Citat:
Ja, det det kan vara en orsak för flera lag än de, som slåss för att få någon europaplats alls Haha. Sökte ingen uppbackning från någon. Gillade bara den kontraintuitiva tanken att ett lag som förväntas hamna efter i tabellen helt korrekt kan antas ha en högre sannolikhet att vinna densamma.
Vad gäller den gode Lunkans syn på det akademiska lämnar jag därhän
Frågan är om jag inte skulle ta det på förhand. Cup-jäveln är orimligt viktig i år. Del för egna europaäventyr men lika mycket för att kasta högar med grus i Malmös maskineri.
Vad gäller den gode Lunkans syn på det akademiska lämnar jag därhän

Frågan är om jag inte skulle ta det på förhand. Cup-jäveln är orimligt viktig i år. Del för egna europaäventyr men lika mycket för att kasta högar med grus i Malmös maskineri.
och hjälpa Billborn på köpet för gammal vänskaps skull. Det första fetstilta har de fortfarande inte fattat...

Citat:
Jag behöver inte studera sannolikhetslära för att begripa sådant ni visar om och om igen att ni inte begriper...
Snacka om att det här var uppbackningen London ville ha. Vilken treårskurs, sannolikhetslära?

((Det var Företagsekonomi, använt både då jag växte mitt första företag till 70 anställda, och då jag fixat till andras företag som affärskonsult.))
Ja. Du fick rätt för en gångs skull!
för att jag läste fel.
Johan Petersson är vrak annars hade han nog roats av det.