2026-03-02, 22:26
Medlem
Jag hyllar alla kvinnor som ligger runt, jag tror det bara är nyttigt män gör ju det så varför inte kvinnor.
Män ser ned på kvinnor som ligger runt men om alla kvinnor ligger runt så har dom inget val att tänka om.
Tror det bara är nyttigt om alla låg mer och skit att bryr sig vad alla andra tycker och tänker. Samhället skulle bli gladare om alla låg mer varandra men man är så upptagen med att bryr sig vad alla andra tycker och tänker så man hellre skiter i att göra det man själv vill.
Citera
2026-03-03, 00:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Det är en skillnad på att vara en bra människa och att vara en bra partner.
Otrohet är inte alltid en handling som är till för att skada en partner. Kan lika gärna vara ett rop på hjälp.

Jag har i det närmaste noll tolerans till psykiskt våld. Det är ett av de effektivaste sätten att sätta stopp för individer med toxiska drag.
Jag ser inte otrohet som psykiskt våld. Bara ett effektivt sätt att sluta vara min partner.
Det är den personens val vad den gör med sin kropp. Och det är mitt val att avsluta relationen. Inte svårare än så.
Skitsnack! Folk använder sex som maktmedel för att de kan ligga med andra för att såra dem. Det är narcissistiskt och strategiskt. Det handlar om självupptagenhet och att försöka tvinga andra människor att underkasta sig dem. "Titta vad måmga som vill ha mig, akta dig så att jag inte väljer någon annan än dig! Jag lämnar dig och tar någon ur mitt narcissistiska harem istället om du inte fogar dig efter mig!"

En dålig partner är en dålig människa. Om du behandlar den du sover bredvid som skit, är du en skitstövel. Du vet väl vad de säger? Fasad är hur du behandlar främlingar, karaktär hur du behandlar din partner och familjemedlemmar.

Hade en typ jävla stalker wn gång dom valsade raka vägen in till min morsa som är ett praktarsel som endast bryr sig om att konkurrera om uppmärksamhet för att stå i centrum. Snubben talade väldigt illa om min bror men tycktes ha ögonen för mig så att säga och blev hans kompis. Stalkers är bra på att nästla sig in överallt. Gav mina småsyskon godis vilket gjorde mig extremt skeptisk då syrrorna inte är fula direkt och ena var väl 14 då. Killen var på mig oavbrutet när jag kom hem till morsan och även tog på mig för att få uppmärksamheten. Någon gång när han stod och diskade gjorde han bort sig rätt hårt när jag var på väg ut på krogen och han frågade mig "Men går du inte till .... längre?" Och stelnade till när han insåg att han gjort bort sig. Skitsamma, han var som en plåsterlapp och ja det slutade med att jag strulade med killen. Vet du vad han gjorde efter det? Fixade snabbt som fan en flickvän som han tog med sig hem till min mamma och tvingade mig att sitta och umgås med i syftet att trycka ner mig.

För så gör män. Jag gav blanka fan i honom och fixade en ung snubbe jag tog med mig istället till honom att umgås med hos morsan vilket han kanske inte gillade för då strulade han med min syster som senare beklagadd sig för att hon inte varit lojal mot vår bror och orolig för hur brorsan skulle ta det

Sista gången jag träffade killen var när jag kom ut från mitt ex port för då hade han tydligen gått till någon kompis i huset mittemot och såg helt jävla förstörd ut. Jag bröt kontakten med min familj pga lite annat och efter några månader insåg han att jag inte skulle komma tillbaka och i ett trollerislag så försvann han och återvände aldrig till mitt fuckup till morsa som aldrig kopplade ihop varför han plötsligt bara försvann och sa upp bekantskapen.

Vet du vad jag gjorde efter det? Låg med en snubbe syrran dejtat bara för att jag kunde. Tyvärr försökte killen ta livet av sig efteråt vilket tog udden av det hela och fick mig att må skit istället (jag hade inte ett skit med hans självmordsförsök att göra men alla satt typ hos mig o hånade honom efteråt).

