2026-01-08, 10:30
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Det gör Anders Eklund också, han fick ju ordentligt med stryk av ett likasinnat äckel i fjol om jag inte misstar mig .

Ingen sitter säker inne på kåken.

Ja det är iof sant. Eklund fick nog stryk två gånger också som jag minns det
Citera
2026-01-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Det gör Anders Eklund också, han fick ju ordentligt med stryk av ett likasinnat äckel i fjol om jag inte misstar mig .

Ingen sitter säker inne på kåken.

Eklund fick stryk för han bröt mot en av koderna. Inte för att de ogillade hans brott.
Citera
2026-01-08, 10:36
Medlem
AIAdventurers avatar
Kommer han få sminka sig när han sitter inne?
Citera
2026-01-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Eklund fick stryk för han bröt mot en av koderna. Inte för att de ogillade hans brott.

Det har du totalt fel i. Han fick stryk för att han är han, för de brott han begått. Ett beslut som hela den avdelningen tagit, direkt när han anlände till anstalten och som utfördes inom ett dygn från ankomsten, av fyra utsedda personer.

Så uttala dig inte om sånt du saknar kunskap om.
Citera
2026-01-08, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Håller med. De flesta härinne hade sett tragiska ut på mugshots. Det går inte att titta på en människa och säga att den ser ut som en mördare eller vad det nu är.

Om han istället såg ut såhär hade folk också sagt att det syns lång väg att han är vansinnig.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKEvEkiF6HqiyYH0lcfPpd4Bk05kweZ TDKmpxQ8sWrYA&s=10

Hahaha fy fan vad tråkigt att få agera exempel i ett sådant sammanhang. Måtte Dorsin förbli ovetande om detta inlägg.
Citera
2026-01-08, 10:54
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn
Personer med autism känner känslor precis som alla andra.

Nej
Citera
2026-01-08, 10:56
Medlem
Nån som har aftonbladet +?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat
Citera
2026-01-08, 10:56
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Precis min åsikt (det fetade). Sänkta axlar, lite framåtlutad huvud, benen tätt ihop, en fot lite framför den andra, båda fötterna pekar litegrann inåt och tårna är indragna mot kroppen. Armarna hänger in litegrann framför kroppen.
Hela bilden skriker osäkerhet och rädsla.

Next stop-> herr avdelningen på KUMLA/Hall (hoppas)

Hade vart kul om han hamnade med gängkriminella
Citera
2026-01-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Next stop-> herr avdelningen på KUMLA/Hall (hoppas)

Hade vart kul om han hamnade med gängkriminella

Kommer inte att ske pga barnporr-domen. Blir Norrtälje eller Salberga om han döms.
Citera
2026-01-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Hade jag haft pengar skulle jag ha gett honom de pengar han fick betala RobinVilma. Han förtjänar att få tillbaka dem.

De som dömde mannen att betala skadestånd till Vilma efter att ha varnat folk för honom, borde åtalas och bli av med sina jobb! Det är rättsvidrigt.
Citera
2026-01-08, 11:04
Medlem
Sopphjonets avatar
Såg dessa foton idag som jag antar är tagna efter gripandet enligt sedvanlig rutin.

Antingen är Vilma jävligt dålig på att raka sig eller så skulle jag säga att han har klösmärken i ansiktet.

https://www.photo-pick.com/online/zL9Oh8V9.link
Citera
2026-01-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tycker man överdriver något om hur hemsk han ser ut. Det beror nog på att man vet vad han är kapabel till.
Det finns folk som ser värre ut men ändå har en partner osv.
Han ser smalare ut, har kanske gått ner sig både fysiskt och mentalt senaste tiden.

Man ser att det är en person som mår mycket dåligt, är sjuk. Ja det beror på att man ser en mördare och galning i honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in