Citat:
Ursprungligen postat av
SthlmHolmes
Exakt detta tänkte jag först innan någon i tråden skrev om fiskeutflykterna mellan fadern och R. Men det kan absolut varit en kvinna ändå. Tydligen vanligare än man tror med kvinnliga pedofiler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dieseldoris111
Just klor lukt verkar han besatt av också? Känns som det är för uppenbart om det skulle varit något trauma med just badhus bara, men iofs tycker väl alla att klor luktar ganska gott? Men då borde han kanske ha något med bensinlukt också haha
Citat:
Ursprungligen postat av
SthlmHolmes
Klorlukt luktar väl inte gott OCH påminner om badhus och badhus är äckliga.
Men kom på att om han var pedant, som någon skrivit, lär han ha städat undan ganska bra efter styckningen så där fanns kanske ändå inte så mycket som pekade i den riktningen när polisen gick in i huset/stugan.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThrowTransVilma
Här är lite mer bilder som jag hittade på Robin/Vilma. Bilderna är tagna av Pappa Stefan mellan 2013-2014
Bilder från appen fishbrain. Pappans konto, med användarnamnet Gäddan65. Verkar som att det bara går att öppna från appen.
https://fishbrain.com/anglers/gäddan65
https://imgur.com/a/YwR7xL7
Jag tänkte på det där jag skrev igår om besattheten av unkna lukter, unkna underliv. Om det kunde vara relaterat till övergrepp från mamman.
Och på vad SthlmHolmes och dieseldoris skrev högst upp här i mina quotes.
Jag quota in "fiskbilderna" i samma veva då de är relaterade.
Det behöver ju inte vara tecken på sexuella övergrepp som jag var inne på igår.
(
TEORIER)
Kanske pappan helt enkelt på deras fisketurer, gillat att dra snuskiga skämt (som mamman verkat gilla på facebook)
Och i den vevan pratat om att snippor (säkert grövre ord från pappan) luktar fisk.
Gör han det om och om igen så blir det ju inpräntat i Robins huvud.
Kanske Robin själv tycker fisk luktar unket och börjar associera unkna lukter med flickors underliv.
När han kommer in i puberteten och börjar bli nyfiken på andra könet och söker sig till porr.(skolkamrater och även han har berättat att han kollat porr i skolan, han skyllde även sitt barnporrtittande på att han själv var så ung när han börja kolla så då var det mer "normalt")
Med pappans skämt i minnet så blev förknippningen fisk, unken lukt större och större allt mer porr han kollade.
Kanske de ofta badade i badhus med? Pappan dragit snuskiga skämt i bastun? Pappan pekat på flickor och försökt få Robin intresserad?
Lukten klor sätter sig på minnet. Associerat till badhus och flickor i bikini.
Vid det laget var han så besatt av lukter "kopplade" till flickor så han började bli besatt av att lukta på parfymer med?