Citat:
Ursprungligen postat av
KittyKat01
Ja, hade jag inte trivts hade jag inte sysslat med detta.
Efterarbete

ja jag brukar handtvätta mina underkläder, ta en ordentlig dusch och skriva några rader om hur fantastisk träffen varit. Kanske fel ord att använda efterarbete😉 men ändå saker som jag gör utöver själva träffen.
Aha, jag fattar! Jag har aldrig sett det som efterarbete, utan bara saker som ska göras ändå. Men absolut, efterarbete är nog rätt ord. ☺️
Jag är lite lat, så jag brukar inte handtvätta mina underkläder som jag har använt med kunder, inte ens "känsliga" underkläder. Jag lägger de i tvättkorgen också tvättar jag de på 30 grader fintvätt när jag har tvättid och har inte upplevt att underkläderna tar någon skada av det. Jag har en del exklusiva underkläder som jag är väldigt rädd om och som jag tvättar för hand, men jag skulle aldrig använda de underkläderna med kunder. 😂 Mina kunder brukar iofs nästan aldrig ha önskemål om vilken typ av underkläder jag har på mig (och när de väl har önskemål är det i stil med "svarta string med stay ups"), men det är väl olika vilken typ av klientel man har.
Jag brukar inte skriva några rader till kunder av diskretionsskäl. Jag vet ju faktiskt inte vad han har för planer efter träffen och jag vill därför inte riskera att han ska få någon notis i mobilen vid fel tillfälle och att någon "obehörig" råkar se det. Kunder får däremot gärna skriva till mig om hur fantastisk träffen var. 😁