Citat:
Ursprungligen postat av
KittyKat01
Ok , ja jag är rätt lat med och bär näst intill aldrig exklusiva underkläder men tar med dom i duschen när jag ändå är där, och tvättar rent dom😊 funkar för mig.
Ja jag har nog aldrig tänkt på diskretion skäl att inte skriva, brukar oftast vara kunden som skriver först ändå. Men ja, jag brukar annars skriva nån rad om hur skönt det var, brukar uppskattas😂
Jaha, jag tolkade det som att du brukar ha på dig exklusiva underkläder eftersom du skrev att du tvättar underkläderna för hand. Jag tolkar dig som att du rätt ung, så ett husmorstips från en "gamling" är att vanliga underkläder inte behöver handtvättas. Udda att tvätta underkläder i duschen dessutom, jag har aldrig hört talas om någon som gör så. Jag skulle inte vilja tvätta mina underkläder med schampo och duschkräm, men det kanske fungerar bra, vad vet jag. 😂
Okej, då gissar jag att du träffar mycket singelkillar. De brukar kunna vara väldigt chattiga och vill gärna att man ska höra av sig. Ett tips från en "gammelhora" är att lära sig att sätta gränser både under och efter träffar. Annars blir man snabbt utbränd.