2026-01-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vem är wiljas pojkvän? Är det någon som p känner sen innan el?

Är inte hon för ung för att ha en pojkvän? Och varför visar hon upp dem på sin insta? Vet pojkens föräldrar om det? Pinsamt känner jag!
Citera
2026-01-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Är inte hon för ung för att ha en pojkvän? Och varför visar hon upp dem på sin insta? Vet pojkens föräldrar om det? Pinsamt känner jag!

Hon är väl typ i samma ålder som när p födde henne?
Citera
2026-01-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon är väl typ i samma ålder som när p födde henne?

Blir mormor snart då… hahaha
Skulle inte bli förvånad. Herregud
Citera
2026-01-11, 03:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Ska man gissa att Patriciasrum när som helst kommer köra en till rant med likbilder från 2022 igen?
Pengarna behövs nu i och med flytt och vad drar bättre engagemang än närbilder på dött spädbarn blandat med ad-links?

De sörjande syskonen i mörka klänningar från olika mainstreamsföretag, alla stående runt en kylsäng (inget samarbete) där ett 28 veckor gammalt foster ligger dött. Självklart ska detta upp på Patriciarums sociala medier. För engagemanget måste hållas.

Att denna extremt privata stund används till att tjäna pengar är så otroligt äckligt.
Citera
2026-01-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Finns de något för ungt?
Det är väll från barn till barn ☺️.

Men ja, jag tycker inte att det ska ut på Instagram inför alla hennes följare 👍🏻👏🏻.
Citera
2026-01-12, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ska man gissa att Patriciasrum när som helst kommer köra en till rant med likbilder från 2022 igen?
Pengarna behövs nu i och med flytt och vad drar bättre engagemang än närbilder på dött spädbarn blandat med ad-links?

De sörjande syskonen i mörka klänningar från olika mainstreamsföretag, alla stående runt en kylsäng (inget samarbete) där ett 28 veckor gammalt foster ligger dött. Självklart ska detta upp på Patriciarums sociala medier. För engagemanget måste hållas.

Att denna extremt privata stund används till att tjäna pengar är så otroligt äckligt.

Det är verkligen vidrigt men dom är långt ifrån ensamma om att göra det men det är ofattbart
Citera
2026-01-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Finns de något för ungt?
Det är väll från barn till barn ☺️.

Men ja, jag tycker inte att det ska ut på Instagram inför alla hennes följare 👍🏻👏🏻.

Men gud. Hon skulle inte outa sina barn längre och nu dessutom W's superunga pojkvän. Herregud vilket integritetsövertramp. Stackars kids
Citera
2026-01-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Det är verkligen vidrigt men dom är långt ifrån ensamma om att göra det men det är ofattbart

Jag har då inte sett någon annan "influencer" lägga ut såpass många klipp och bilder på sörjande syskon och avliden bebis som P gjort. Varje gång hon får skit eller kritik som vi vanliga kallar det slängs det upp ett gäng bilder och vips fylls kommentarsfältet av handhjärtan.
Citera
2026-01-13, 10:15
Medlem
Vem är E lik?
Citera
2026-01-13, 21:41
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Vem är E lik?

Uncle Fester tänkte jag säga, men svårt att säga då hon fortfarande är en liten söt bebistjej. Tänkte du något speciellt? Brevbäraren?
Citera
2026-01-13, 21:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Jag har då inte sett någon annan "influencer" lägga ut såpass många klipp och bilder på sörjande syskon och avliden bebis som P gjort. Varje gång hon får skit eller kritik som vi vanliga kallar det slängs det upp ett gäng bilder och vips fylls kommentarsfältet av handhjärtan.

Jag har ignorerat Pannan på IG för att slippa få nån måltid förstörd av likbilder, men istället dök samma skit upp i Facebook flödet istället så man kan aldrig freda sig. Jag har aldrig haft kontakt med Pannan eller sökt på henne där.
Citera
2026-01-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har ignorerat Pannan på IG för att slippa få nån måltid förstörd av likbilder, men istället dök samma skit upp i Facebook flödet istället så man kan aldrig freda sig. Jag har aldrig haft kontakt med Pannan eller sökt på henne där.

Lägger hon ut samma bilder/klipp på FB? I så fall är det ju ännu mer sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in