Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Dålig batch?
Skitsnack. Har man tagit hand om stickorna korrekt så du kan de båda sträcken. Är de då så man är positiv på både kontroll och själva testet så är man positiv.
Och om du såg vad jag skrev så ger de utslag på även mediciner och de få gånger vi skickat testet vidare så har de visat samma sak och den som pissat får då betala hela kostnaden för testet själva!
Dessa stickor är mycket säkra så försök inte snacka bort denna kvinnas skuld för hon är SD are.
Ja? Men då var det väl ett handhavande fel av vårdgivaren som jag lämnade prov hos då och man kan ju inte utesluta att polisen kan ha gjort samma fel.
Det verkade inte heller som det var något ovanligt enligt sjuksköterskan som administrerade testet. Men lämnade visserligen prov frivilligt inom vården och då kanske de har slappare rutiner.
Jag skiter i vem fan kärringen är, hon verkar vara en riktig fitta om jag får säga det själv.
Det jag försöker påpeka rent juridiskt är att bara för att du påvisar diverse metaboliska kemikalier i urinen så betyder det inte att du är skyldig förrän ett korrekt blodprov tagits.
Ser gärna att SD-kärringen tappar alla sina uppdrag då jag själv åkt på större problem och livspåverkan enbart på grund av misstanke. Så uppenbarligen gör den rättspolitiska talesmannen inte sitt jobb och står man och fladdrar vid vägkanten på en söndag med 2g ladd i fickan på en söndag är man uppenbarligen inte lämplig som polis eller förtroendevald.
Hade det varit någon vanlig Svensson som åkte på samma sak så hade det varit strafföreläggande, körkortet indraget och adjöss till flertalet arbeten med en sådan dom i fickan. Att SD-kärringen varit inblandad i ravekommisionen och plockat ungdomar som dansar på Ecstasy äen masse” gör ju det hela ytterligare vidrigare då hon uppenbarligen inte lever som hon lär och visar på hyckleriet bland de styrande klegget.