Citat:
Ursprungligen postat av
pyroclasm
Ja, har hon inte åkt på husis är det mycket märkligt. I hennes roll borde SÄPO tagit all kommunikationsutrustning/datorer och tankat ner dem samt haft en hund i huset för att kolla.
Inte främst för att kolla efter eventuell hushållskola utan för att hon är en säkerhetsrisk om hon genom ett eventuellt bruk kan vara utsatt för utpressning.
Tack skall du ha för svar.
Ja det har du faktiskt helt rätt i den här kvinnan är ett viktigt säkerhetshot och jag tycker nog att Säkerhetspolisen borde vara inkopplade.
Med tanke på omvärlden som är ganska kaosartad just nu också har man en sverigedemokratisk politiker högt uppsatt inom polisen och Noa.
Och inte vara det för under nästan brinnande tredje världskrig så har man nästan nu också ett gängkrig i Sverige som den här kvinnan har varit med och gött med pengar.
Jag tänkte på det här nämligen att när min polare åkte på innehav på gymmet så gick det väldigt snabbt för åklagare eller vilken det var som beslutade så hans bil öppnas på parkeringen redan innan han fick lämna gymmet.
Men det kanske så att det är skillnad på folk och folk?
Kanske är det så som han stolpskottet igår skrev att poliserna har ett så fruktansvärt ansträngande arbete att man måste få lov att arbeta med narkotika kroppen?
Men om jag även också förstod det rätt så hade jag inte ens poliserna på polisstationen haft ett inledande förhör med henne?
Därför vet jag inte men jag tror nog att jag är fortfarande håller kvar vid min linje att polisen behandlade den här kvinnan med lite för mycket silkeshandskar. Både vid och efter "beslaget".
Inte ens ett förhör???