2026-01-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Helt enig med dig.
Kommer denna kvinnan undan med detta så skall jag också börja langa narkotika i Sverige eller annat gäng kriminalitet.
Är det så SD poliserna kan det så kan ta mig fan jag också det.

Ingen skillnad här på folk för de är fiiiinare människor genom de är utbildade poliser och SD politiker!!

Lovar dig Katja jag skall följa dig och varenda tjänst du skall söka eller annat så skall jag upplysa folk och framtida arbetsgivare om dina gärningar! Det kan du fan ta som ett löfte från mig!

Poliserna i Sverige som alltid skall framhäva sig som så bättre människor så visar det sig de är korrupta jävla svin som göder gängen!

Blir pakt på den.

Fyfan vad förbannad man blir, och inte känns det bättre när det är uppenbart att knarket flödar i riksdagshuset!

Politiker köper knark för mina skattepengar! FY FAN!
Citera
2026-01-09, 13:35
Medlem
orrtupps avatar
Detta stärker mig i min uppfattning att kvinnor inte ska jobba inom polis och rättsväsende.
Citera
2026-01-09, 13:36
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Nej hon är inte dömd än. Men det är bara en teknikalitet. Har man. Pissat positivt på SNABBTESTET så är man också påverkad av något av de sju drogerna jag har för mig detta snabbtest brukar ge utslag på.

Har man pissat positivt så är man även positiv när det riktiga testet kommer.

Alltså går det alldeles utmärkt att redan nu döma kvinnan enligt mig.
Har under alla år aldrig varit med om att ett sådant test varit felvisande och ja vi använde det dagligen inom vården där jag jobbade.
Skitsnack, jag har fått felaktigt utslag på dessa prover.
Ena gången fick jag lämna ett nytt prov 12 timmar efteråt och det ansågs då vara kontaminering eller en dålig batch av stickor.
Andra gången så togs ett blodprov och när det kom tillbaka så var det buspiron(antidepressivt) som hade gjort att jag visade positivt på fentanyl.
Så du kan ju ta dina snabbstickor och köra upp.
Citera
2026-01-09, 13:39
Medlem
Tintinikongos avatar
Riktigt illa detta. Snacka om dåligt föredöme. Återigen får man skämmas som SD-röstare. 😩
Citera
2026-01-09, 13:42
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Riktigt illa detta. Snacka om dåligt föredöme. Återigen får man skämmas som SD-röstare. 😩

Samma här. Trist.
Hoppas på ett par månader i fängelse för henne.
Citera
2026-01-09, 13:42
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:

Men de skrev hon misstänktes för narkotika påverkan samt rattfylleri!

Så det är lika jävla illa som om hon satt sig bakom ratten efter druckit en litet brännvin!

Hur fan kan SD ens försöka klara att få det till att det är polisen som gjort fel och Katja helt oskyldig och utsatt för en polispatrull som ville åt henne personligen för hon var SD???
Jobbar du med människor? Är chef? Och gör drogtester på folk enligt tidigare post?
Usch då.

Och: SD har inte försvarat detta alls eller ens försökt. Säger att uppgifterna är allvarliga. Avvaktar.
Senast redigerad av Gusselby 2026-01-09 kl. 13:49. Anledning: Tillägg
Citera
2026-01-09, 13:44
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Bästa inlägget denna dagen.
Skönt med en till som verkar kunna och vilja de sanningen i denna skandalen.

Katja borde helt klart mista sitt medborgarskap och sedan som du skriver skickas till Estland för sitta av tiden för sitt brott.

SD älskar skaffa lagar och förslag som drabbar oss andra men själva verkar de ju inte så pigga för ta några konsekvenser av sitt handlande.

Hycklande jävla SD svin.

Men men "snyft_ hon böjde ju bara för en råtta"
Någon som tagit nästa steg för "Angiverilagen" har alltså satt dit Nyberg,inte bara otur således.
Citera
2026-01-09, 13:48
Medlem
Gällde det positiva snabbtestet pulvret som hittats på henne eller blod/urin ?
Citera
2026-01-09, 13:48
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Nej hon är inte dömd än. Men det är bara en teknikalitet. Har man. Pissat positivt på SNABBTESTET så är man också påverkad av något av de sju drogerna jag har för mig detta snabbtest brukar ge utslag på.

Har man pissat positivt så är man även positiv när det riktiga testet kommer.

Alltså går det alldeles utmärkt att redan nu döma kvinnan enligt mig.
Har under alla år aldrig varit med om att ett sådant test varit felvisande och ja vi använde det dagligen inom vården där jag jobbade.

Om hon nekar så lär hon inte bli dömd för ett positivt snabbtest. Är det nån som vet om blodprov togs?
Citera
2026-01-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Andra gången så togs ett blodprov och när det kom tillbaka så var det buspiron(antidepressivt) som hade gjort att jag visade positivt på fentanyl.

I sammanhanget kan också nämnas att jag fått false-positive på en itemizer, alltså sveptestet de gör med en svabb i väskor på flygplatssecurity och sen skickar in i en maskin.
Personalen kände väl på sig efter kort ordväxling med mig och genomgång av väskan att det var falskt; fick då information om att släppkemikalier från viss ny elektronik - hade en ny tablet på den tiden - samt vissa vanliga apoteksprodukter också kan ge positivt utslag.

Osäker på vilken teknik polisen använder i fält om det är saliv eller liknande.
Citera
2026-01-09, 13:50
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Skitsnack, jag har fått felaktigt utslag på dessa prover.
Ena gången fick jag lämna ett nytt prov 12 timmar efteråt och det ansågs då vara kontaminering eller en dålig batch av stickor.
Så du kan ju ta dina snabbstickor och köra upp.

Dålig batch?
Skitsnack. Har man tagit hand om stickorna korrekt så du kan de båda sträcken. Är de då så man är positiv på både kontroll och själva testet så är man positiv.
Och om du såg vad jag skrev så ger de utslag på även mediciner och de få gånger vi skickat testet vidare så har de visat samma sak och den som pissat får då betala hela kostnaden för testet själva!

Dessa stickor är mycket säkra så försök inte snacka bort denna kvinnas skuld för hon är SD are.
Citera
2026-01-09, 13:51
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Om hon nekar så lär hon inte bli dömd för ett positivt snabbtest. Är det nån som vet om blodprov togs?

Ja de har tagit blod och skickat på analys.
Löser du inte det de skrivit i tidningen??
Har ju stått både dör och här i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in