Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Du har alltså erfarenhet av dig själv. Jag av flera män och har dessutom läst vad andra skrivit.
Ett liv som man, erfarenheter från andra män, etablerad forskning om mäns sexdrift. Och vad har du? Du är på sin höjd en hora-wannabe.
Citat:
Det har man råd med ändå. Så den som bryr sig är en golddigger som vill ha något i utbyte mot sex. Och att få en sådan är inget högt värde.
Att uppfostra ett barn är extremt dyrt. Bara för att man kan göra det teoretiskt föredrar de flesta en partner som kan bistå med resurser, för att slippa leva ett liv av misär i den lägsta eknomiska botten.
Citat:
Såklart du undrar det. Vill jag snacka mat, historia, jobb, världsläge m.m gör jag det inte med en man.
Man snackar inte om historia med en man?

Vet du ens könet på de flesta historiker av nämnvärd betydelse? Jag skulle faktiskt kunna få dig att se hela andra världskriget ur perspektiv du inte ens anade fanns. Dina väninor? På sin höjd varva runt en eller två irrelevanta detaljer.
Vad kommer du säga näst, att man inte snackar om filosofi med en man?
Vi skapade skiten!
Citat:
Såklart är sex det viktigaste en kille kan bidra med. Vad skulle det annars vara? Pengarna jag kan skaffa själv? Samtal som jag kan ha med vänner?
Allt. Du verkar existera och operera på en extremt låg nivå. Människor av högre nivå kan faktiskt bli kära, ägna sig åt varandras glädje och kämpa tillsammans för att skapa en bättre framtid.
Citat:
Är ju synd att trettonåringar tycker att jag duger för sex eftersom dom inte kan leverera.
De flesta män tycker att många kvinnor "duger" för sex. De betyder ingenting. Börja inte tro för mycket om dig själv.
Citat:
Vad är det för ansvar jag inte tar? Jag ser till att skydda mig för att slippa göra abort.
Mot ditt folk och dina förfäder som gav dig livet. När du är sista länken som medvetet väljer att inte skaffa barn, då sviker du dem.