Citat:
Ursprungligen postat av
Annapanna65
Det var ju ändå poliser som stannade henne, misstänkte rattfylla+droger,utförde sk snabbtest på plats. Grep henne och förde henne till polishus för vidare utredning mm.
Så så himla usla poliser tycker inte jag att det var. Snarare all eloge till dem!
Kanske är det så att poliskåren själva börjar få nog av rötäggen och börjar rensa. De vet ju precis var de ska börja leta.
Ja visst var det polis som stannade henne de hade ju inte så mycket val när det var en person som hade kört av vägen och skyllde på en råtta.
Men du får ju hålla med om att det känns lite suspekt att man tar med sig i den här kvinnan till polisstationen där de påträffas påverkar av någonting dessutom har hon en påse med någonting pulverraktet och man gör ingen husrannsakan och man håller inte ens ett förhör?
Du får ju såklart gärna trycka vad du vill men jag tycker nog att polisen har behandlat denna Kajsa med lite för mycket silkeshandskar.
Hade det varit en vanlig svensk som eller en vanlig Lasse Svensson gubbe så hade han åkt säkert brutalt mycket hårdare.
Det verkar ju till och med som att på något sätt denna Kajsa har vägrat att blåsa och polisen skyller på att deras verktyg var inte fungerande??
. Varför går de inte bara ut och säger att Kajsa vägrarde blåsa ordentligt?
Men jag hoppas ju att det du säger stämmer att vissa poliser börjar få nog av att skit som kommer upp i poliskåren.
Men jag håller kvar vid det faktumet att de gamla poliserna som var förr i tiden när man hade dem i tjänsten själv det var en helt annan kaliber på dem.
De poliserna jag jobbade med hade aldrig någonsin tolerat sånt här Trams från en Sverigedemokrat eller kvinna.