2026-01-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Efterarbete ❓

Menar du dusch då och tvätt av kläder då eller.❓

Ja precis 😊
Citera
2026-01-14, 12:14
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Kul att du trivs!

Förlåt om jag trög, men vad menar du med efterarbete? När jag är klar med en träff så brukar jag bara åka hem och inget annat. 😅

Citat:
Efterarbete ❓

Menar du dusch då och tvätt av kläder då eller.❓

Jag håller med. Fattar inte heller vad som menas med efterarbete. Nog fattar jag att det är nåt man sysslar med efter riktigt hårda BDSM-sessioner. Då måste man samla ihop sig själv och motparten. Oavsett om det är pengar involverade eller inte. Men annars förstår jag faktiskt inte. Man åker hem efter en träff och det är det. Samma vid incall antar jag. Att man måste duscha och tvätta kläder ingår liksom. Saker man gör typ varje dag. 🤷

😉😉😉 En bra emoji tycker jag! 🫶
Citera
2026-01-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag håller med. Fattar inte heller vad som menas med efterarbete. Nog fattar jag att det är nåt man sysslar med efter riktigt hårda BDSM-sessioner. Då måste man samla ihop sig själv och motparten. Oavsett om det är pengar involverade eller inte. Men annars förstår jag faktiskt inte. Man åker hem efter en träff och det är det. Samma vid incall antar jag. Att man måste duscha och tvätta kläder ingår liksom. Saker man gör typ varje dag. 🤷

😉😉😉 En bra emoji tycker jag! 🫶
Dusch? Tvätt av kläder o ev leksaker? Skriver några rader till kunden ifråga?

Vad skulle du kalla dessa saker?
Citera
2026-01-14, 12:22
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01

Efterarbete! 100%

Efterarbete! 😉 Skön och härlig emoji! 😉

Du har helt rätt! 🙏

Tvätta fittan, desinficera den sköna dildon och handtvätta de fina och härliga underkläderna är efterarbete! Du har helt rätt! 😉 Och att skriva en liten rad till kunden! Så klart! 🫶
Citera
2026-01-14, 12:27
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Skriva till kunden❓

Enda gång jag skrivit till kunden var då han hade glömt sin rakhyvel hos mig, eller om jag helt enkelt avslutat vederbörande.

Eller vad menar du med att skriva till kunden? Typ tack för fint möte? Inte jag som skriver sånt, utan kunden ( oftast stammis) som gör det, eller hälsningar vid storhelger/min födelsedag. Annars är konversationen sparsam och sporadisk.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-14 kl. 12:34.
Citera
2026-01-14, 12:34
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Skriva till kunden❓

Enda gång jag skrivit till kunden var då han hade glömt sin rakhyvel hos mig, eller om jag helt enkelt avslutat vederbörande.

Eller vad menar du med att skriva till kunden? Typ tack för fint möte? Inte jag som skriver sånt, utan kunden ( oftast stammis) som gör det, eller hälsningar vid storhelger. Annars är konversationen sparsam och sporadiskt.

Ja, alltså. Det är ju inte sexarbetaren som skriver till kunden om hur fantastisk träffen varit. "Hej Herr Minipick! Tack för ett fantastiskt möte!!! ❤️"

Nah. Nåt som delulu kunder vill ska hända kanske. Men annars är det som du säger. Konversationen är sparsam och sporadisk. Och de allra, allra flesta kunderna vill att det ska vara på det sättet också. Det ingår i affärsupogörelsen. Allt annat vore typ ett övertramp. Även om man genuint njuter av träffarna osv. 🤷
Citera
2026-01-14, 12:43
Medlem
Jag tror det är lite av mitt problem och det är nog därför det är svårt att hitta ”balansen”, för skriver rätt mkt. Inte med alla kunder men många skriver mkt och känns som att jag måste svara. Försöker bli bättre på den biten, för kan kännas mentalt påfrestande ibland.
Citera
2026-01-14, 12:47
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, alltså. Det är ju inte sexarbetaren som skriver till kunden om hur fantastisk träffen varit. "Hej Herr Minipick! Tack för ett fantastiskt möte!!! ❤️"

Nah. Nåt som delulu kunder vill ska hända kanske. Men annars är det som du säger. Konversationen är sparsam och sporadisk. Och de allra, allra flesta kunderna vill att det ska vara på det sättet också. Det ingår i affärsupogörelsen. Allt annat vore typ ett övertramp. Även om man genuint njuter av träffarna osv. 🤷

Om vi skulle börja med det? Skriva och tacka kunden. "Tack, underbara herr minipick för underbart möte"😂😅🤣😅

Skämt åsido. Glömde i hastigheten nämna i mitt tidigare inlägg. Skriva och avboka möte, vilket det lutar åt att jag gör, då jag gjorde illa ryggen igår. Kundmöte i morgon och har jag lika ont i ryggen som jag har just nu i morgon skriver jag och avbokar.

Här är ju en stor nackdel. Ingen sjukersättning.
Citera
2026-01-14, 12:56
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ja, hade jag inte trivts hade jag inte sysslat med detta.

