2026-01-07, 23:23
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Morsan och brorsan missbrukade ju, så inte helt omöjligt, men då hade vi kanske hört om det redan?

Hans farsa var väl gravt alkoholiserad också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WellSearchGame88
Vad i helvetes jävla WTF vilken ful människa. Detta är ju en av de läskigaste varelserna man sett i sitt liv. Bakom lås och bom samt torteras är de enda alternativet. Klappar o klart!

Ja personen är äcklig och riktigt skadad i huvudet. MEN VAFAN behöver ju inte göra sig så äckligt ful också då.

Blir nog mardrömmar i natt…

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Fy fan i helvete va rädd jag blev när jag såg bilden 😳 otäckaste EVER!!!

ser ju för fan ut som en korsning av :

Varelserna i ”the wrong turn”

Och

Robert Pickton

!!!!!!
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Aha, nu ser jag under bilden att det står från i mars 2024. Jag har tidigare sett de bilderna där han bär mat och förstod utifrån rubriken att det handlar om det som stod i rubriken: timmar före gripandet efter denna mordet.

Om du säger att bilderna med rött hår är efter My:s mord, hur förklarar du då att öronen är tio gånger större på de bilderna än på alla tidigare bilder?

Förlåt, det har varit för många artiklar och informationer. Det är lätt att gå vilse.

Han verkar ha stora öron på alla bilder. Om du kollar noggrant.

Jag tror han kör MYCKET filter på sina bilder och det kan nog förvilla en hel del.

Men dessa 2 nya mugshots är 100 % från nu.

Det här är "the real deal", det monster som My fick tillbringa sina sista timmar på jorden med
Citera
2026-01-07, 23:25
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anton21
Blod från hennes kropp efter styckat. Usch.
Han har ju så klart hunnit duscha efter mordet, han har ju dessutom jobbat en arbetsdag. Han har väl en blodig finne vid näsan eller ett sår.

Snacka om att ni sitter och skrämmer upp er själva här på flashback. Han är ju inte vacker, men ni skulle garanterat inte lägga märke till honom på gatan om ni mötte honom. Det är ju bara projiceringar av att man vet vad han gjort. Samma med Anders Eklund, han ser väl ut som en vanlig tjock svensk karl, inget speciellt med hans utseende heller.
Citera
2026-01-07, 23:25
Medlem
Nationalromantiks avatar
Gällande håret:

Från videoklipp 1 vecka tidigare så har han samma mörka färg men aningen längre. Han har en mössa på sig och det mörka håret sticker ut under den.

Vad tror ni syftet är att klippa ner håret? Alltså jag fattar om han snaggat sig.

Men klippa ner det med 10 cm?

Kan det vara så att My rykt av hår från honom på något sätt?
Citera
2026-01-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Han verkar ha stora öron på alla bilder. Om du kollar noggrant.

Jag tror han kör MYCKET filter på sina bilder och det kan nog förvilla en hel del.

Men dessa 2 nya mugshots är 100 % från nu.

Det här är "the real deal", det monster som My fick tillbringa sina sista timmar på jorden med

På bilden där han har en grönrutig skjorta(tror det var Aftonbladet jag såg den på) har han verkligen inte så stora/utbuktade öron.. men han kanske har försökt rycka av dom eller liknande nu när han greps hehe
Citera
2026-01-07, 23:27
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Han har ju så klart hunnit duscha efter mordet, han har ju dessutom jobbat en arbetsdag. Han har väl en blodig finne vid näsan eller ett sår.

Snacka om att ni sitter och skrämmer upp er själva här på flashback. Han är ju inte vacker, men ni skulle garanterat inte lägga märke till honom på gatan om ni mötte honom. Det är ju bara projiceringar av att man vet vad han gjort. Samma med Anders Eklund, han ser väl ut som en vanlig tjock svensk karl, inget speciellt med hans utseende heller.

Du har en poäng
Citera
2026-01-07, 23:27
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippilotte
Hahaha orkar inte, men visst ser det ut som en körv.
Fick mig att tänka på mitt inlägg häromdagen

Quotar in det här under

Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Sitter och läser lite ur FUP en på kidnappningsförsöket 2019.

En lite "rolig" om än annorlunda beskrivning av Robin.

s 196.
"Sandra berättar att hon vet vem killen är som enligt flashback sitter häktad, , hon berättar att hon hämtat ut paket från Robin på Cirkle K.
Sandra berättar att hon upplever Robin som udda för att han drar upp sina byxor väldigt mycket. Han ser inte ut som alla andra, berättar hon. Han har byxorna uppdragna i bajshålet. Sandra berättar att han inte har betett sig konstigt mot honom men hon har tänkt att han är en udda kille men inte att han är pedofil eller kidnappare. Men han väcker uppmärksamhet. Det var den första personen Sandra tänkte på när hon läste att det var en person som jobbade på Cirkle K."
Citera
2026-01-07, 23:28
Medlem
Denna bilden ikväll är ju mer närmare än vad den i Aftonbladet är? Därav större öron tänker jag…😱

På bilden där han har en grönrutig skjorta(tror det var Aftonbladet jag såg den på) har han verkligen inte så stora/utbuktade öron.. men han kanske har försökt rycka av dom eller liknande nu när han greps hehe
Citera
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hans farsa var väl gravt alkoholiserad också?

Och jag misstänker att Vilma-robban har alkoholskada. Mamman kanske söp under graviditeten?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage

Den här ser inte alls normal ut. Vem som helst hade blivit rädd för den här, speciellt om man mött honom på en öde väg mitt i natten. Eklund ser ut som en vanlig Svensson, nästan som en lastbilschaffis
Citera
2026-01-07, 23:29
Medlem
Angeliqas avatar
Om VA hade dykt upp på jobbet på lördagen med rivet ansikte och nyfärgat, nyklippt hår hade arbetskollegorna som varit ute i media nämnt det.
Ser f ö ut som hennafärg?

Det utesluter inte att VA kan ha friserat om sig efter jobbet och rivit sig i skogen eller vid själva polisgripandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in