2026-01-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag har så pass med erfarenhet att jag märkt skillnaden och hur åldern påverkar. Dessutom är jag inte ensam om den erfarenheten.
Du kommer aldrig ikapp den erfarenhet män har om våra egna kroppar. Visst är man kåtare i tidig 20 års-åldern, men det är en gradvis minskning efteråt och det varierar dessutom beroende på kost, självkänsla, aktivitet, vad som hänt eller inte under de senaste dagarna.

Du överdriver och borde oroa dig mer över dina egna problem som åldrande kvinna, eftersom de är många fler. När du fyllt 30 år har du, som kvinna, redan förlorat 90% av alla dina ägg. En 30-årig män är fortfarande mycket lik en 20-årig.
Citera
2026-01-25, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EttDoendeFolk
Du kommer aldrig ikapp den erfarenhet män har om våra egna kroppar. Visst är man kåtare i tidig 20 års-åldern, men det är en gradvis minskning efteråt och det varierar dessutom beroende på kost, självkänsla, aktivitet, vad som hänt eller inte under de senaste dagarna.

Du överdriver och borde oroa dig mer över dina egna problem som åldrande kvinna, eftersom de är många fler. När du fyllt 30 år har du, som kvinna, redan förlorat 90% av alla dina ägg. En 30-årig män är fortfarande mycket lik en 20-årig.

Två av dom männen sa faktiskt just det, att dom inte är tjugo längre.
En kille ska vara kåt och kunna leverera, inte hitta på ursäkter. Dom unga behöver som tur är inte hitta på ursäkter. Dom levererar oavsett kost, trötthet eller annat.

Sexlusten ökar så jag har inga problem. Vad ska jag ha mina ägg till?
En 30-årig man kan inte leverera som en 20-åring, så hans bäst-före-datum är passerat.
Citera
2026-01-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Den främsta anledningen till att män ens ingår i en relation idag är för att kunna ha sex lite oftare eftersom det generellt är mycket svårare för den medelmåttiga mannen att få spontansex. Om män hade lika lätt att välja & vraka bland kvinnor så skulle ingen stadga sig...någonsin. Det ser man ex.vis bland manliga kändisar som oftast kan välja & vraka.

Så har det delvis varit för mig förr, inte har vi haft några speciellt djupa samtal om historia om aktiekurser, vilka öl som smakar bäst eller rymden. Kvinnor är so otroligt ointressanta att prata med när det gäller naturvetenskap, politik, ja bygg-stenarna i samhället, det vi män tillverkar.

Kan inte kvinnan ställa upp på sex eller trösta en när man haft en tung dag på jobbet utan hela tiden måste hitta fel eller skapa drama - ja då lever jag hellre i fred, singel.

Vi män byter lakan, stryker skjortor, lagar mat. Asså dagens kvinnor kan inte ens laga mat utan tror det räcker de kan serverar lite Chicken Nuggets från airfryern. Helt värdelösa parasiter som bara ställer krav och gråter när det inte passar (använder gråt som strategi när de inte får sin vilja igenom)

Och har man testat lite olika fittor så är det samma gamla vanliga. Man kan man lite god fantasi blunda och köra kuken mot kudden istället. Ja så illa är det...

Kvinnor får alldeles för stor plats i samhällsdebatten tyvärr och många är ju skitkorkade rent ut sagt.
Senast redigerad av jordmuser 2026-01-25 kl. 21:14.
Citera
2026-01-25, 21:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Svaret är enkelt, dom behöver inte en man eftersom dom klarar sig i livet ändå.
Exaktemente. Vi behöver dock fortfarande en penisbärare när man blir lite sugen framåt helgen. Ett snabbt ONS och sedan sparkar man ut honom. - Nästa.
Citera
2026-01-25, 21:17
Medlem
Citat:
Två av dom männen sa faktiskt just det, att dom inte är tjugo längre.
En kille ska vara kåt och kunna leverera, inte hitta på ursäkter. Dom unga behöver som tur är inte hitta på ursäkter. Dom levererar oavsett kost, trötthet eller annat.

En 30-årig man kan inte leverera som en 20-åring, så hans bäst-före-datum är passerat.

Som sagt: du överdriver. De är ingen stor förändring i kåthet mellan 30 och 20. Inte heller mellan 30 och 40 för den delen. En äldre man har mer resurser, kunskap, erfarenhet. Allt kan användas för att leverera: materiellt, intellektuellt, emotionellt. Förhållanden handlar inte bara om att tillverka sperma, och då tillverkar en 30-åring mycket mer sperma än du någonsin kommer tillverka ägg.

