2026-02-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Följer inte heller men kollar då och då för att det är spännande att följa vad som kommer hända så som Lägger hon ner insta nångång? Kommer hon erkänna sina problem? Ta hjälp för psykisk ohälsa? Bli utredd av försäkringskassan? Tas hennes köpta följare bort nångång? Osv och för att den här tråden är rolig. Ibland kollar jag inte hennes inlägg utan det räcker att kolla här 😁
Precis! Eftersom folk här i tråden ibland undrar varför man har koll o borde avfölja…

Nu är det i alla fall gotteköp och det är såååå inspirerande 😎

För övrigt tror jag inte att h följer tråden men däremot hennes anhöriga. Eller har gjort. Samt därför ingen vill synas…
Citera
2026-02-07, 13:11
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Granskning av sociala medier och tidsstämplar på flunsans inlägg och likes/svar.

Kontroll mot uppdragsgivaren om antal timmar vilken dag osv de fått betalt

Tips från allmänheten

Några av FKs metoder kring kontroll av vab/fp/sjukpenning.
Det är en lite svårare "yrkesgrupp" men FK har ju även möjlighet till statistik kring vad som tjänats in, hur mycket personen har jobbat tidigare osv.
Ok tack, det är ju bra att det kontrolleras.
Citera
2026-02-07, 13:18
Medlem
Har de inte fler toaletter? Om det nu luktar så illa efter henne kanske Kebaben kan gå på den andra toaletten.

Antar att Lars är frisk nu då eftersom hon skall släpa iväg henne till affären och handla?
Senast redigerad av A.D. 2026-02-07 kl. 13:21.
Citera
2026-02-07, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
På stories lägger hon upp bilder på Lara ytan att skyla hennes ansikte

https://imgur.com/a/wpXHJKE

Japp.
Citera
2026-02-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
https://imgur.com/a/wpXHJKE

Japp.

Glad som vanligt
Citera
2026-02-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Antar att Lars är frisk nu då eftersom hon skall släpa iväg henne till affären och handla?

Hoppas verkligen att ungen är frisk, men räknar inte med det. HT tänker liksom inte att hennes unge kan smitta andra…
Citera
2026-02-07, 14:49
Medlem
Och som vanligt när följarantalet minskar och Hanna inte orkar leverera så dra vi upp gammal skåpmat om IVF resan och tacksamhet för att få massa styrkekramar och hjärtan!!
Citera
2026-02-07, 16:12
Medlem
Är det bara jag, men med tanke på att "operationen" inte blir av och nu massa bilder på L som bebis att hon kommer ändra om sin contet till att dem ska försöka med syskon igen 🫣 blir intressant om hon sätter in spiralen eller ändrar sig i sista minuten ( det skulle ju inte vara nått nytt &#129760
Citera
2026-02-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Är det bara jag, men med tanke på att "operationen" inte blir av och nu massa bilder på L som bebis att hon kommer ändra om sin contet till att dem ska försöka med syskon igen 🫣 blir intressant om hon sätter in spiralen eller ändrar sig i sista minuten ( det skulle ju inte vara nått nytt &#129760

Den tanken har slagit mig också.
Citera
2026-02-07, 16:14
Medlem
Säkerligen ett syskonförsök nu när operationen inte blev av
Citera
2026-02-07, 16:52
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hon har skrivit "Lars" 😂
Det roligaste jag läst 😂😂😂🥳🥳🥳 Undrar när inlägget tas bort?

Men nu ökar HT takten, nu ska banne mig stålarna in och följarskaran ökas - fler opixlade bilder på LARS 😂😂🫰👎
Citera
2026-02-07, 17:07
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Vad hindrar dom från att åka till turklägenheten då, Lars går ju aldrig på förskolan, HT kan väl shoppa där likaväl som här och Kebab har väl sina lediga veckor. Är det kanske mormor som inte har tid att följa med och barnpassa.

Gud vad hon ljuger om den extremgrova dödsförlossningsskadan, i det gamla inlägget vi såg häromdagen så gick ju smärtan över efter några veckor. Alla som spricker har väl för tusan ont ett bra tag efter!

”Lars” 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in