Hur du agerar som partner eller sexuellt berättar allt om hur jävla värdelös du är som person. Tänk att jag absolut inte förtjänade en sådan ful skitattityd som killen som började ränna hos min mamma. Inte hans tjej heller som bara var glad och helt omedveten om vilka äckliga typer hon befann sig runt och vilket svin till kille hon råkat ut för.

Män tror att de är några casanovor och kvinnor tror att de är några slags prinssessor, men i slutet är det mänskliga avskrap som använder sina kukar och fittor för att göra andra illa.

Det enda jag ångrar är att jag skrev med fanskapet som försökt ta livet av sig på någon dejtingapp och försökte vara snäll och fin mot honom istället för att lägga all energi på min döende farsa. För även han var i slutet egentligen någon utan ryggrad och lite ful han med. Saken är att det generellt bara är jag som har vett att skämmas när jag gör fel. För jag är bättre än de flesta. Du däremot, kommer med smörja om "rop på hjälp"? Wtf?!

Din. Snopp. Kan. Inte. Prata.
Jävla kukhuvud.
Senast redigerad av AvMedTofflorna 2026-03-03 kl. 00:45.
Citera
2026-03-03, 02:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Det är en skillnad på att vara en bra människa och att vara en bra partner.
Otrohet är inte alltid en handling som är till för att skada en partner. Kan lika gärna vara ett rop på hjälp.

Jag har i det närmaste noll tolerans till psykiskt våld. Det är ett av de effektivaste sätten att sätta stopp för individer med toxiska drag.
Jag ser inte otrohet som psykiskt våld. Bara ett effektivt sätt att sluta vara min partner.
Det är den personens val vad den gör med sin kropp. Och det är mitt val att avsluta relationen. Inte svårare än så.
7 Narcissistic Cheating Patterns & How to Handle Them https://share.google/QVf6yjgTz8g1mUzsC

Why Are Narcissists More Prone to Cheating?

Citat:
Dishonesty, lying, and secrecy are almost always present in any form of infidelity, and narcissists are masters of deceit.

Citat:
Don’t expect an admission of wrongdoing when questioning a narcissist about cheating. In fact, they may take offense to it, turn the blame on you, claim you drove them to cheat, gaslight you, or flat-out deny it.

Citat:
Your narcissist partner is often so self-involved that they are unable to separate themselves from their ego, thus deflecting or minimizing your suspicions

Citat:
When you first start a relationship with a narcissist, you’ll often encounter love bombing and get showered with extreme attention, affection, and love. Yet, because narcissists tend to get bored and lose interest quickly, this phase is often short-lived. You may notice your narcissist partner, particularly the grandiose type, pulling away and “needing space” in ways they previously have not.

Citat:
Narcissistic individuals have an ongoing need to self-promote and crave external validation. Social media can be the most gratifying outlet for them.

Citat:
You may see your narcissistic partner making impulsive purchases and overspending on things like luxurious gadgets, posh cars, and expensive clothes. This behavior may be motivated by the challenge of successfully seducing the person/s they are trying to have an affair with.

Citat:
Grandiose narcissism is strongly connected with a multitude of risky sexual behaviors, including having multiple sexual partners, frequent one-night stands, and higher rates of unprotected sex. Narcissists typically feel entitled to sexual pleasure in any way, shape, or form.

Citat:
If you confront a narcissist about cheating on you, it is incredibly likely they will become defensive and retaliate against you.

Citat:
is possible that a narcissist may use a drastic change in the sexual activities they’re interested in because they experienced this during their cheating or to use it as a distraction away from their cheating.

Man kan hålla på hur länge som helst och visa allt kring psykopater och narcissister och deras otrohetsaffärer. Otroligt många sådana har haft mig i sikte men jag föredrar att ragga själv och jag äter inte andras rester. Jag föraktar otrogna människor just för att de är så usla som människor.

Finns ingen skillnad mellan en otrogen narcissist psykopat mot en människa utan störningarna. Ni faller lika hårt för uppmärksamheten. Älskar man sin partner uppträder man inte som ett jävla svin mot den bakom dess rygg. Jag skulle aldrig lita på en sådan man. Att världen sedan är full av män och kvinnor som tror att de kan bli något genom att ligga sig till det... jag har utsatts för sexualbrott och kan garantera att jag inte har något problem med att spela samma spel tillbaka mot någon som tror att den kan använda sex för att "besegra" mig. Jag har trots allt mer eller mindre fått de flesta jag vela ät ha och vägen till mitt hjärta går inte mellan benen på mig. Jag kommer att strula med någon annan framför ögonen på den som försöker såra och spela mig.

