2026-01-13, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Hmm, och han lär befinna sig i kraftig delirium om han inbillar sig att han kan komma tillbaka och fortsätta som innan…
Han kan lika gärna hålla sig borta för här lär han vara rökt.. Hade han tagit sitt straff däremot, skyllt på sexmissbruk eller något annat och stått för vad han gjort, ja då hade han kunnat komma starkare ur det där.. Å hans osympatiska raljerande ger knappast sympati hos några vettiga personer.

Idag är en speciell dag då det bara är EN åtalspunkt kvar som inte har preskriberats!

Den 25:e smäller det!
Citera
2026-01-13, 17:29
Medlem
Oj ..ämnet diskuteras fortfarande.
Jag läste en artikel idag... Det är så pinsamt..🫣. Åklagaren säger att de använder alla lagliga verktyg för att få tag i Clemenger... Kanske nästa gång provar han förenklat delgivning, så slipper man internationellt efterlysa misstänkta för köp av olagliga avrunkningar…
Senast redigerad av Lina2992 2026-01-13 kl. 17:44.
Citera
2026-01-13, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Kommer han tillbaka till Sverige tro? Ja han lär få svårt att få jobb här nu.
Kan tycka att trots att det är olagligt att köpa sex i Sverige så tycker jag inte att det är ett så allvarligt brott egentligen.
Några minuters njutning som dessutom inte är tilltvingat på något sätt.
Tycker fortfarande att det är märkligt att det bara är olagligt att köpa men inte sälja sex.
Skulle de prostituerade åka dit kanske det är lättare att få hjälp ur det också.

Visst han kommer tillbaka eller jobbar och bor lite överallt. Han är välkänd som domare utanför Sverige.

Han är ingen handicap och säkert kan hitta jobb eller öppna ett ny företag. Han klarar sig perfekt tror jag.
Citera
2026-01-13, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Varför skulle han inte göra det? I det stora hela är antalet hatare rätt litet, skulle jag tro

Hade han jobbat på ett lager hade han säkert fått high fives när han kom tillbaka till jobbet, men han kommer aldrig kunna fortsätta på svensk mark med det han gjorde förut. De typer av människor som "hatar" honom är de som också tittade på hans program, lyssnade på hans föreläsningar och kom till hans dansskola, men visst han kan ju börja jobba på polkagrisfabriken i Gränna eller nåt. Han kommer säkert inte gå på A-kassa, men han kommer behöva byta bransch fundamentalt. Jag är också övertygad att han får sådan hybris av detta att han gör fler Thaibesök som avslöjas och snart är på rymmen igen
Senast redigerad av Follows 2026-01-13 kl. 18:02.
Citera
2026-01-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hade han jobbat på ett lager hade han säkert fått high fives när han kom tillbaka till jobbet, men han kommer aldrig kunna fortsätta på svensk mark med det han gjorde förut. De typer av människor som "hatar" honom är de som också tittade på hans program, lyssnade på hans föreläsningar och kom till hans dansskola, men visst han kan ju börja jobba på polkagrisfabriken i Gränna eller nåt. Han kommer säkert inte gå på A-kassa, men han kommer behöva byta bransch fundamentalt

Det märks att du har noll koll på hans rykte inom dansvärlden. Han kommer inte att ha några som helst problem att arbeta med dans var han än vill. TV har alltid varit en bisyssla för honom. Det är otroligt att många tror att det är det enda han har gjort.
Citera
2026-01-13, 18:05
Avstängd
Citat:
Det märks att du har noll koll på hans rykte inom dansvärlden

Jag ser bara Flashbackare hylla honom. Resten skrattar åt tjockisen och hans fula löparrunda i London. Jag är tveksam att det är supermånga här som brukar dansa på hans skola
Citera
2026-01-13, 18:20
Medlem
Citat:
Jag ser bara Flashbackare hylla honom. Resten skrattar åt tjockisen och hans fula löparrunda i London. Jag är tveksam att det är supermånga här som brukar dansa på hans skola

Ni är få extremister som skrattar. Ute i världen skrattar man åt Sveriges lagar, och han är lika hyllad nu som tidigare. Jag har följt hans karriär i många år, och mina barn har haft förmånen att träna för honom. När de nu är ute i världen och tävlar på elitnivå är det inte han som folk skrattar åt – det är Sverige.
Citera
2026-01-13, 18:21
Avstängd
Citat:
Ni är få extremister som skrattar. Ute i världen skrattar man åt Sveriges lagar, och han är lika hyllad nu som tidigare. Jag har följt hans karriär i många år, och mina barn har haft förmånen att träna för honom. När de nu är ute i världen och tävlar på elitnivå är det inte han som folk skrattar åt – det är Sverige.

Ja, men menar att han är körd just i svea PK rike och kommer han tillbaka och tror att det ska vara som förut så är han fullständigt väck
Citera
2026-01-13, 18:23
Medlem
Citat:
Jag bryr mig egentligen inte alls. Ser sällan på Let's Dance och har inga känslor för Clemenger. Men jag håller på honom enbart av det faktum att vårt extremt feministiska samhälle inte ska få som det vill. En feminist som mår dåligt får oftast mig att må bra. (Nu pratar jag alltså om moderna feminister och inte de som vill ha samma rättigheter oavsett vilket av de två könen man tillhör.)
Citera
2026-01-13, 18:26
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:

Ja. Det är så jävla pinsamt
Citera
2026-01-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ja, men menar att han är körd just i svea PK rike och kommer han tillbaka och tror att det ska vara som förut så är han fullständigt väck

Men det är bara en fantasi som ni extremister har, att han vill tillbaka till TV i Sverige men inte får. Precis som med mycket annat. Ni får för er att det är så, men ni har ingen aning. Han behöver inte TV för att leva gott på sin danskunskap. Han kan bo i Sverige och ändå ha hela världen som sin arbetsplats.
Citera
2026-01-13, 21:07
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Om Paolo blev paria trots att han både ångrade sig och tog konsekvenserna så kan jag inte ens tänka mig hur mycket Nordkorea det kommer bli för det dansande fettot
Det glöms snart bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in