Citat:
Ursprungligen postat av
ZenFinancier
Snöflinga
Bara larvigt att kräva att en polis aldrig får ha känslor, det är inte konstigare än att säga fuck när man råkar slå hammaren på tummen.
Det är inte känslor jag talar om, det är vad polisen säger.
Nej, det kallas för reglemente, det som lär poliser hur man bär upp uniformen, talar med folk, använder vapen osv. Du verkar tro att man kan anställa ett antal apor som poliser men så fungerar det inte utom i Somalia. Folk har inte respekt för överordnade som svär eller värderar människor. Det är bara i din hemmiljö som ni är vana att kalla varandra apor och det är naturligtvis synd om dig och du borde fixa det problemet.
Det är ingen skillnad på dina inlägg här och på hur Somalier eller Irakier beter sig i sina hemländer. Trump har infört Somalia-standard hos sina statsanställda och du hejar på. Tänkte inte på det.
Det är exakt tankar som dina som gör att en trebarnsmamma är död och hennes barn nu saknar föräldrar. Ge gärna nu din tonårskommentar till detta. Jag har fem tonåringar och jag vet hur ni fungerar. Så roligt när pappa måste säga till på skarpen.