Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Vilken information syftar du på? Att försäljningen sjunkit 60% YoY här hemma i Sverige, samtidigt som EV-sektorn vuxit?
Aktien ska ner under $20, kommer du vara kvar som bagholder eller säljer du på toppen?
Jag är utbildad och praktiserande ingenjör, tyvärr dras jag med studieskulder. Hurså?
Föga förvånande är du ett fan av både Musk och Trump, två vedervärdiga människor som jobbar hårt för att försvaga och skada ditt hemland (och resten av Europa för den delen).
Mitt ditt resonemang så är eller kan du knappast vara ingenjör. Vi pratar aktiekursen. Ingen nämnt att försäljningen sjunkit 60% vilket inte är så konstigt med tanke på framgångarna före samt att vi haft pandemin och även tullavgifter mm.
Likförbannat håller sig aktien stark vilket visar att det gått upp med 200$ trots dina 500 hatinlägg i denna tråd om att aktien går eller gått ner under 20$
Du har ju pointerat redan för ca 1 år sedan att redan under året skulle raset komma och det har du skrivit varje månad men ändå har det gått uppåt. Säger det inget om din okunskap och dumhet i denna tråd? (svara inte för du är nog den enda som inte förstår)
Jag har strax under 1500st aktier och jag tycker man kan vara lugn i båten. Egentligen helt jävla ointresserad och diskutera mina investeringar och vad jag satsar och tror. Men får vara glad att jag inte lyssnat på dig än så länge. Men samtidigt så har jag satt en nedre gräns i fall du undrar men jag sitter lugn i båten. Tror även Tesla kan få ett mycket bättre 2026.
Men i det här fallet anser jag mer eller mindre att du förstår tråden med din personliga hat, din okunskap samt din förmåga att inte se hur fan en person kan göra bort sig så mycket som du gör.
Du låter som en papegoja som kan 4-5 ord och fortsätter spamma en massa skit.
Jag tycker trådar här på FB ska vara kunna diskuteras och språket ska vara tufft och man behöver inte tycka lika. Har inga problem med folk som tjafsar mellan varandra.
Men när det en person fortsätter köra ett jävla race själv och ha 100000% fel om allt så blir jävligt svårt att hålla käften. Det blir så sjukt så man förbannad att någon kan vara så dum.
Du kallar de för mest hatade(ej någon fakta) samtidigt du sprider felaktig fakta.
Trump folkvald av folket och fortfarande president.
Musk en av det bästa entreprenörer som funnits och fortfarande utvecklar en massa nya saker skapar mängder av arbetstillfällen världen över.
Men nu är väl det så att du anser veta bättre och du företräder världen alla åsikter så vi får väl rätta oss efter det va?