Citat:
Ursprungligen postat av
Horsemackan
Mjo , vem gillar råttor liksom gör väl inget om man råkar köra ihjäl en liten råtta? Hellre det än att köra i diket eller vad hon nu gjorde ?
Nej vem gillar råttor. Bara svenska kvinnliga poliser tydligen. Påtända också vad det verkar som i SNABBTESTET i vart fall.
Du ställde en väldigt bra fråga där och jag skulle också gärna vilja veta det om hon orsakade en olycka eller körde ner i diket eller det blev skador på bilen?
Var det därför polisen upptäckte henne eller kom de till platsen eller hon råkade köra förbi en polis kontroll efteråt hon väjer för råttan?
Det är något jag inte hittade i tråden.
Jag har själv råkat köra på rådjur och annat och jag har ringt polisen de bara bad mig sätta upp en vit plastpåse ungefär på platsen där jag hade gjort det. Jag blev aldrig kallat till någon polisstation för att göra tester eller blåsa.
Inte heller kom de ut där mitt i natten heller.
Det är därför jag ned lite nyfiket undrar varför just hon blev kallad till stationen ( enligt hennes utsago). Enligt polisen verkade det inte helt gått till på det viset som hon vill få det till. Humor att SD kvinnan inte känner igen sig i polisens historia och Polisen verkar inte känna igen sig i hennes berättelse. Så uppenbarligen ljuger någon.
Med tanke på denna kvinnas tidigare förehavanden och hennes tidigare historik i trafiken så skulle jag nog faktiskt satsa en bra slant på att det är polisens version som stämmer mest överens med verkligheten.