Citat:

Du har rätt: kanske bättre om en degenererad varelse som du aldrig skaffar barn och dör ut evolutionsmässigt.
Citera
2026-01-25, 21:24
Avslutad
Citat:
Som sagt: du överdriver. De är ingen stor förändring i kåthet mellan 30 och 20. Inte heller mellan 30 och 40 för den delen. En äldre man har mer resurser, kunskap, erfarenhet. Allt kan användas för att leverera: materiellt, intellektuellt, emotionellt. Förhållanden handlar inte bara om att tillverka sperma, och då tillverkar en 30-åring mycket mer sperma än du någonsin kommer tillverka ägg.

Du har rätt: kanske bättre om en degenererad varelse som du aldrig skaffar barn och dör ut evolutionsmässigt.

Hur många män över 30 har du legat med?
Vem bryr sig om resurser om man inte är en golddigger?
Vill jag ha intressanta samtal vänder jag mig till kvinnor. Det viktigaste en kille har att bidra med är sex, och då duger inte en 30-åring..

Såklart skaffar jag inte barn med dagens män.
Citera
2026-01-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Exaktemente. Vi behöver dock fortfarande en penisbärare när man blir lite sugen framåt helgen. Ett snabbt ONS och sedan sparkar man ut honom. - Nästa.
Det lät inte trovärdigt. Hur förklarar du att det ytterst sällan att kvinnor raggar på män, om ni nu är så pass sexdrivna?
Citera
2026-01-25, 21:26
Medlem
Trenden kan ha planat ut. 2023 hade 60,6 % av männen en relation. 2024 var det 60,4 0ch 2025 60.6%.

Det har inte minskat på två år ,det beror på ett litet större antal kvinnor har invandrat till Sverige.

Det finns kvinnor som vill ingå relationer med män omkring 60%. Dessutom borde ju längre tiden gå fler kvinnor vara sugna. Har inte bara med sex att göra vissa kvinnor vill bara vara nära män. Kan vara att de känner sig bättre om de t.ex sover med en man. De blir gladare.
Citera
2026-01-25, 21:29
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Det lät inte trovärdigt. Hur förklarar du att det ytterst sällan att kvinnor raggar på män, om ni nu är så pass sexdrivna?
Nu råkar jag vara ganska attraktiv med hög sex appeal, så det tar inte många minuter inne på en krog innan jag har ett koppel stenkåta hingstar runt mitt bord. Vi brukar vara fyra snygga väninnor som går ut, och det har hittills alltid nappat.
Citera
2026-01-25, 21:32
Medlem
Citat:
Under hur många år/månader/dagar har du varit man? Hur många gånger har du haft sex som man?

Citat:
Vem bryr sig om resurser om man inte är en golddigger?
Någon som vill starta en familj.

Citat:
Vill jag ha intressanta samtal vänder jag mig till kvinnor.

Plötsligt börjar jag undra hur "intressanta" dessa samtal faktiskt är.

Citat:
Det viktigaste en kille har att bidra med är sex

Det lät precis som en hora.

Citat:
, och då duger inte en 30-åring..

Tror knappast att de flesta 30-åringar tycker du duger till mer än sex.

Citat:
Såklart skaffar jag inte barn med dagens män.
Skyll inte på andra när du inte vill ta ditt ansvar.
Senast redigerad av EttDoendeFolk 2026-01-25 kl. 21:35.
Citera
2026-01-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Nu råkar jag vara ganska attraktiv med hög sex appeal, så det tar inte många minuter inne på en krog innan jag har ett koppel stenkåta hingstar runt mitt bord. Vi brukar vara fyra snygga väninnor som går ut, och det har hittills alltid nappat.
Du svarar ändå inte på min fråga. Man kan ju oftast få tillgång till bättre partners om man går fram och raggar själv. Trots detta är det ytterst sällan att kvinnor raggar. Kvinnors lägre sexdrift är ett dokumenterat faktum.
Citera
2026-01-25, 21:40
Avslutad
Citat:
Under hur många år/månader/dagar har du varit man`? Hur många gånger har du hat sex som man?

Någon som vill starta en familj.

Plötsligt börjar jag under hur "intressanta" dessa samtal faktiskt är.

Det lät precis som en hora.

Tror knappast att de flesta 30 åringar tycker att du duger till mer än sex.

Skyll inte på andra när du inte vill ta ditt ansvar.

Du har alltså erfarenhet av dig själv. Jag av flera män och har dessutom läst vad andra skrivit.

Det har man råd med ändå. Så den som bryr sig är en golddigger som vill ha något i utbyte mot sex. Och att få en sådan är inget högt värde.

Såklart du undrar det. Vill jag snacka mat, historia, jobb, världsläge m.m gör jag det inte med en man.

Såklart är sex det viktigaste en kille kan bidra med. Vad skulle det annars vara? Pengarna jag kan skaffa själv? Samtal som jag kan ha med vänner?
Är ju synd att trettonåringar tycker att jag duger för sex eftersom dom inte kan leverera.

Vad är det för ansvar jag inte tar? Jag ser till att skydda mig för att slippa göra abort.
Senast redigerad av LionQueen88 2026-01-25 kl. 21:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in