Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Detta är definitivt den tråkigaste etappen i Tour de ski. Att kava sig upp för en backa är inte längdskidåkning i min smak, och så upplägget med masstart som vi väl alla (iaf väldigt många) är missnöjda med uppe på det.
Ja sen de gjorde om den finns ingen spänning, ingen nerv, nada. Bara en transportsträcka till prispallen.