2026-01-09, 13:11
Medlem
Tankefrihets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Du missade på nytt vad som skrevs i tidningen!

HON VAR POSITIV PÅ SNABBTESTET RÖRANDE NARKOTIKA.!!!

Även om/när det ”riktiga” testen är positivt och hon fälls, kommer vissa här hävda hennes oskuld. Det är så man gör i tider då bland annat världens mäktigaste man ljuger flera gånger om dagen utan någon som helst skamkänsla.
Citera
2026-01-09, 13:12
Medlem
ghty43s avatar
Någon som har hämtat ut från Nacka Tingsrätt än tex stämningsansökan ?
Citera
2026-01-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Naturligtvis vore det allvarligt, men Aftonbladet har oavsett vilket varit lite väl snabba med att hänga ut henne. Man måste ha fötterna om man ska hänga ut nån. Misstankar om rattfylla, ett negativt blåstest och nåt pulver som inte ens har analyserats? Herregud liksom! Intrycket man fick när man läste Aftonbladet var att det var ett solklart fall rattfylla och knarkinnehav.

Häng med nu, det är bekräftat innehav och påverkan. Komigen liksom.
Citera
2026-01-09, 13:17
Avstängd
coolabananer123s avatar
Kan folk sluta bråka.

Katja har gjort bort sig och ljugit om det.

Försvarar någon Katja här?
Citera
2026-01-09, 13:17
Medlem
Citat:
Bästa inlägget denna dagen.
Skönt med en till som verkar kunna och vilja de sanningen i denna skandalen.

Katja borde helt klart mista sitt medborgarskap och sedan som du skriver skickas till Estland för sitta av tiden för sitt brott.

SD älskar skaffa lagar och förslag som drabbar oss andra men själva verkar de ju inte så pigga för ta några konsekvenser av sitt handlande.

Hycklande jävla SD svin.

Men men "snyft_ hon böjde ju bara för en råtta"

Ni är fan helt rabbiata! Katja är väl inte dömd än..!? Lugn!
Citera
2026-01-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Förvisso. Men vem blir fråntagen körkortet av polisen pga av en enkel viltolycka (som hon själv hävdar, men inte polisen) om hon enligt sig själv inte var påverkad?

Vad tror du kan vara orsaken till att polisen tog hennes körkort? Att hon var med om en viltolycka? Och varför nämner hon inte själv körkortet och påsen om hon är oskyldig? Säger att det begåtts ett fel.

Nåt stämmer inte med hennes berättelse.

helt rätt, jag fokuserade dock endast på transportstyrelsens arbete.
Citera
2026-01-09, 13:18
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankefrihet
Även om/när det ”riktiga” testen är positivt och hon fälls, kommer vissa här hävda hennes oskuld. Det är så man gör i tider då bland annat världens mäktigaste man ljuger flera gånger om dagen utan någon som helst skamkänsla.

Precis.
Jag har förstått det. Kvittar vad SD s politiker hittar på så kommer folk ändå hävda de är oskyldiga. Och när det kommer fram fakta de inte kan bortse från så blir det " men det är viktigare att legalisera narkotikan och se till stoppa invandringen än sätta fast SD" eller
" Är det bättre om motståndar sidan vinner valet"??

Som om det har med saken att göra en Polis en hög uppsatt polis åker dit i snabbtest för narkotika när poliserna tagit henne för att hon (enligt egen utsago " väjde för en råtta?

Om det var er familj , syster eller dotter som hon kört ihjäl då hon VAR rattfull av narkotika och eventuellt brännvin? Hade ni SD svansen på Flashback tyckt likadant?

Jag håller med dem som säger det skulle krävas IQ test för att få lov att rösta. För då hade vi sluppit hela det här tjatet om SD i riksdagen.
Citera
2026-01-09, 13:19
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Du missade på nytt vad som skrevs i tidningen!

HON VAR POSITIV PÅ SNABBTESTET RÖRANDE NARKOTIKA.!!!

Snabbtest ger även utslag för en rad mediciner. Hänger man ut nån så borde man ha mer på fötterna.
Citera
2026-01-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebbelYell
Oisin Cantwell skriver att ”Hon tros ha haft minst en promille alkohol i blodet”. Det finns ingen annan än Oisin som misstänkt att hon hade minst en promille alkohol i blodet.

Eftersom hon är misstänkt för grovrattfylleri är promillehalten över 1,0. Så slutsatsen av det är helt rimlig, det handlar inte om en dagen efter rattfylla på 0,2-0,5 utan sent på kvällen som hon "torskade".
Vi får väl se hur det var med viltolyckan också!
Citera
2026-01-09, 13:21
Medlem
En intressant detalj är att under 90-talet till tidigt 2000-tal så arbetade Katja Nyberg inom Ravekommissionen, som med fula metoder trakasserade och lagförde ungdomar för eget bruk av narkotika.
Citera
2026-01-09, 13:22
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ni är fan helt rabbiata! Katja är väl inte dömd än..!? Lugn!

Nej hon är inte dömd än. Men det är bara en teknikalitet. Har man. Pissat positivt på SNABBTESTET så är man också påverkad av något av de sju drogerna jag har för mig detta snabbtest brukar ge utslag på.

Har man pissat positivt så är man även positiv när det riktiga testet kommer.

Alltså går det alldeles utmärkt att redan nu döma kvinnan enligt mig.
Har under alla år aldrig varit med om att ett sådant test varit felvisande och ja vi använde det dagligen inom vården där jag jobbade.
Citera
2026-01-09, 13:24
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Du försvarar något som inte bör försvaras.

Jag försvarar rätten att inte behöva bli uthängd på rätt tunna misstankar. Hon är inte ens delgiven misstanke om brott. Jag försvarar inte en sverigedemokratisk politikers rätt att köra bil påverkad om du nu trodde det. Jag har inga som helst behov av att försvara vare sig sverigedemokraterna eller sverigedemokrater, men Aftonbladet måste vara bättre än så här. Skrivs misstankarna av så kommer de få problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in