Citat:
Ursprungligen postat av
Yoodur
https://x.com/i/status/2008971195379798221 slowmotion på att hon försöker köra därifrån och inte inte siktar på polis.
Verkligen svårt å se allt som sker. Men hon är säkert stressad.
Tycker hon drar iväg rakt fram men viker sen av, kanske för att hon ser ICE-gubben, kanske för att hon ser att han drar pistol.
Jag tycker ICE har ett ansvar i att inte vara direkt framför bilar med, för man ska väl inte blockera en bil med kroppen heller. Då gör man ju bilen till ett dödligt vapen vilket aldrig slutar bra för någon.
Sen vet jag inte vad hennes roll i det hela är heller, ska hon deporteras eller är hon bara där för att störa eller hamnade mitt i en upphämtning?
Sen har ju de vänsterblivna som står å skriker vid ICE-ingripanden sitt ansvar, de tror de är gudasänd godhet, men de skapar ett kaos för alla, inte bara för ICE, vilket säkert hjälpte till att stressa kvinnan här.
Sen om kvinnan har barn å hela livet framför sig etc etc och är i USA illegalt kanske man ska tänka igenom vad man ska göra om ICE kommer. Ge upp, eller fly på nåt mer smidigt sätt, inte panika sig ur situationen, då slutar det såhär. Kvinnan var säkert lågintelligent, en smart kvinna hade insett läget å gett upp, eller gjort nåt smartare.