2026-01-14, 13:19
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01
Ok , ja jag är rätt lat med och bär näst intill aldrig exklusiva underkläder men tar med dom i duschen när jag ändå är där, och tvättar rent dom😊 funkar för mig.

Ja jag har nog aldrig tänkt på diskretion skäl att inte skriva, brukar oftast vara kunden som skriver först ändå. Men ja, jag brukar annars skriva nån rad om hur skönt det var, brukar uppskattas😂
Jaha, jag tolkade det som att du brukar ha på dig exklusiva underkläder eftersom du skrev att du tvättar underkläderna för hand. Jag tolkar dig som att du rätt ung, så ett husmorstips från en "gamling" är att vanliga underkläder inte behöver handtvättas. Udda att tvätta underkläder i duschen dessutom, jag har aldrig hört talas om någon som gör så. Jag skulle inte vilja tvätta mina underkläder med schampo och duschkräm, men det kanske fungerar bra, vad vet jag. 😂

Okej, då gissar jag att du träffar mycket singelkillar. De brukar kunna vara väldigt chattiga och vill gärna att man ska höra av sig. Ett tips från en "gammelhora" är att lära sig att sätta gränser både under och efter träffar. Annars blir man snabbt utbränd.
Citera
2026-01-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Du verkar ju ändå köra rätt många träffar i veckan (skönt och härligt att du har stammisar!) men du lär ju bli kontaktad av en massa sjukhuvuden du med? Det blir ju alla horor. Har du några erfarenheter du vill dela? Du kanske bara har blivit kontaktad av härliga kunder, men om du tänker dig in i andras situation -- vad är din take på kunder och utomstående aktörer som låtsas vara sexarbetare? Vad tror du att såna lortpåsar får ut av det? Bara helt störda i skallen, sitter hemma och runkar eller har de andra motiv? Väldigt obehagligt beteende tycker iaf jag!

Ja 😂 blivit kontaktad av en heeeel del sjuk huvuden med. Brukar sållas bort rätt snabbt. Kan va kunder som önskar saker jag inte gör till personer som jag gissar, vill ha en reaktion. Eller dom som snackar o snackar , vill att man skickar bilder, vill att man berättar vad man tänder på, bara för att sitta o runka av sig! Blockas direkt. Aktörer som spelar sexarbetare har jag dock aldrig råkat ut för vad jag vet. Har tyvärr inte kontakt med många tjejer i detta. Det som jag däremot finner obehagligt är män (?) som bokar träff men som aldrig dyker upp. Förstår inte grejen.
Citera
2026-01-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jaha, jag tolkade det som att du brukar ha på dig exklusiva underkläder eftersom du skrev att du tvättar underkläderna för hand. Jag tolkar dig som att du rätt ung, så ett husmorstips från en "gamling" är att vanliga underkläder inte behöver handtvättas. Udda att tvätta underkläder i duschen dessutom, jag har aldrig hört talas om någon som gör så. Jag skulle inte vilja tvätta mina underkläder med schampo och duschkräm, men det kanske fungerar bra, vad vet jag. 😂

Okej, då gissar jag att du träffar mycket singelkillar. De brukar kunna vara väldigt chattiga och vill gärna att man ska höra av sig. Ett tips från en "gammelhora" är att lära sig att sätta gränser både under och efter träffar. Annars blir man snabbt utbränd.

Ja jg är kanske lite udda😂 tycker det funkar bra och bär mest underkläder som är lite slit o släng ändå. Inget jag direkt är rädd om. Tack SHEIN 😊

Ja rätt många singelkillar också, så tack för tips. Behöver bli bättre på att sätta gränser, det har stundtals varit väldigt mentalt påfrestande
Citera
2026-01-14, 13:50
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja 😂 blivit kontaktad av en heeeel del sjuk huvuden med. Brukar sållas bort rätt snabbt. Kan va kunder som önskar saker jag inte gör till personer som jag gissar, vill ha en reaktion. Eller dom som snackar o snackar , vill att man skickar bilder, vill att man berättar vad man tänder på, bara för att sitta o runka av sig! Blockas direkt. Aktörer som spelar sexarbetare har jag dock aldrig råkat ut för vad jag vet. Har tyvärr inte kontakt med många tjejer i detta. Det som jag däremot finner obehagligt är män (?) som bokar träff men som aldrig dyker upp. Förstår inte grejen.

Så är det. Men jag tycker nog att kunder och utomstående aktörer som försöker lajvar sexarbetare är värre än falskbokare faktiskt. Det är klart att det störigt att räkna med en träff som inte blir av. Att försöka nästla sig in i en utsatt grupp genom att låtsas vara hora är ju dock en annan level av störd. Men dessa avslöjas ju ganska så fort tack och lov. 😉

Är det många av dina kunder som gillar den här emojin 😉? Många kunder verkar tycka att den är skön och bra när de ska spexa till det lite.
Citera
2026-01-14, 13:54
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Så är det. Men jag tycker nog att kunder och utomstående aktörer som försöker lajvar sexarbetare är värre än falskbokare faktiskt. Det är klart att det störigt att räkna med en träff som inte blir av. Att försöka nästla sig in i en utsatt grupp genom att låtsas vara hora är ju dock en annan level av störd. Men dessa avslöjas ju ganska så fort tack och lov. 😉

