Citat:
Ursprungligen postat av
PhilN.Heimann
Det som förbryllar mig är uppgifter som cirkulerat kring själva transportmomentet efter överfallet.
Enligt det som diskuterats ska händelsen ha skett i direkt anslutning till stationen och offret snabbt ha blivit medvetslöst. Om det stämmer uppstår ett praktiskt problem: en livlös vuxen kropp är tung och svår att hantera för en ensam och tanig person som GM, särskilt i offentlig miljö.
Det har även nämnts att ytterligare en person ska ha hjälpt till att få in henne i bilen, efter att ha fått förklaringen att det rörde sig om en flickvän som var kraftigt berusad. Om detta är korrekt handlar det i så fall inte nödvändigtvis om uppsåt, men det väcker ändå frågor kring hur mycket omgivningen faktiskt uppfattade och hur rimlig den förklaringen egentligen var i situationen.
Jag påstår inget säkert här, men det är just den här typen av detaljer jag hoppas att utredningen verkligen har rett ut ordentligt, eftersom de är centrala för att förstå hur händelseförloppet faktiskt kunde genomföras.
Mest sannolikt levande medvetslös, koma liknande tillstånd i bilen efter överfallet, de måste varit kaos på vid rönninge idrottsplats, adrenalinet gör att du blir starkare än en man , medvetslös kördes hon till UTTRAN och vaknade till, sen blev hon nog mördad i UTTRAN och sen dumpades kläderna där säkert massa blod