2026-01-09, 13:24
Medlem
BallaBellas avatar
Haha…, hon pudlade!
Hon hade spår av kokain och blev nu ytterligare en politiker som ljuger.
Så pinsamt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard

Även hennes man, barn och övriga släkt, sådana fäder sådana barn heter det ju. En påse vitt pulver var förstås något special tvättmedel för fina kavajer! Som polis borde man också veta att man väjer för älgar, Hjort, elefanter och vildsvin, övriga småvilt är farligare att väja för än att köra på.

Det är dessutom olagligt att väja för småvilt.
Man får inte göra en undanmanöver som riskerar att man tappar kontrollen om det gäller småvilt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ni är fan helt rabbiata! Katja är väl inte dömd än..!? Lugn!

Det brukar då verkligen inte hindra Tidelaget från att bjäbba om utvisning och fängelse i närmsta diktatur så fort det ens RYKTAS om att nån mörkare än mellanmjölk kan ha begått ett brott. Hon företräder ett parti som tycker att hela familjer ska utvisas för att en unge snattar en chokladkaka.

Som man bäddar får man ligga. Vill man inte att minsta misstanke om kriminalitet ska leda till häxjakt så kanske man inte skulle ha byggt hela sin karriär på att göra just det.
Citera
2026-01-09, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RebbelYell
Oisin Cantwell skriver att ”Hon tros ha haft minst en promille alkohol i blodet”. Det finns ingen annan än Oisin som misstänkt att hon hade minst en promille alkohol i blodet.

Inte bara rattfylleri utan grovtrattfylleri. Om det inte är sant så har Aftonbladet skitit i det blå skåpet.
Jag tyckte det var konstigt att dom hängde ut henne så snabbt.
Citera
2026-01-09, 13:26
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Snabbtest ger även utslag för en rad mediciner. Hänger man ut nån så borde man ha mer på fötterna.

Jo jag vet det ger utslag för även mediciner.
Många gånger tror du jag inte hört förklaringen " men men jag tog bara lite coccilana för jag hade sådan hosta".
Eller
Men men jag har ju ADHD medicin
Eller
Men men jag har ju Stesolid utskrivet av läkare.

Men svaret kommer alltid vara har läkare skrivit ut det? Samt har man det och ändå uppvisar ett beteende som "påverkad" och bör då låta bilen stå hemma.

Man ger sig inte ut på vägarna och väljer för råttor och kör av vägen eller blir stannad för man framför sin bil på ett klandervärt sätt.
Citera
2026-01-09, 13:27
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Haha…, hon pudlade!
Hon hade spår av kokain och blev nu ytterligare en politiker som ljuger.
Så pinsamt!

Var ser du hon har pudlat?
Jag kan inte se hon gått ut och ändrat ståndpunkt i frågan i någon av de stora nyhetsförmedlarna iallafall?

Det är möjligt att hon ljuger....men hon har inte tillbakatagit sin ståndpunkt i frågan eller erkänt....så ingen pudel vad jag kan se.
Citera
2026-01-09, 13:28
Avstängd
coolabananer123s avatar
Jakt olycka plus minnesförlust.

Vilken jävla bimbo.

Fuck you Katja Pissberg!
Citera
2026-01-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Ja! Aftonbladet skrev att hon var misstänkt för grovt rattfylleri.

Ja narkotikapåverkan faller under rattfylleri.
Citera
2026-01-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Jo jag vet det ger utslag för även mediciner.
Många gånger tror du jag inte hört förklaringen " men men jag tog bara lite coccilana för jag hade sådan hosta".
Eller
Men men jag har ju ADHD medicin
Eller
Men men jag har ju Stesolid utskrivet av läkare.

Men svaret kommer alltid vara har läkare skrivit ut det? Samt har man det och ändå uppvisar ett beteende som "påverkad" och bör då låta bilen stå hemma.

Man ger sig inte ut på vägarna och väljer för råttor och kör av vägen eller blir stannad för man framför sin bil på ett klandervärt sätt.

Är ju praktiskt taget ingen som agerar som ett rattfyllo av mediciner man tar regelbundet, och som med allt så gäller eget ansvar. Om du blir full på Coccilana och kör bil så är det ändå du som agerat brottsligt, det går inte att skylla på att drogen är laglig, det är ändå ditt jobb att köra säkert.
Citera
2026-01-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghty43
Någon som har hämtat ut från Nacka Tingsrätt än tex stämningsansökan ?
Tror att det dröjer med det tills labbtesterna är klara.
Ingen mening med att inleda en rättsprocess i ett sånt här fall utan att det är klart att det är narkotika i blod och/eller påse
Citera
2026-01-09, 13:31
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Inte illa att ha mage att spela ovetande och oskyldig när hon med all rimlighet måste ha vetat att blodprovet kommer vara positivt och att polisen beslagtog en påse som såklart kommer visa sig innehålla narkotika.

Om man läser lite mellan raderna tycks kärringen ha tagit narkotika och lyckats köra av vägen. När polis kommer till platsen drar hon en vals om att hon väjt för vilt. Polisen fattar misstanke och inleder utredning om rattfylla. Inga spår av alkohol finns så polisen testar därför för narkotika.

Svårt att förstå vad hon tror sig vinna på att spela dum men det säger ändå ganska mycket om henne som person.
Citera
2026-01-09, 13:33
Avstängd
coolabananer123s avatar
Hade glömt bort detta.
Vilken olämplig ragata. Fy fan! Hon är kriminell. In i fängelse med kärringen!

https://www.expressen.se/nyheter/politik/sd-toppen-katja-nybergs-snabbtest-visade-pa-knark/
Expressen kunde i januari 2023 avslöja att Nyberg parallellt med sitt jobb som polis på Noa hade lanserat en privat detektivbyrå på nätet. Hon erbjöd sig då att använda sina kontakter och göra slagningar i register. När bisysslan upptäcktes fastslog en högt uppsatt Noa-chef att Nybergs detektivbyrå kunde skada polisens anseende och göra att myndighetens opartiskhet ifrågasattes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in