X parters i livet.....och poff! så är hon ointressant för dig...DET är raka motsatsen till: "helt likgiltig inför vad folk gör med sina kroppar".
Citera
2026-01-27, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Evolutionen har fungerat så att vi har sex med flera. Män som kvinnor.

och det är de kvinnor som förstår vad de själva vill ha och behöver och respekterar detta som är de riktiga vinnarna...
Enligt hur evolutionen fungerat genom historiens gång så ingår det inte att kvinnor har många sexpartner även om dessa män skulle vara attraktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in