Citat:
Ursprungligen postat av
Logique88
Du projicerar på andra kvinnor. Det finns självklart oändligt med kvinnor som skulle jobba med detta. Trots att du inte kan acceptera det dessutom!
Citera mig och visa var jag tycker sexsäljare är smuts. Det är ju jag som är för att de ska få finnas och du som verkar vara emot dem. Hur förvirrad är du?
Du är ju förvirrad. Du pratar ner promiskuösa kvinnor och säger att män inte ser dem som flickvänsmaterial.
Samtidigt vill du att det öppnas bordeller... Där då alltså kvinnor ska ha som jobb att ligga med flera = vara promiskuösa = inte längre vara flickvänsmaterial, enligt dig.
Tycker du att promiskuösa kvinnor är smuts, så tycker du ju samma sak om prostituerade på bordell. Eftersom prostituerade på bordell= promiskuösa.
Eftersom du ser ner på promiskuösa kvinnor (och kvinnor som jobbar på bordell kommer vara promiskuösa pga sitt jobb) och inte ser dem som flickvänsmaterial och påstår att det är en generell uppfattning. Så blir jag
självklart mot att du får en sådan ide'. Vill du dessa kvinnor ont? Bunta in dem där och säga "sälj sex, men fatta att ingen vill ha er som hustru sedan! Men jag supportar ert sexsäljande!" Din syn på promiskuösa kvinnor får mig att bli mot bordeller!
Blev det tydligare så för dig?