2026-01-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det vet vi ju inte, om Quick är en mördare. Han är i alla fall helt galen.

Således betyder ett erkännande ingenting. Att köpa sex har inget med att Quick är galen att göra.
Citera
2026-01-14, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag ser bara Flashbackare hylla honom. Resten skrattar åt tjockisen och hans fula löparrunda i London. Jag är tveksam att det är supermånga här som brukar dansa på hans skola

Nu råkade det vara så att den lustiga Expressenkonfrontationen med Dermots sprinterlöpning är det som förseglade hans öde som antihjälte.

Man skrattar gott åt den videon, men inte bara åt att han la benen på ryggen på ett komiskt sätt, utan också åt Expressen-tönten med den fåniga dialekten (för övrigt en riktig psykopatfitta till reporter, något som han visat prov på i andra sammanhang).
Citera
2026-01-14, 18:26
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Han HADE fått erbjudande om det efter rättegången som han inte kom på. Eftersom han begått brott så behövde han dömas först

Njae, han hade fårr erbjudande om att får hjälp med att sluta köpa thaimassage, (i princip en massa propaganda om hur hemskt det är.) men det är inte det han behöver. Vad han behöver är någon som kan hjälpa honom med att skriva en bestseller om hur korrupt och skadligt den moralistiska svenska modellen är, och hur den terroriserar och förföljer enskilda människor för petitesser baserat på religion och moral.
Citera
2026-01-14, 18:28
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Fast nu blev han sexbrottsling OCH rymmare istället för bara sexbrottsling

Tvärtom. Nu blir han inte sexbrottsling. Han hamnar inte i registret, vilket han gjort om han stannat i Sverige.
Citera
2026-01-14, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Psykopat för att han knullat någon med samtycke?

För att/om han fabricerar att han köpt sex när han inte gjort det

Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Nu råkade det vara så att den lustiga Expressenkonfrontationen med Dermots sprinterlöpning är det som förseglade hans öde som antihjälte.

Man skrattar gott åt den videon, men inte bara åt att han la benen på ryggen på ett komiskt sätt, utan också åt Expressen-tönten med den fåniga dialekten (för övrigt en riktig psykopatfitta till reporter, något som han visat prov på i andra sammanhang).

En fantastiskt rolig video som också myntade smeknamnet Dörrmått

Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Tvärtom. Nu blir han inte sexbrottsling. Han hamnar inte i registret, vilket han gjort om han stannat i Sverige.

Måste man vara dömd för att räknas som brottsling?
Citera
2026-01-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
bra att du står för allt du gör och gjort
han är kung

12 dagar kvar
https://www.timeanddate.com/countdown/party?p0=2070&iso=20260125T00

"kung" som om en kung behöver köpa avrunkningar av horor.

Självklart står jag för det jag gör och gjort, men då förstår vi att du liksom slemtorsken inte gör det
Citera
2026-01-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Det är väl ingen vettig som bryr sig ett skit i hans umgängeskrets. Vad du (eller jag) tycker spelar väl ingen roll.

Varför är han feg? Det är väl bara korkat att stanna här och få fängelse om han har möjlighet att ta ett års semester..

Det var väl rätt många som brydde sig i hans umgängeskrets. Vad du tycker skiter jag högaktningsfullt i. Det är väl mest bara du som måste ställa dig frågan varför du frågar om vad jag skriver om du varken bryr dig eller tycker det spelar någon roll.

Som sagt, han är en slemtorsk som köpt sex och sedan inte vågade stå för vad han gjort utan la benen på ryggen och sprang och gömde sig. Hela svenska folket vet och det kommer han få leva med.
Han lär knappast dyka upp som programledare i rutan igen om 12 dagar, som vissa nötter här tycks tro.
Citera
2026-01-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Det var väl rätt många som brydde sig i hans umgängeskrets. Vad du tycker skiter jag högaktningsfullt i. Det är väl mest bara du som måste ställa dig frågan varför du frågar om vad jag skriver om du varken bryr dig eller tycker det spelar någon roll.

Som sagt, han är en slemtorsk som köpt sex och sedan inte vågade stå för vad han gjort utan la benen på ryggen och sprang och gömde sig. Hela svenska folket vet och det kommer han få leva med.
Han lär knappast dyka upp som programledare i rutan igen om 12 dagar, som vissa nötter här tycks tro.
Kan du peka ut vilka inlägg här som tror på det? Skicka länkar.

Som jag redan sagt, jag struntar egentligen helt i Clemenger, men allt som går emot svenska feminist-nazis är positivt. Att vissa härinne jagar honom för handjobb på Thaimassage på samma sätt som man i andra länder jagar seriemördare eller gängledare är faktiskt så pinsamt att jag inte ens finner ord för att skämta om det. Vi lever i ett sjukt land.

Hade jag varit Clemenger hade jag gömt mig de sista veckorna. Vårt löjliga rättsväsende kommer att göra allt, inklusive att skicka egna resurser till Storbritannien, för att få tag på Sveriges värsta brottsling någonsin, innan det är för sent. Jag hade också dubbelkollat vilket datum det är, för man kan gå ut med ett för tidigt datum för att locka hem brottslingen, så att han kan straffas och hängas ut.
Citera
2026-01-14, 22:32
Medlem
Citat:
För att/om han fabricerar att han köpt sex när han inte gjort det

En fantastiskt rolig video som också myntade smeknamnet Dörrmått

Måste man vara dömd för att räknas som brottsling?

Han har säkert köpt sex, jag menade bara att specifikt ett erkännande ju inte bevisar det.
Citera
2026-01-14, 22:33
Medlem
Citat:

Hahahaha, du vet inte heller något om hans umgängeskrets. Precis som du inte hade någon aning om reglerna kring den europeiska arresteringsordern och Storbritannien. Du sa att det inte spelar någon roll vilka regler som gäller där, eller om det är olagligt eller inte – att det är reglerna i det land som utfärdar arresteringsordern som gäller. Tycker du fortfarande att det är så? Du lät inte lika bitter i början, när du trodde att du visste allt.
Citera
2026-01-14, 22:33
Medlem
Citat:

Vem tror det?

Dessutom klarar han sig nog bra utan det oavsett.
Citera
2026-01-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vem tror det?

Dessutom klarar han sig nog bra utan det oavsett.
Den enda som tror det är feministen StorstBastVackrast. Det finns ju ingen vettig människa som tror på den fantasin! DC:s framtid ligger självklart utanför svensk media, för i den världen är han utplånad. Möjligen kan han knen framtid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in