Citat:
Ursprungligen postat av
BombaySaphire
Jag håller med men tror till skillnad från dig att de allra flesta nu har insett att han är psyksjuk på nåt sätt. T.o.m. amerikanerna inser det, tror jag.
T o m fler och fler höga REPUBLIKANER börjar säga att det är något fel på Trumps agerande...
Citat:
Ursprungligen postat av
fernebo
Nja, tidigare har jag nog också tänkt så, men det håller inte längre. Det är för mycket med honom som har förändrats på senare år. Grandios självbild har säkert alltid haft, men hans uppträdande och hans sätt att prata har förändrats fundamentalt på senare år. Det finns massor av intervjuer med honom från säg 90-talet där han faktiskt beter sig som en normal person. Att bara åldrande skulle förändra någon så mycket har jag svårt att tro.
Håller med om att det blivit VÄRRE,
MEN Trump har aldrig varit normal

Mobbare, relegerad från flera skolor, bedrägerier, sexuella övergrepp...
Citat:
Ursprungligen postat av
Stizze1
Han måste låsas in! Gubbfan leker med världen som om han ägde den! Hur fan ska detta sluta? Jag säger : Det är 100% säkert han ställer in nästa val! Usa har fått sin första diktator!
Det är mycket anmärkningsvärt att han inte satts i fängelse för mångmiljonbedrägeri, som han fanns skyldig till. (Rent formellt blev han bara funnen skyldig till bokföringsbrott, MEN eftersom det var bokföringsbrott MÅSTE det även ha varit skattebrott OCH bedrägeri mot aktieägarna...)
Citat:
Ursprungligen postat av
Alex-tuta
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Det är ju självklart att priser går upp av att Trump höjt tullar och att det drabbar de fattiga amerikanerna hårdast, men ni Trumpfans begriper inte ens självklarheter...
Du är lurad av storbedragaren Trump...
Mjau Mjau mjau.
Kattspråk igen.
Tullarna ger pengar till statskassan
Gynnar befolkningen.
AMERIKANSKA TULLAR BETALAS AV AMERIKANER. Att Trump och ni Trumpfans fortfarande inte begriper det, visar er "intelligens"nivå...