En otrogen människa är en dålig människa. Den begår sexuellt övergrepp mot sin relation för att få uppmärksamhet. Hedersvärda människor är trogna och utnyttjar inte andra för sex. En respektabel människa förstår skillnaden mellan att ha en relation mot att vara singel.

Känner du igen dig i det här klippet av att känna dig som en bra människa som klandrar den du är otrogen mot för ditt beteende?

Kolla in den här videon: ”” https://share.google/cVzjK2LXsNxadbFbo

5 insikter om hur mörka personligheter ser otrohet | Psychology Today https://share.google/G0Qev1g5CvtwrQSIr

Människor som går in mellan relationer har drag av sadism. Det innebär att om du har sex med en anhörig till din partner eller en vän till din partner, är sannolikheten mycket hög för sadistiska drag i din personlighet. Oavsett kön. Om din vän eller släkting ligger med din partner, är sannolikheten mycket hög att det ger dem en sadistisk njutning.
Citat:
Sometimes sadism is added to the list of the Dark Triad, forming the Dark Tetrad. Sadists, simply put, enjoy causing others suffering. For instance, individuals who meddle and interfere in the relationships of friends and family may have sadistic tendencies.

Att du försvarar otrohet bör jämföras med att psykopater inte ser något större problem med sexuella handlingar utanför relationen.
Citat:
The results showed that psychopaths, in contrast, viewed emotional expression and sexual fantasies as infidelity. This may be due to their keen sensitivity to infidelity and strong tendency to experience jealousy.

Surprisingly, psychopaths were less inclined to “consider sexual acts or hidden attachment as indicators of infidelity.” Why? Psychopaths are more likely than others to commit sexual infidelity themselves; so, by saying sex outside the relationship is not cheating, they may be attempting to justify their own unfaithfulness and extramarital affairs.

Tro mig, otroligt många män och kvinnor har försökt skada mig genom olika sexuella handlingar med människor de inte borde ha haft sådana med, av respekt för mig. Saken är att jag inte bryr mig. Men jag förstår även vad för kränkningar de försökt uppnå.

Om jag hade haft en otrogen partner som kört något jävla dravel om "rop på hjälp" hade han fått smaka på sin egen medicin och titta på när jag tröstat mig med andra för att sedan dumpa honom en gång för alla.

Jag tror stenhårt på att att relationer och människor ska lämnas om man blir illa behandlad. Och om en man inte uppskattar min kärlek och min ömhet, kommer någon annan att gladeligen få den otrogna tölpens plats, om så bara för en natt. Grejen med mig är att likaväl som jag kan gå åratal utan sex, kan jag även fixa det om jag känner mig ensam. Dumt att inte fler inser att man aldrig ska känna sig ensam i en relation för att partnern är på vift med andra.
Senast redigerad av AvMedTofflorna 2026-03-03 kl. 02:21.
Citera
2026-03-08, 12:07
Medlem
Het tråd. Få saker engagerar människor lika mycket som det här.

Jag personligen har inget emot kvinnor som gillar sex och som har legat med många.
Jag t o m tänder på det.

Sen så tycker jag att män som inte kastar sig över varenda kvinna han träffar förtjänar åtminstone ett diplom.
Som när jag träffade en 22-årig sexig bystig kvinna. Hon hade urringat. Jag hade inte legat på 12 år. Och jag gjorde inga närmanden!!!!!!
Citera
2026-03-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Det är ju bra att du själv tycker att du gör en samhällsinsats!
Själv har jag bacillskräck och brukar mer tänka i termen vad man kan förvänta sig att få på snorren och om det finns något botemedel.
Citera
2026-03-08, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det är ju bra att du själv tycker att du gör en samhällsinsats!
Själv har jag bacillskräck och brukar mer tänka i termen vad man kan förvänta sig att få på snorren och om det finns något botemedel.
Prova kondom!
Citera
2026-03-09, 03:31
Medlem
ovikspojkens avatar
Oy vey
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem