2026-01-17, 06:59
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muttplugg
Funkar inte för mig

Jag har försökt komma in på catharsis sen igår utan att det går. Vad är det som händer?
Citera
2026-01-17, 08:43
Medlem
TheBeardedOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Jag har försökt komma in på catharsis sen igår utan att det går. Vad är det som händer?
Sidan funkar, det är bara du som verkar vara oerhört trögfattad (knarkat för mkt på sistone?). Den nya adressen har klart och tydligt nämnts några inlägg bakåt men du verkar vara för trög helt enkelt för att förstå. Ursäkta min otrevliga ton men man blir så less på folk som dig som inte kan läsa tråden utan ska få allt serverat av andra. Jävla pundare!
Citera
2026-01-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeardedOne
Sidan funkar, det är bara du som verkar vara oerhört trögfattad (knarkat för mkt på sistone?). Den nya adressen har klart och tydligt nämnts några inlägg bakåt men du verkar vara för trög helt enkelt för att förstå. Ursäkta min otrevliga ton men man blir så less på folk som dig som inte kan läsa tråden utan ska få allt serverat av andra. Jävla pundare!

Dålig dag?
Citera
2026-01-17, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaketaRumpan4
Dålig dag?

Hen har nog det. Vem fan orkar gå igenom 18 sidor här

edit: Efter att jag skrev hen så såg jag att hen hette "bearded" nåt. Men vafan finns kvinnor med skägg så jag står fast!!!!!1
Citera
2026-01-17, 10:44
Medlem
TheBeardedOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketaRumpan4
Dålig dag?
Nädå jag är jätteglad idag!

Allvarligt, adressen står ju 3 inlägg ovanför hans så tycker inte det är så svårt att hitta...
Citera
2026-01-17, 16:22
Medlem
Har inte kunnat komma in på FS sedan flera dagar sen. Befintligt konto eller nytt. Någon annan som har problem?
Citera
2026-01-17, 16:29
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOBBEeeeeeeee
Har inte kunnat komma in på FS sedan flera dagar sen. Befintligt konto eller nytt. Någon annan som har problem?
Har du den senaste versionen av Tor? Om man inte har den senaste versionen brukar det krångla.
Citera
2026-01-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Har du den senaste versionen av Tor? Om man inte har den senaste versionen brukar det krångla.

Har senaste. Bad en vän logga in och testa med att göra nytt konto och han kommer inte heller in : (
Citera
2026-01-17, 16:47
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Har senaste. Bad en vän logga in och testa med att göra nytt konto och han kommer inte heller in : (
Konstigt! Men då vet jag inte varför det inte funkar för dig. För mig funkar det komma in när jag testade nyss.
Citera
2026-01-17, 16:51
Medlem
Citat:
Konstigt! Men då vet jag inte varför det inte funkar för dig. För mig funkar det komma in när jag testade nyss.

Är det med adressen som finns hos luffarn du loggar in?
Citera
2026-01-17, 16:53
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Är det med adressen som finns hos luffarn du loggar in?
Jag använder alltid adressen flugsvamp.wtf
Citera
2026-01-17, 17:01
Medlem
Citat:
Jag använder alltid adressen flugsvamp.wtf

Mycket konstigt. Står bara oavsett att vad jag gör "Felaktigt användarnamn eller lösenord".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in