Är det många av dina kunder som gillar den här emojin 😉? Många kunder verkar tycka att den är skön och bra när de ska spexa till det lite.
Jag håller helt med dig! Som jag skrev i ett annat inlägg så är det ju grund för terapisamtal att försöka nästla sig in hos en utsatt grupp! Visst är det irriterande med folk som bara vill chatta och som inte har för avsikt att dyka upp, men att låtsas vara eskort för att hålla på och luska är ju en helt annan nivå av störd! 🤡
Citera
2026-01-14, 14:05
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag håller helt med dig! Som jag skrev i ett annat inlägg så är det ju grund för terapisamtal att försöka nästla sig in hos en utsatt grupp! Visst är det irriterande med folk som bara vill chatta och som inte har för avsikt att dyka upp, men att låtsas vara eskort för att hålla på och luska är ju en helt annan nivå av störd! 🤡

Ja verkligen. 😩 Att det pirrar till skönt när man har kontakt med sexabetare kan man ju förstå. Det har alla horor råkat ut för. Smällar man får ta i jobbet liksom och man lär sig att sätta gränser ganska så fort. Men det här med att låtsas vara sexarbetare och tro att man kan lura horor är riktigt stört faktiskt. 😭🤡
Citera
2026-01-14, 14:18
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Ja verkligen. 😩 Att det pirrar till skönt när man har kontakt med sexabetare kan man ju förstå. Det har alla horor råkat ut för. Smällar man får ta i jobbet liksom och man lär sig att sätta gränser ganska så fort. Men det här med att låtsas vara sexarbetare och tro att man kan lura horor är riktigt stört faktiskt. 😭🤡

Ja det låter helskumt! Hur ser det ut? Kontaktas ni privat genom apparna? Har aldrig blivit kontaktad på det sättet men känner heller ingen ”grupp sexarbetare” att kunna nästla sig in i heller🤷‍♀️
Citera
2026-01-14, 14:28
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ja det låter helskumt! Hur ser det ut? Kontaktas ni privat genom apparna? Har aldrig blivit kontaktad på det sättet men känner heller ingen ”grupp sexarbetare” att kunna nästla sig in i heller🤷‍♀️
Jag använder inga appar, jag har bara mejlkontakt med kunder. Men ja, jag har fått mejl från olika stolpskott som säger sig vara eskorter och det har också hänt här på FB. 🤡 Det är verkligen stört att de tror sig kunna lura horor.

När jag säger att sexarbetare är en utsatt grupp menar jag att sexarbetare som helhet är utsatta. Du måste väl ha hört uttrycket "utsatt grupp" förut? 🧐
Citera
2026-01-14, 14:38
Medlem
Citat:
Jag använder inga appar, jag har bara mejlkontakt med kunder. Men ja, jag har fått mejl från olika stolpskott som säger sig vara eskorter och det har också hänt här på FB. 🤡 Det är verkligen stört att de tror sig kunna lura horor.

När jag säger att sexarbetare är en utsatt grupp menar jag att sexarbetare som helhet är utsatta. Du måste väl ha hört uttrycket "utsatt grupp" förut? 🧐
Ja men jag fattar fortfarande inte vad de vill genom att skriva?
Självklart har jag hört uttrycket😂 kanske har jag snackat med en sån men samtidigt sållar jag bort många knäppisar o rätt tidigt stadium… särskilt om det ändå inte leder nånstans.
Citera
2026-01-14, 14:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Aha, jag fattar! Jag har aldrig sett det som efterarbete, utan bara saker som ska göras ändå. Men absolut, efterarbete är nog rätt ord. ☺️

Jag är lite lat, så jag brukar inte handtvätta mina underkläder som jag har använt med kunder, inte ens "känsliga" underkläder. Jag lägger de i tvättkorgen också tvättar jag de på 30 grader fintvätt när jag har tvättid och har inte upplevt att underkläderna tar någon skada av det. Jag har en del exklusiva underkläder som jag är väldigt rädd om och som jag tvättar för hand, men jag skulle aldrig använda de underkläderna med kunder. 😂 Mina kunder brukar iofs nästan aldrig ha önskemål om vilken typ av underkläder jag har på mig (och när de väl har önskemål är det i stil med "svarta string med stay ups"), men det är väl olika vilken typ av klientel man har.

Jag brukar inte skriva några rader till kunder av diskretionsskäl. Jag vet ju faktiskt inte vad han har för planer efter träffen och jag vill därför inte riskera att han ska få någon notis i mobilen vid fel tillfälle och att någon "obehörig" råkar se det. Kunder får däremot gärna skriva till mig om hur fantastisk träffen var. 😁

Du menar tvättpåse? Jag brukar göra så; separat tvättpåse i 30 grader fintvätt och ingen tumling ,utan låter de torka i torkskåp och de tar ingen skada av det.👍👍
Citera
2026-01-14, 14:56
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ja men jag fattar fortfarande inte vad de vill genom att skriva?
Självklart har jag hört uttrycket😂 kanske har jag snackat med en sån men samtidigt sållar jag bort många knäppisar o rätt tidigt stadium… särskilt om det ändå inte leder nånstans.
Du skrev att du inte känner någon "grupp sexarbetare att nästla sig in i" och då lät det som att du inte förstod vad en utsatt grupp är. Men jag tar på mig det! Jag kan vara lite trög ibland! 😅

Jag förstår som sagt inte heller vad de vill få ut av det. Om man snälltolkar det så kanske det rör sig om någon fetisch, men annars rör det sig om riktigt störda individer som behöver terapi.
Citera
2026-01-14, 14:59
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Du menar tvättpåse? Jag brukar göra så; separat tvättpåse i 30 grader fintvätt och ingen tumling ,utan låter de torka i torkskåp och de tar ingen skada av det.👍👍
Ja, exakt så! 30 grader fintvätt i en tvättpåse! Jag brukar inte heller tumla de, utan antingen får de lufttorka i lägenheten eller så får de torka i torkskåp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in