2026-01-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Hur tunga värvningar är Stefanelli, Oliver Berg och Simon Strand 2026? 2022 var några år sedan.

Om Stefanelli och Berg ska ersätta Jakobsen och Lind tror jag att många kommer inse att det är 2026 och inte 2022, ja.

Strand är inte bättre än årets ytterbackar i BP men kanske lite mer mån om laget.
Citera
2026-01-12, 13:39
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Mellberg Thelin och José Riveiro. Försäsongen har dragit igång borde plocka in en snarast kan man tycka.
Ja, men det är värt att låta det vänta sa VD:n, för den här gången ska det bli rätt.
Citera
2026-01-12, 13:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Om Stefanelli och Berg ska ersätta Jakobsen och Lind tror jag att många kommer inse att det är 2026 och inte 2022, ja.

Strand är inte bättre än årets ytterbackar i BP men kanske lite mer mån om laget.
En spelartyp BP är i behov av.
Citera
2026-01-12, 13:51
Medlem
cokehyenas avatar
BPs vänsterback Zandén ryktas till Djurgården.

Källa: Fotbollskanalen
Citera
2026-01-12, 13:56
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Nu förstår jag vad Teu tjatat om. Du är helt tappad. Det var alltså en pik mot Theo att han bara ingick , men såklart förstod alla de förutom Bajens svar på hyenan.

Du är fan mer betydelselös än Digão, på tal om bröder som ingick.
Det var ditt resonemang, men visst jag kan vara tappad åt dig ändå.

Vet inte vem Digao är men vi hade Max och Fredrik Forsberg för 15 år sedan. Vet inte vem som ingick, men båda var kassa i Bajen.
Christer och Niklas Gustafsson hade vi i samma veva. Båda var kassa i Bajen men Christer fick en hyfsad bra karriär i Sirius har jag för mig.
Citera
2026-01-12, 13:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk

Ingen av de nämnda är i närheten av den ålderskategorin man är van att förknippa med BP. Men dom kanske är säkra på att finansiera sin framtid på med ett antal andra spelare.
Citera
2026-01-12, 14:05
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Snacka om att det här var uppbackningen London ville ha. Vilken treårskurs, sannolikhetslära?

Haha. Sökte ingen uppbackning från någon. Gillade bara den kontraintuitiva tanken att ett lag som förväntas hamna efter i tabellen helt korrekt kan antas ha en högre sannolikhet att vinna densamma.

Vad gäller den gode Lunkans syn på det akademiska lämnar jag därhän

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ni kommer bränna guldet genom att ta cupen!

Frågan är om jag inte skulle ta det på förhand. Cup-jäveln är orimligt viktig i år. Del för egna europaäventyr men lika mycket för att kasta högar med grus i Malmös maskineri.

M.v.h
Falangen med personal
Citera
2026-01-12, 14:19
Medlem
skogsburkans avatar
IFK G och dif ute efter anfallaren Kristian Lien enligt aftonhoran plus. 11 mål på 30 matcher i norska ligan förra säsongen. Ägs av Groningen.
Citera
2026-01-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
BPs vänsterback Zandén ryktas till Djurgården.

Källa: Fotbollskanalen
Hej då Theo, om det stämmer?

Eller tycker Bosse att det är helt ok med tre högerbackar där 2 är 30+, på samma sätt som att det är det med 5 mittbackar?

Theo lär ju inte vilja förlänga under rådande situation
Citera
2026-01-12, 15:48
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan

Ja. Kom artiklar nu att han är på väg att säljas.
Citera
2026-01-12, 15:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan

Eller tycker Bosse att det är helt ok med tre högerbackar där 2 är 30+, på samma sätt som att det är det med 5 mittbackar?

Theo lär ju inte vilja förlänga under rådande situation
Theo till Go Ahead Eagles enligt Aftonbladet
Citera
2026-01-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ja. Kom artiklar nu att han är på väg att säljas.
Den helt obegripliga förlängningen av Piotr Johansson innan man sett vilken nivå han håller efter korsbandsskadan är garanterat anledningen. Ett år kvar på kontraktet och säkerligen inga större pengar, men Bosse kommer ändå säga att det är ”bra för spelare och bra för Djurgården”. Två 30-åriga högerbackar och tre 30 åriga mittbackar utan något Europaspel känns sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in