Citat:
Ursprungligen postat av
StorstBastVackrast
Det var väl rätt många som brydde sig i hans umgängeskrets. Vad du tycker skiter jag högaktningsfullt i. Det är väl mest bara du som måste ställa dig frågan varför du frågar om vad jag skriver om du varken bryr dig eller tycker det spelar någon roll.
Som sagt, han är en slemtorsk som köpt sex och sedan inte vågade stå för vad han gjort utan la benen på ryggen och sprang och gömde sig. Hela svenska folket vet och det kommer han få leva med.
Han lär knappast dyka upp som programledare i rutan igen om 12 dagar, som vissa nötter här tycks tro.
Kan du peka ut vilka inlägg här som tror på det? Skicka länkar.
Som jag redan sagt, jag struntar egentligen helt i Clemenger, men allt som går emot svenska feminist-nazis är positivt. Att vissa härinne jagar honom för handjobb på Thaimassage på samma sätt som man i andra länder jagar seriemördare eller gängledare är faktiskt så pinsamt att jag inte ens finner ord för att skämta om det. Vi lever i ett sjukt land.
Hade jag varit Clemenger hade jag gömt mig de sista veckorna. Vårt löjliga rättsväsende kommer att göra allt, inklusive att skicka egna resurser till Storbritannien, för att få tag på Sveriges värsta brottsling någonsin, innan det är för sent. Jag hade också dubbelkollat vilket datum det är, för man kan gå ut med ett för tidigt datum för att locka hem brottslingen, så att han kan straffas och hängas ut.