Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Du tjatar om fakta, men vart hittar du någon som helst uppgift om att GM blivit drogad.
Sista chansen, bivisa för mig att offret drogat GM med benzo eller sluta upprepa dina misogyna känslostyrda lögner.
Brukar du be om ursäkt för saker du inte har gjort eller tror dig inte har gjort?
Hade jag haft en minneslucka och någon anklagat mig är det mycket möjligt att jag i panik bett om ursäkt även om jag inte trott på det och det är precis det som hänt här.
Jag har förklarat många gånger men jag tar det en sista gång eftersom du saknar läsförståelse.
Hans minneslucka visar att han fått i sig benso, men varför skulle hon ta hem en bensad person när hon själv är nykter? En bensad person är fett jobbig så hade han redan fått i sig det hade hon självklart inte tagit hem honom. Alltså fick han i sig det hos henne men varför skulle han knappra benso när han vill ligga och benso gör en impotent? Självklart tar han inte de själv i det läget alltså måste hon ha drogat honom, enkelt och stämmer överens med övrig fakta i målet.
I scenariot att han är skyldig blir hennes beteende och all övrig fakta krystad och konstruerad, prövar man däremot tesen att hon bara hittar på för att få skadestånd så blir hennes beteende logiskt och det stämmer även in på övrig fakta FAKTA som du inte gillar din känslostyrda feministfitta alla utom du har insett att han är oskyldig känns det skönt att vara så efter?