Efterarbete ja jag brukar handtvätta mina underkläder, ta en ordentlig dusch och skriva några rader om hur fantastisk träffen varit. Kanske fel ord att använda efterarbete😉 men ändå saker som jag gör utöver själva träffen.
Aha, jag fattar! Jag har aldrig sett det som efterarbete, utan bara saker som ska göras ändå. Men absolut, efterarbete är nog rätt ord. ☺️

Jag är lite lat, så jag brukar inte handtvätta mina underkläder som jag har använt med kunder, inte ens "känsliga" underkläder. Jag lägger de i tvättkorgen också tvättar jag de på 30 grader fintvätt när jag har tvättid och har inte upplevt att underkläderna tar någon skada av det. Jag har en del exklusiva underkläder som jag är väldigt rädd om och som jag tvättar för hand, men jag skulle aldrig använda de underkläderna med kunder. 😂 Mina kunder brukar iofs nästan aldrig ha önskemål om vilken typ av underkläder jag har på mig (och när de väl har önskemål är det i stil med "svarta string med stay ups"), men det är väl olika vilken typ av klientel man har.

Jag brukar inte skriva några rader till kunder av diskretionsskäl. Jag vet ju faktiskt inte vad han har för planer efter träffen och jag vill därför inte riskera att han ska få någon notis i mobilen vid fel tillfälle och att någon "obehörig" råkar se det. Kunder får däremot gärna skriva till mig om hur fantastisk träffen var. 😁
Citera
2026-01-14, 12:57
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Om vi skulle börja med det? Skriva och tacka kunden. "Tack, underbara herr minipick för underbart möte"😂😅🤣😅

Skämt åsido. Glömde i hastigheten nämna i mitt tidigare inlägg. Skriva och avboka möte, vilket det lutar åt att jag gör, då jag gjorde illa ryggen igår. Kundmöte i morgon och har jag lika ont i ryggen som jag har just nu i morgon skriver jag och avbokar.

Här är ju en stor nackdel. Ingen sjukersättning.

Hehe! Ja! Hur skulle det tas emot? 😅 Och nej det är ju inte vanligt att Herr Minipick skriver "Hej horan! Tack för ett underbart möte! 😉"

Det händer ibland och då svarar man pliktskyldigt och artigt. Men vanligt är det ju inte. Den här tråden visar återigen hur olika vi alla jobbar. En del har kunder som skriver mycket. Kul att höra tycker jag! 😉

Ja. Det är ju det. Ingen sjukersättning, ingen OB-ersättning (jo den kan man ju kräva själv, samma med "inbeordning"/träff med kort varsel) osv.
Citera
2026-01-14, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Aha, jag fattar! Jag har aldrig sett det som efterarbete, utan bara saker som ska göras ändå. Men absolut, efterarbete är nog rätt ord. ☺️

Jag är lite lat, så jag brukar inte handtvätta mina underkläder som jag har använt med kunder, inte ens "känsliga" underkläder. Jag lägger de i tvättkorgen också tvättar jag de på 30 grader fintvätt när jag har tvättid och har inte upplevt att underkläderna tar någon skada av det. Jag har en del exklusiva underkläder som jag är väldigt rädd om och som jag tvättar för hand, men jag skulle aldrig använda de underkläderna med kunder. 😂 Mina kunder brukar iofs nästan aldrig ha önskemål om vilken typ av underkläder jag har på mig (och när de väl har önskemål är det i stil med "svarta string med stay ups"), men det är väl olika vilken typ av klientel man har.

Jag brukar inte skriva några rader till kunder av diskretionsskäl. Jag vet ju faktiskt inte vad han har för planer efter träffen och jag vill därför inte riskera att han ska få någon notis i mobilen vid fel tillfälle och att någon "obehörig" råkar se det. Kunder får däremot gärna skriva till mig om hur fantastisk träffen var. 😁
Ok , ja jag är rätt lat med och bär näst intill aldrig exklusiva underkläder men tar med dom i duschen när jag ändå är där, och tvättar rent dom😊 funkar för mig.

Ja jag har nog aldrig tänkt på diskretion skäl att inte skriva, brukar oftast vara kunden som skriver först ändå. Men ja, jag brukar annars skriva nån rad om hur skönt det var, brukar uppskattas😂
Citera
2026-01-14, 13:08
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ok , ja jag är rätt lat med och bär näst intill aldrig exklusiva underkläder men tar med dom i duschen när jag ändå är där, och tvättar rent dom😊 funkar för mig.

Ja jag har nog aldrig tänkt på diskretion skäl att inte skriva, brukar oftast vara kunden som skriver först ändå. Men ja, jag brukar annars skriva nån rad om hur skönt det var, brukar uppskattas😂

Du verkar ju ändå köra rätt många träffar i veckan (skönt och härligt att du har stammisar!) men du lär ju bli kontaktad av en massa sjukhuvuden du med? Det blir ju alla horor. Har du några erfarenheter du vill dela? Du kanske bara har blivit kontaktad av härliga kunder, men om du tänker dig in i andras situation -- vad är din take på kunder och utomstående aktörer som låtsas vara sexarbetare? Vad tror du att såna lortpåsar får ut av det? Bara helt störda i skallen, sitter hemma och runkar eller har de andra motiv? Väldigt obehagligt beteende tycker iaf jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in