2026-01-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Snabbtest ger även utslag för en rad mediciner. Hänger man ut nån så borde man ha mer på fötterna.

Jag håller delvis med dig. Men politiker bör leva efter "Caesars hustru får inte ens misstänkas". Dessutom om man tittar på Katjas historia borde hon inte blivit riksdagsledamot eller avgått tidigare.

1 Vägrar betala tillbaks felaktigt utbetalda bidrag

2 Startar en detektivbyrå när hon jobbar inom polisen och säger att hon kan slå i registren

3 Kör för fort och blir av med körkortet under en period.

Hon är alltså ledamot i justitieutskottet.
Citera
2026-01-09, 13:55
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Samma här. Trist.
Hoppas på ett par månader i fängelse för henne.

Jag är verkligen inget fan av nån Katja Nyberg

Men snabbtester är inte helt tillförlitliga. Ett sånt visade positivt för amfetamin på mig en gång, och jag skulle aldrig röra nån sån skit.

Jag skiter i vilket. Antingen kan jag götta mig i att en Ex-Polis, Politiker och som dessutom sitter med i justitieutskottet åker dit, eller så har Aftonbladet gjort bort sig så inihelvete. Hur ofta är det som det blir storvinst vilket utfallet än blir
Citera
2026-01-09, 13:56
Medlem
Eustaches avatar
Aj, aj, aj! Bra jävla tryck i denna skandal.
Citera
2026-01-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Jag är verkligen inget fan av nån Katja Nyberg

Men snabbtester är inte helt tillförlitliga. Ett sånt visade positivt för amfetamin på mig en gång, och jag skulle aldrig röra nån sån skit.

Jag skiter i vilket. Antingen kan jag götta mig i att en Ex-Polis, Politiker och som dessutom sitter med i justitieutskottet åker dit, eller så har Aftonbladet gjort bort sig så inihelvete. Hur ofta är det som det blir storvinst vilket utfallet än blir

Fast de hittade ju en påse kokain också så det spelar ingen roll =)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Skitsnack, jag har fått felaktigt utslag på dessa prover.
Ena gången fick jag lämna ett nytt prov 12 timmar efteråt och det ansågs då vara kontaminering eller en dålig batch av stickor.
Andra gången så togs ett blodprov och när det kom tillbaka så var det buspiron(antidepressivt) som hade gjort att jag visade positivt på fentanyl.
Så du kan ju ta dina snabbstickor och köra upp.

På mitt jobb gör vi många urinscreeningar på våra ”klienter”. Skickar alltid till rättskem vid positivt resultat eftersom det finns korsreaktioner, brukar dock inte vara så många korsreaktioner på just kokain, mer tramadol och amfetamin.

Och som du säger finns det dåliga batcher, men då brukar det uppdagas ganska snabbt och det kommer info om det på intranätet.
Citera
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Om hon nekar så lär hon inte bli dömd för ett positivt snabbtest. Är det nån som vet om blodprov togs?

Hon kan neka hur mycket hon vill.
Det är hennes rättighet. Men som de nämndeman kan jag lova dig att rätten kommer göra en fällande dom av detta om det andra testet kommer tillbaka och det också är positivt.

Då får Katja vackert avsluta tjänsten hos farbror polisen.
Annars skall jag JO anmälan henne varenda vecka tills polisen plockar henne ur tjänst.

Av SD partiet förväntar jag mig ingenting då de är knarkare och hycklare hela högen.
Ja även den fete Åkesson med sina kriminella gäng kompisar på bröllop.
Citera
2026-01-09, 14:02
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Är ju praktiskt taget ingen som agerar som ett rattfyllo av mediciner man tar regelbundet, och som med allt så gäller eget ansvar. Om du blir full på Coccilana och kör bil så är det ändå du som agerat brottsligt, det går inte att skylla på att drogen är laglig, det är ändå ditt jobb att köra säkert.

Tack.prexis det jag också försökte få fram via mitt inlägg.
Det var just därför man valde plocka bort den röda triangeln på vissa receptbelagda mediciner.
För man skulle själv säkert framföra sitt fordon.

Inte väja för en råtta och sedan bli stoppad av polisen och pissa negativt på stickan.

Du är körd Katja.
Mest spännande är veta vad det vita pulvret var som hon råkade ha på sig vid gripandet
Citera
2026-01-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Fast de hittade ju en påse kokain också så det spelar ingen roll =)

Det innehållet är ju inte testat ännu.
Citera
2026-01-09, 14:04
Medlem
GreenBastards avatar
Vad säger de på Riks kanalen om där var det inga stora rubriker
Citera
2026-01-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det innehållet är ju inte testat ännu.

Men vad annars kan det vara ? Talk för bättre grepp på ratten ? Makadam ? Rödbetspulver?
Citera
2026-01-09, 14:06
Medlem
Om blodprovet är negativt, kan hon hävda någon konspiration med en planterad påse kokain?
Citera
2026-01-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Men vad annars kan det vara ? Talk för bättre grepp på ratten ? Makadam ? Rödbetspulver?

Det troliga är att hon är skyldig, men jag väntar med att ta ut nåt tills vi vet 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in