2026-01-26, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Blockad från 1177 pga spam 🙃

Synd att vi aldrig lär få veta vad det handlade om😔
Citera
2026-01-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Men nu verkar hon ha lite dåligt samvete för att hon tar upp deras dyyrbara tid! Det har väl aldrig hindrat henne tidigare!?
Hon vet att det är fel och att hon inte har någon anledning att söka hjälp. Det märks när hon inte ens kan förklara varför hon söker hjälp. Men det är som en fix för henne att få hjälp av vården. Ett beroende. Sjukt.
Citera
2026-01-26, 13:18
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Nu skulle Hanna ha juridisk hjälp med något men det försvann snabbare än jag hann andas… Hon sökte efter eldsjäl bland följarna som kan hjälpa henne med nått juridiskt.
Hon kanske vill driva en process mot den här tråden?
Citera
2026-01-26, 13:41
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Synd att vi aldrig lär få veta vad det handlade om😔

Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hon kanske vill driva en process mot den här tråden?

Eller fifflat lite med skatten 💰
Citera
2026-01-26, 13:43
Medlem
Transkriberade inlägget:

Gomorron mina vänner jag har sen igår idag ska jag skicka det här jäkla meddelandet till 1177 till vårdcentralen och säga såhär hello im a fucking stupid person, hjälp mig *slå i bordet*
Menee jag vet inte hur jag ska lägga upp det och jag har funderat på det här sen igår och jag känner att jag får mer och mer ångest bara av att tänka på att jag måste skriva det här mailet och liksom ta upp deras dyrbara fina tid igen
Men samtidigt känner jag bara att jag kommer fasen inte klara av att studera nånting om jag inte får hjälp innan öhh
För jag känner mig alltså... öhh alltså mitt huvud
Mitt huvud hur lägger man upp det? För det känns som de kommer säga att jag ska börja med antidepp igen och jag vet inte om det är rätt, det kanske är rätt jag har ingen aning
Men det känns typ lite... ahh
Citera
2026-01-26, 13:50
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Transkriberade inlägget:

Gomorron mina vänner jag har sen igår idag ska jag skicka det här jäkla meddelandet till 1177 till vårdcentralen och säga såhär hello im a fucking stupid person, hjälp mig *slå i bordet*
Menee jag vet inte hur jag ska lägga upp det och jag har funderat på det här sen igår och jag känner att jag får mer och mer ångest bara av att tänka på att jag måste skriva det här mailet och liksom ta upp deras dyrbara fina tid igen
Men samtidigt känner jag bara att jag kommer fasen inte klara av att studera nånting om jag inte får hjälp innan öhh
För jag känner mig alltså... öhh alltså mitt huvud
Mitt huvud hur lägger man upp det? För det känns som de kommer säga att jag ska börja med antidepp igen och jag vet inte om det är rätt, det kanske är rätt jag har ingen aning
Men det känns typ lite... ahh
Hon borde börja med någon form av samtalsterapi för att reda ut ev depression/livetblevintesomjagville/förloratbarn/jagharsvårtattutföramittjobb/jaggördetmestahalvdant osv... då kanske hon kan få en korrekt vårdplan.
Citera
2026-01-26, 14:04
Medlem
Juridiska storyn är tillbaka
Citera
2026-01-26, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Juridiska storyn är tillbaka

Ingen jurist här som kan svara och luska lite? Hehe
Citera
2026-01-26, 14:12
Medlem
Vad håller hon på med? Får en känsla av ångest och panik.
Citera
2026-01-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Ingen jurist här som kan svara och luska lite? Hehe

Hanna fattar ju inte att jurister har olika specialiteter- gäller det fastighet, familj, bolag, försäkring? Hon får nog specificera lite mer om hon skall få svar.
Citera
2026-01-26, 14:18
Medlem
Tjänar en miljon om året och ska ha gratis hjälp från följare! Ring en jurist själv nånstans??
Citera
2026-01-26, 14:36
Medlem
Citat:
Nu skulle Hanna ha juridisk hjälp med något men det försvann snabbare än jag hann andas… Hon sökte efter eldsjäl bland följarna som kan hjälpa henne med nått juridiskt.

Det har lagts upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in