Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalromantik
Gällande håret:
Från videoklipp 1 vecka tidigare så har han samma mörka färg men aningen längre. Han har en mössa på sig och det mörka håret sticker ut under den.
Vad tror ni syftet är att klippa ner håret? Alltså jag fattar om han snaggat sig.
Men klippa ner det med 10 cm?
Kan det vara så att My rykt av hår från honom på något sätt?
Du lägger orden i min mun. Precis vad jag tänkte. Under en fight med M*y har han förlorat en del av det blonderade håret som han ville dölja genom att färga det mörkt. Ser nyfärgat ut. Dom rakade ögonbrynen är nog framträdande för han duschat av blodet, då rök även sminket. Levrat blod kvar lite här och där efter slarvig dusch ser det ut som. (Hade han verkligen tillgång till dusch i sin lilla stuga?) Det är ett mycket kladdigt jobb att slakta en så stor kropp som en vuxen människas - mycket vätska - vilket åter får en att undra över var han höll till för inte var det väl på köksbordet?
På knä på altanen är ett alternativ med naturlig avrinning, såtillvida den är hjälpligt insynsskyddad.
Får se när Fup kommer om han även tänkt på att skaffa hårfärgningsmedel i samband med buntband etc, dvs innan han gick loss på M*y eller om införskaffadet sker det efter. Med tanke på att han vid kidnappningsförsöket överbevisades av bla dna samt att han lämnat kvar av hammare i handske + sammankopplade buntband (som en 8) nu så syns tilltaget märkligt förvirrat vilket kanske är just vad hans frånstötande gärning är även för honom.