2026-01-17, 18:17
Medlem
Hur kommer det sig att han "uppträdde" som en flicka på bilder i sociala medier under en tid? Hårspännen, örhängen, mjukisdjur på instrumentbrädan i lastbilen och såg allmänt barnsligt tillgjord ut, nästan söt!!! Till att under en kortare tidsrymd i stort förändrat utseendet totalt. De bilderna man har fått tillgång till visar en i det närmaste total förändring. Från en liten "docka" till ett monster ... Vad fan hände? Spelade han teater iom att han uppträdde, betedde sig som en flicka för att undgå misstankar om eventuella brott just efter frisläppandet?
Citera
2026-01-17, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invalid-format
Hur kommer det sig att han "uppträdde" som en flicka på bilder i sociala medier under en tid? Hårspännen, örhängen, mjukisdjur på instrumentbrädan i lastbilen och såg allmänt barnsligt tillgjord ut, nästan söt!!! Till att under en kortare tidsrymd i stort förändrat utseendet totalt. De bilderna man har fått tillgång till visar en i det närmaste total förändring. Från en liten "docka" till ett monster ... Vad fan hände? Spelade han teater iom att han uppträdde, betedde sig som en flicka för att undgå misstankar om eventuella brott just efter frisläppandet?

Antagligen för att han känner sig kvinnlig samt att han försöker att ej bli igenkänd
Citera
2026-01-17, 18:28
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:

Jag tror det kan bero på många orsaker. Flera har diskuterat och spekulerat väl kring detta i tråden om du backar några sidor.

Själv funderar jag på om det docklika och barnsliga kan ha sin upprinnelse i det som på engelska kallas för "Autopedophilia", där pedofiler utöver attraktion till barn också kan attraheras av att se ut som den typ av barn de dras till.

Det kan innebära att de klär sig i underkläder för barn, använder dockor, har attribut såsom hårspännen eller tofsar i håret, låtsaspreburtelabröst, pratar som ett barn osv.

MGM ser ut som en ung flicka i sitt sätt att klä sig och agera, därav har min tanke fått vingar. Han ser inte på något sätt ut som att vilja vara en vuxen kvinna I den ålder han själv är i.
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-01-17 kl. 18:31.
Citera
2026-01-17, 18:29
Medlem
Jävlar va äcklig WilmaRobin ser ut osminkad. Elefantöron och tänderna.. 🤮
Citera
2026-01-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vilket äckligt inlägg!
Stackars Robin som behandlats så illa hela livet!
Han blir nog lätt att omvända med din förstående och förlåtande själ!
Nej allt du skriver är ren gojja, finns inget av det som kan förklaras med vad
denna s.k människa Robin gjort sig skyldig till! 🤮

För det första har jag inte varit så äcklig att jag fyller tråden med kräksgubbar!

För det andra har jag inte skrivit att det är synd om Robin, däremot att det är synd om hans familj som fått lida pga Robin, dom tycker jag verkligen synd om och om My och hennes familj och vänner givetvis, men det ska jag väl inte behöva förklara ens?

OffT! Du kan skriva vad du vill, det ända du får fram är alltid bara ditt svartvita tänk och oändligt djupa hat! Jag kommer inte svara dig mer, jag vill inte ge uppmärksamhet och tid till någon som
inte tillför just annat än svartvitt tänk och hat i tråden!
Citera
2026-01-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Antagligen för att han känner sig kvinnlig samt att han försöker att ej bli igenkänd

Tror du han sett sig själv i spegeln? Insett att han inte är "ung och vacker" längre ... slagit om och ger sig på äldre offer?
Citera
2026-01-17, 18:34
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
För det första har jag inte varit så äcklig att jag fyller tråden med kräksgubbar!

För det andra har jag inte skrivit att det är synd om Robin, däremot att det är synd om hans familj som fått lida pga Robin, dom tycker jag verkligen synd om och om My och hennes familj och vänner givetvis, men det ska jag väl inte behöva förklara ens?

OffT! Du kan skriva vad du vill, det ända du får fram är alltid bara ditt svartvita tänk och oändligt djupa hat! Jag kommer inte svara dig mer, jag vill inte ge uppmärksamhet och tid till någon som

Jag backar upp dig här med att säga att jag förstår ditt resonemang om MGM:s familj och att det går att se på gärningsmän ur flera perspektiv, vilket också är viktigt. Att exempelvis tycka det är tragiskt att en mördare haft en bedrövlig uppväxt, betyder inte att en tycker brottet är okej eller känner sympatier eller empati för personen.
Citera
2026-01-17, 18:35
Medlem
Citat:
Tror du han sett sig själv i spegeln? Insett att han inte är "ung och vacker" längre ... slagit om och ger sig på äldre offer?

Inga 10-åringar är ute 01.30 på juldagen ...
Citera
2026-01-17, 18:40
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Efter frisläppandet hotade även pappan personer som delat Robins dom. För mig är inte det sundhetstecken hos en välfungerande familj.

Nej, men den sortens reaktion är inte ovanlig bland:
- föräldrar som tar på sig skulden för sin avkommas handlingar, samt
- föräldrar som är övertygade om att deras avkomma är oskyldig.

Det är bland föräldrar som inte tar på sig ansvaret för sin avkommas handlingar, och förstår att avkomman är skyldig, vi kan se föräldrar som tar avstånd och klipper kontakten.
Citera
2026-01-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag backar upp dig här
Onemisstake

Vi är betydligt fler som backar upp rubin22

"Det går inte förklara för dem som inget begriper". " I rest my case"

Onemisstake borde ta till sig av alla som kritiserat OT textväggar.
Citera
2026-01-17, 18:53
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake

Nej säg bara vad du tycker det räcker långt nog.
Onödigt att tjafsa om det inte leder till något positivt och inte negativt, tycker jag.
Hur gör man Vips-grädde utan att få jobba lite, inte sant ?
Citera
2026-01-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag backar upp dig här med att säga att jag förstår ditt resonemang om MGM:s familj och att det går att se på gärningsmän ur flera perspektiv, vilket också är viktigt. Att exempelvis tycka det är tragiskt att en mördare haft en bedrövlig uppväxt, betyder inte att en tycker brottet är okej eller känner sympatier eller empati för personen.

Tack så mycket!

Precis så, men de med svartvitt tänk kan inte nyansera mer än så, tyvärr. Tycker det skulle kännas konstigt om alla måste sätta ord på hat de känner för både honom och brotten han begått, för jag tar det som en självklart att ingen här hyllar honom?

Ja även om han delvis har haft en bedrövlig uppväxt så försvarar det givetvis inget av något av de brott han begått, är ju inte så att man försöker hitta ursäkter för att försvara honom och gulla med R på något vis, problemet är bara han själv, som han själv måste ansvara för på egen hand helt å hållet?

Men man vill ju ändå försöka förstå det man inte förstår, en komplex person med mycket frågetecken, men det är svårt, för det första vet man ju inte ens om R själv är så snurrig som han faktiskt verkar, och kanske inte ens förstår sig själv?
Eller om han har full koll men medvetet vill twista om och skapa förvirring, just för att han inte vill att någon ska förstå honom? Å det är ju bara en sak som är mycket märkligt utöver brotten som är precis lika konstiga?

Så fort man tycker att en del är lite logisk så faller det pga något annat alla fall, men jag försöker ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in