2026-01-19, 10:14
Medlem
Troubleholders avatar
Någon annan som kommer in på Catharsis? Inte jag. Står att internetanslutningen är frånkopplad, men eftersom att jag kan posta här så är den ju inte det.
Citera
2026-01-19, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Någon annan som kommer in på Catharsis? Inte jag. Står att internetanslutningen är frånkopplad, men eftersom att jag kan posta här så är den ju inte det.

Den ligger nere för tillfället verkar det som, hoppas på att den kommer upp igen snart.
Citera
2026-01-19, 10:35
Medlem
BaphomethTHEGOATs avatar
Ursäkta en dum fråga men hur säkert är det att köpa Bitcoin direkt från Trocador.app och skicka till sin catharsis plånbok?
Mvh
Citera
2026-01-19, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder

Nu kom jag in! Så den är uppe igen..
Citera
2026-01-20, 00:58
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaphomethTHEGOAT
Ursäkta en dum fråga men hur säkert är det att köpa Bitcoin direkt från Trocador.app och skicka till sin catharsis plånbok?
Mvh
Grundregel är att minst ha ett mellansteg, väldigt lätt att spåra och kan leda till avstängning m.m. (Inte använt just Trocador så kan inte svara för deras regler exakt men det kostar några få kronor med rätt wallet så väldigt dumt i min mening att inte göra det. Tips på bra wallets med låga avgifter tex Speedwallet, Revolut X och WEEX.
Citera
2026-01-20, 01:39
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Mvh

Folk krånglar till det så mycket.

1. Ladda ner exempelvis appen Trust wallet.
2. På 10 sekunder skapar du ett konto, logga in.
3. Konfigurera vilka krypto valutor du vill jobba med. Exempelvis Bitcoins.
4. Köp genom att tryck på krypto valutan, tryck sedan på knappen ”Köp” , välj av en rad olika betalningsmetoder. Kan rekommendera Apple eller Google pay, eller enbart med betalkortet.
5. Krypto valutan anländer till ditt konto inom några minuter.
6. Vill du vara extra säker kan du först köpa en annan valuta, exempelvis den snabbaste i världen: Solana. Tryck sedan på ”Byte” och välj till exempelvis Bitcoins. (Eller tvärtom)
6 tryck på Skicka, ange mottagarens wallet adress, ange vilken summa (i fältet där du skriver in belopp, kan du trycka längst till höger i fältet för att byta till USD istället för BTC för att enklare se vilken summa du skickar. Tryck sedan på ”Skicka” och därefter är du klar.
Citera
2026-01-20, 13:04
Medlem
Tankar om Moomin Market? Börjar nästan vara regel att man inte får vad man beställer.
Citera
2026-01-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedster66
Tankar om Moomin Market? Börjar nästan vara regel att man inte får vad man beställer.
Kan kanske bara vara min egna känsla, men har tyckt att den sidan är.. lite shady ..ända sen den först dök upp.
Den verkar inte heller riktigt fått någon större användarbas, kanske mest beror på att det för närvarande finns andra mer stabila alternativ för oss här i Sverige. Men har mestadels hört ganska dåligt om moomin, folk som har problem eller liknande. Så personligen håller jag mig till andra marknader som för tillfället iaf fungerar mer smärtfritt.
Citera
2026-01-21, 03:28
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOBBEeeeeeeee
Är det med adressen som finns hos luffarn du loggar in?
Haha luffarn, Sveriges största darkweb-fetto-incel-scammer
Citera
2026-01-21, 03:30
Medlem
Nattskenets avatar
Vill tacka er medlemmar som gick i god för FS och varnade för Arche. Ni hade rätt hela tiden om Arche... Jävla svin det finns alltså. FS tågar på utan en enda skandal på 4-5 års tid nu, det är inte dåligt.
Citera
2026-01-21, 03:32
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Top2notnr2
Hoppas inte folket kör FS, bedrövlig läsning man hittar på dread och vad de håller på med.

https://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbet6onoyno2yv7jicoxknya zubrad.onion/post/03f593774f3d1db0edd9
Dålig propaganda, men bra försök arche-mods.
Citera
2026-01-21, 05:34
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Mvh

Inte säkert alls! ALLTID skicka crypto till en egen plånbok tex cake wallet sen därifrån till den marknad du använder.
Undvik bitcoin också, monero och andra crypto är betydligt svårare att spåra tillbaka till dig.

Edit: Tolva på bollen men kan inte påpekas nog.
Senast redigerad av NyGammmmal 2026-01-21 kl. 05:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in