2026-01-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Så du menar att hon inte puttade bort hans händer? Att hon inte drar upp kläder han försöker dra ner? Vad är det om inte ett klart fysiskt motstånd?

Redan där har han passerar varje normal människas gräns när han inte respekterade hennens verbala nej.

Vad är fysiskt motstånd för dig? En rallarsving? En spark på smalbenet?

Som sagt noll bevis inga vittnen inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning bevis läget är noll och intet ni försöker desperat ljuga om erkännanden osv eftersom hela skiten faller som ett korthus annars, bristen på bevis visar att han är oskyldig och att tjejen bara hittar på för att få skadestånd det är uppenbart om man inte är en känslostyrd radikalfeminist
Citera
2026-01-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Förundersökning ja. Inte domen.

Åklagare har fått ta del av bevisningen, OCH den misstänktes försvarare. Det kan du var lugn för.

Nej. Dom vill inte att känsliga uppgifter om tex en målsägande ska spridas till sådana som dig. Sådana som anser att våldtäktsoffer alltid hittar på. Oavsett hur bevisningen ser ut.

Ja om det inte fanns människor som uppvisade en sådan kvinnosyn som får det att vridas i magen på tom den värst av mansgrisar kanske det hade gått.

I detta fallet är det uppenbart om man har över 60 i IQ att han är oskyldig och att hon bara hittar på
Citera
2026-01-08, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Han har som sagt inte medgett det om man har läsförståelse nog att ta in konversationen,det är du som måste ljuga om att han medgett det för ert case är så svagt och varje gång du ljuger om det visar du världen att han är oskyldig, ett starkt case behöver inga lögner för att inte rasa lilla vännen du har mycket att lära

Vi tar snapchatkonversationen igen:

Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Här ovan erkänner han att han hört hennes nej och att hon inte vill ha sex.

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Här medger han skuld men försöker skylla på henne eftersom hon lät honom sova över. Han vet uppenbarligen att han gjort fel och försöker skuldbelägga offret.

”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.

Du får nog pröva att lära dig basala ord som nej och vad ordet betyder.
Citera
2026-01-08, 17:46
Avstängd
Citat:
Han minns inget och spekulerar kring tänkbara förklaringar till sitt av henne påstådda agerande det är allt han medger eller erkänner ingenting sluta ljug du visar bara folk att han är oskyldig då men du är visst för blåst för att inse även det

Det är du som spekulerar och försöker lägga ord i munnen på GM för i din värld verkar det vara OK att sig på andra mot deras vilja.

Vilka andra situationer/brott är ok att begå på grund av berusning? Misshandel? Inbrott? Vapenbrott?
Citera
2026-01-08, 17:51
Medlem
Citat:
Vi tar snapchatkonversationen igen:

Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Här ovan erkänner han att han hört hennes nej och att hon inte vill ha sex.

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Här medger han skuld men försöker skylla på henne eftersom hon lät honom sova över. Han vet uppenbarligen att han gjort fel och försöker skuldbelägga offret.

”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.

Du får nog pröva att lära dig basala ord som nej och vad ordet betyder.

"Förstod väll inte eller du bara drev" han ger alltså två olika tänkbara förklaringar till sitt av henne påstådda agerande när han inte minns det är så du ska tolka det lilla vännen du är fan efterbliven som inte klarar av att tolka konversationen rätt sen spekulerar han lite till inget annat han minns inte för hon har drogat honom med benso
Citera
2026-01-08, 17:52
Avstängd
Citat:
Haha hon drogade ner honom all fakta pekar på det din känslostyrda feministfitta

Oj, har du lärt dig fula ord?

Att upprepa en uppenbar lögn om "den stackars våldtäktsmannen" blev drogad gör det inte mer sant.

Åter igen, det är du som är känslostyrd i ditt misogyna hat.

Om du hade minsta lilla bevis för dina fantasifoster hade du kunnat belägga dem vid detta laget.
Citera
2026-01-08, 17:53
Medlem
Citat:
Oj, har du lärt dig fula ord?

Att upprepa en uppenbar lögn om "den stackars våldtäktsmannen" blev drogad gör det inte mer sant.

Åter igen, det är du som är känslostyrd i ditt misogyna hat.

Om du hade minsta lilla bevis för dina fantasifoster hade du kunnat belägga dem vid detta laget.

Jag har visat gång på gång fakta på att han inte minns och jag har förklarat varför ända rimliga slutsatsen är att hon drogat honom
Citera
2026-01-08, 17:53
Avstängd
Citat:
Som sagt noll bevis inga vittnen inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning bevis läget är noll och intet ni försöker desperat ljuga om erkännanden osv eftersom hela skiten faller som ett korthus annars, bristen på bevis visar att han är oskyldig och att tjejen bara hittar på för att få skadestånd det är uppenbart om man inte är en känslostyrd radikalfeminist

Svara på frågan.
Citera
2026-01-08, 17:55
Medlem
Citat:
Svara på frågan.
.vilken av dina efterblivna frågor ska jag svara på? Du är en känslostyrd radikalfeminist som är immun mot fakta
Citera
2026-01-08, 18:06
Avstängd
Citat:
"Förstod väll inte eller du bara drev" han ger alltså två olika tänkbara förklaringar till sitt av henne påstådda agerande när han inte minns det är så du ska tolka det lilla vännen du är fan efterbliven som inte klarar av att tolka konversationen rätt sen spekulerar han lite till inget annat han minns inte för hon har drogat honom med benso

Han försöker tona ned sitt agerande.

Om man inte förstår en fråga är det normala svaret jag vet inte.

Noterar även att du "glömde" att ta med första stycket "Jo det är väl klar" (medger att han vet att hon sa nej). Det stycket du använde "men förstod väl inte, eller att du ba drev” (försöker förringa sitt beteende).

"Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Återigen försöker han flytta skulden från sig själv genom att försöka få ett erbjudande om att sova över till att det automagiskt skulle ge honom rätten att ha sex med henne.
Citera
2026-01-08, 18:07
Avstängd
Citat:
.vilken av dina efterblivna frågor ska jag svara på? Du är en känslostyrd radikalfeminist som är immun mot fakta

Vet du inte vad du påstår?
Citera
2026-01-08, 18:22
Medlem
Citat:
Han försöker tona ned sitt agerande.

Om man inte förstår en fråga är det normala svaret jag vet inte.

Noterar även att du "glömde" att ta med första stycket "Jo det är väl klar" (medger att han vet att hon sa nej). Det stycket du använde "men förstod väl inte, eller att du ba drev” (försöker förringa sitt beteende).

"Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Återigen försöker han flytta skulden från sig själv genom att försöka få ett erbjudande om att sova över till att det automagiskt skulle ge honom rätten att ha sex med henne.

Givetvis är det trams han skrev ojdå förlåt även detta indikerar att han inte minns och därför säger förlåt ifall det skulle vara så att han gjort något. Hon drogade honom och utnyttja hans minnesluckor till att sätta dit honom falskt och få skadestånd, går man strikt på fakta går det inte att komma till någon annan slutsats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in