Citat:
Ursprungligen postat av
Xleet
Ok kastar mig in här och tänkte kolla hur ni andra upplever thca. Har rökt CB I typ ~20år. Sedan jag gav upp "Darknet" handeln med FS och de nya shopparna, efter att utbud och pris sköt i taket och rätt ner i golvbrunn, så hittade jag thca först på ST.
ST's utbud var bra, men väldigt dyrt och fungerade som förväntat men skrämmande likt ett spice rus.
Gått över till Swizzle,bakad och himood, och testat det mesta från alla de ställena. Himoods 50% pusher street var riktigt bra, men gav mig ett obehagligt rus. Bakad, har vad jag vet bara "sprinklade buds" och inget nämnvärt rus. Swizzle har fungerat riktigt bra när jag testat indica buds.
Dock så har ruset från alla dessa, oavsett procent på produkt, gett ett obehagligt rus som liknar spice.
Det är inte först jag kommer i kontakt med folk, eller rör mig ute då jag först verkligen känner mig stukad. Vilket i min mening är väldigt likt spice, då det enbart gav mig en ruskänsla då jag rörde mig ute bland folk. Hemma vid så kan man röka hur mycket som helst och uppleva ett svagt rus som är svår att lokalisera, sitter varken i kroppen eller i huvudet som vid vanlig CB. Någon som upplever liknande känsla vid användning av thca?
Nej, det kan jag inte påstå.
Jag hittade däremot min Magic Farmers vape, "99%". Den gav mig ett rätt kass rus med hjärtklappning och huvudvärk. Något som vare sig gröningen, bruningen, Faraohs vapes, eller live resin-vapes gett mig.